Green light sudah diberikan, aku tanggalkan pin seluar pn ayu dan aku lorotkan ke bawah. Hanya tanggal underwear merah berlace sahaja yang tinggal. Aku kuis dari luar, erghhh.... erangan keluar dari mulut pn ayu, aku turun kebawah dan aku kuakkan kakinya sudab nampak wujud punca air disitu.
Aku tarik ke bawah kain terakhir yang menutupi tubuh pn ayu, terserlah kegebuan dan kecantikkan pn ayu semuanya, putih bersih dan membuatkan aku lebih bernafsu. Diantara dua bukit itu kelihatan terbit mata air yang amat aku inginkan. Aku buka sikit ruang diantara bukit itu timbul mahkota pn ayu. Lidahku hulurkan dan aku cuba mencari kunci nikmat pn ayu.
Pn ayu yang sedia menguakkan kakinya memegang kepala aku nak menekan mukaku kepada keseluruhan permukaan yang mendatangkan kesedapan kepadanya. Aku isap dan aku hulurkan lidah kerongga bahagian dalam. Erangan pn ayu makin kuat dan aku sedar disitulah kunci nikmat kepada pn ayu.
"Sedap awak... sedapnya... lagi awak...sudah lama sangat tak rasa macam nie..", kata pn ayu sambil mengerang.
Aku berhentikan jilatan dan isapan aku.
Pn ayu mendongak kepada aku dan merayu,
" please i want more"."I want everything about U," balas aku kepada pn ayu.
Satu anggukan dan tangannya terus menyembamkan muka aku tepat untuk kali kedua ke lubang nikmatnya.
Bukan lagi banjir tapi bah besar berlaku dikemaluan pn ayu, aku sedut dan jilat semahunya.
Pn ayu menjerit kesedapan tapi kali ini dengan amat keras sekali, kalau di rumah papan sudah pasti orang di luar dengar jeritannya. Pn ayu telah klimaks dengan hebat sekali, becak sekitar pahanya.
Serangan seterusnya isapan di lubang nikmatnya aku kekalkan dan kali ini satu tangan meraih buah dadanya dan dan satu jari lagi aku masukkan ke dalam lubang nikmatnya dan aku tambah menjadi dua jari.
Kaki pn ayu terjongket-jongket kesedapan, dipinta aku lajukan lagi aktiviti keluar masuk jariku, dalam beberapa ketika sahaja satu lagi erangan hebat oleh pn ayu dan kali ini dikepitnya kepala aku kerana terlampau nikmat katanya.
Aku turunkan kakinya, denyutan pada kemaluannya masih kelihatan. Basah sekitar kemaluannya merah jambu ruang dalamannya apabila aku selak. Pn ayu membuka matanya dan mengajak aku ke bilik tidur, aku dengan gagahnya mengangKat tubuh pn ayu yang sangat seksi itu.
Sampai di katil dia aku baringkan dan pn ayu menyuruh aku menanggalkan semua pakaian aku. Dengan posisi baring sahaja pn ayu menyuruh aku menghampirinya dan dengan mesra pn ayu mengelus adik manjaku. Ini bukan biasa2 katanya, takut katanya nak pikirkan nikmat yang dia akan rasa selepas ini.
Ditariknya adik rapat pada mukanya isapan manja diberikan oleh mulut pn ayu yang kecik molek itu. Isapan dan jilatan oleh lidahnya dan sambil tangannya memainkan dua bola tembaga yang pada aku biasa sahaja tapi kata pn ayu amat besar, sudah pasti banyak air katanya lagi dengan penuh ghairah.
Aku yang tadi hanya menerima isapan nikmat oleh pn ayu tidak mahu berdiam hanya menunggu masa aku akan tewas, aku capai kelangkangnya dan aku gentel lubang nikmatnya kembali, pn ayu kembali kesedapan dan akhirnya mengalah kerana kegelian yang amat sangat.
Aku naik diatas katil dan aku kuakkan kakinya, pn ayu merayu aku supaya berhati-hati dan jangan kasar padanya. Oleh kerana ini terjadi bukan kerana nafsu sahaja tapi atas dasar sayangkan pn ayu aku turuti permintaannya dengan lemah lembut aku masuk keluar adik manjaku pada kemaluannya yang amat sempit itu.
Air pelicir makin bertambah diruang kecintaan pn ayu, makin lama kemasukkan adik manjaku smakin dalam, pn ayu mengerang entah ke mana, bila aku tekan ke dalam terbeliak matanya dan semasa aku tarik keluar adik manjaku pn ayu menjerit dan merintih kesedapan dan keenakkan.
Sekali lagi pn ayu merintih keenakkan dan klimaks lagi, aku dapat merasakan pancutan air nikmat pn ayu dalam lubangnya yang membasahi adik.manjaku. Aku rendamkan buat sementara waktu dan kemudiannya aku pusingkan badan pn ayu supaya mengereng.
WILL BE UPDATE SOON PLEASE CLICK VOTE N COMMENT.
(AFTER 450 VIEWER NEW ISSUES WILL COME OUT)
YOU ARE READING
Praktikal Terlanjur
FantasyDalam menjalani kehidupan ada liku2 dan onak ranjau perlu ditempuhi. Bersedia atau tidak perlu kita hadapi cabaran dan dugaan. Itulah cerita mengenai peritnya dalam mencapai erti kejayaan.