Aku menarik pn shima ke arah aku, dan cuba mencium bibirnya atas dan bawah sambil proses isap mengisap lidah sedang berlangsung. Habis becak pipi aku kerna air liur pn shima. Tangan aku menjamah buah dada pn shima sambil mengentel putingnya dan sebelah lagi menekan bontotnya sambil mencari lubang juburnya.
Nampaknya pn shima sangat bernafsu apabila jariku sekali sekala menekan ke arah makam nafsu belakangnya itu. Aku menyerang dari segala segi dan ia amat mendatangkan hasil dan pn shima telah mengerang dan seronok sekali. Akhirnya satu erangan yang amat keras oleh pn shima dan dia terlantar diatas badan aku. Dia yang hanya tersenyum kepuasan meminta izin aku dan pn shima keluarkan adik manjaku dan terus ke toilet.
Keluarnya pn shima dari toilet, dia terus memeluk aku dan meminta maaf kerana sedap sangat katanya sampai nak terkucil, ketawanya kecil. Dalam ketawa2 tu tangan dia terus mengurut adik manjaku lagi, pn shima nak rasa dibawah pula katanya aku yang belum puas lagi terus naik ke atas badan pn shima. Kali ini giliran aku pula mengomol seluruh badan pn shima.
Pn shima sudah mendesah keenakkan diatas serangan dari aku, aku terus menyentuh alat sulitnya dengan kepala adik manjaku. Terus ditekannya bontot aku oleh tangan pn shima dan adik manja masuk dengan penuh keenakkan sekali. Dinding kepunyaan pn shima amat padat dan sentiasa menyedut adik manjaku. Aku meneruskan aktiviti keluar masuk dan laju sekali. Kami berdua amat seronok tiba2 aku sedar aku perlu buat sesuatu dan ini masanya.
Aku mencabut di saat pn shima sudah sampai saat klimaksnya, aku ulang beberapa kali dan dia seperti hilang akal dan memohon supaya aku membantu dia, aku membisikkn sesuatu kepadanya dia menangguk, aku masukkan semula adik manjaku dan apabila sudah hampir untuk kali ini aku membisikkan sesuatu lagi ke telinga pn shima dan berkata yang dia akan patuh dengan aku dan dia akan buat segalanya yang terbaek untuk aku bila2 masa dan ketika. Dengan senyuman aku meneruskan acara keluar masuk dan dia mengerang keras dan aku belum kelua0r.
Aku diamkan seketika adik manjaku semasa pn
shima sedang klimaks kesedapan. Aku pusingkan badannya dan aku angkat tinggi bontotnya dan langsung aku terus smenjilat bontotnya dan 2 jari aku masukkan ke dalam alat sulitnya.Pn shima sudah bernafsu semula, aku masukkan 2 jari juga pada lubang bontotnya. Dia kesedapan, aku cuba memasukkan adik manjaku ke lubung juburnya dengan hati2. Sedikit desahan mengatakan sakit pada bontotnya kerana adik aku manjaku cuba masuk ke ruangannya yang sangat kecil.
Aku serang kembali lubang pepeknya dan dua jari aku masukkan sama ke dalam lubang bontotnya dia kesedapan yang amat sangat. Aku alihkan tumpuan adik manjaku pada bontotnya dan jariku pada lubang nikmatnya. Apabila pn shima sudah agak terbuai kesedapan dengan tolakkan yang amat berhati2 adik manjaku berjaya masuk dan pn shima menjerit seperti tidak percaya.
Apabila jeritannya sudah makin tenang, acara sorang tarik depan dan belakang berlaku dengan sendirinya. Aku kenikmatan kerana lubung juburn pn shima sudah selesa dan menyedut2 adik manjaku apabila aku tarik keluar. Pn shima menjerit dan memberitahu dia datang lagi dan aku juga merasa yang aku juga sudah tidak mampu bertahan.
Aku lajukan urusan sorong dan tarik dengan nikmat yang diberikan oleh lubung jubur pn shima aku melepaskan beberapa das semburan sperma ke lubang bontot pn shima. Pn shima mengerang sekali lagi dan kesedapan kali ini adalah yang paling kuat jeritannya. Aku gembira dengan kejayaan aku menakluki tubuh badan pn shima.
Pn shima dan aku terbaring kesedapan dan penuh kecelaruan. Aku terjaga awal dan mandi dan bersiap untuk pulang. Aku cari kertas dan aku catat segalanya. Yg pertama "tolong beri markah penuh pada latihan praktikal saya". Yang keduA saya memohon dia sentiasa bersiap seadanya sekira aku memerlukan apa-apa bantuan dan sebagainya seperti yang telah dia janjikan malam tadi. Saya keluar dari pn shima dan memesan uber untuk pulang ke rumah.
Klik vote n comment jika mahukan lagi. Tq
YOU ARE READING
Praktikal Terlanjur
FantasyDalam menjalani kehidupan ada liku2 dan onak ranjau perlu ditempuhi. Bersedia atau tidak perlu kita hadapi cabaran dan dugaan. Itulah cerita mengenai peritnya dalam mencapai erti kejayaan.