Özel Numara: Mezuniyet geliyor.
Taehyung: Evet.
Taehyung: Gelecek misin?
Özel Numara: Evet.
Özel Numara: Birlikle
gidelim isterdim.Taehyung: Bir sapıkla mı
gidecektim? Yok aman kalsın.Taehyung: Hem ben biriyle
gidiyorum zaten.Özel Numara: MAL XKWNDOWNJZOWKDKS|
Özel Numara: Biliyorum.
Taehyung: Biliyor musun?
Özel Numara: Jungkook denilen
seksi çocukla gidiyorsun 😋😋😋Özel Numara: Dikkatli olsaydın
kim olduğumu görürdünTaehyung: Ne?
Taehyung: O gün orada mıydın?
Özel Numara: Hayır ya da belki NXPAMZOSMZPWMSPKWOS
Taehyung: Ya sen benimle
dalga mı geçiyorsun?Özel Numara: Dinleyici taktım sana :)
Taehyung: NE???????!!
Taehyung: Şaka yapıyorsun
değil mi!?!?Özel Numara: Şaka yapıyordum.
Özel Numara: Bağırma.
Taehyung: Bağırmak mı?
Taehyung: SEN CİDDEN
BANA DİNLEYİCİ Mİ TAKTINGörüldü
Elini ağzına kapatıp yaptığı mallığı düşünmeye başladı Jungkook. Dinleyici falan takmamıştı tabiki, sadece Taehyung'la aynı tuvaletteydi şuan. Ve Taehyung, kendine kendine konuşuyordu.
"Hey! Duyuyorsun değil mi beni!? Aptal!"
Paranoyağa bağlamıştı Taehyung. Ellerini şuursuzca üzerine vuruyor, dinleyicinin nerde olduğunu düşünüyordu.
Daha dinleyici denilen şeyin nasıl bir şey olduğunu bile bilmiyordu, ayrı konu.
İstemsizce güldü Jungkook. Evet, gerçekten duyuyordu onu.
"Kahretsin! Polise gideceğim! Şikayet edeceğim seni!"
Jungkook, duyduğu şeyler birlikte gülüşünü durdurup, iri gözlerini kocaman açmıştı. Elini yavaşça kapıya koydu ve kilidi açıp dışarı çıktı.
Bu sırada Taehyung, kafasını eğmiş kıyafetleriyle konuşuyor gibi duruyordu. "Bulacağım lan seni! Çok az kaldı! Göreceksin!"
Sinirle kafasını kaldırdığında onu izleyen bir adet Jungkook'la karşılaşmayı beklememişti tabi.
Yumruklarını sıkıp bakışlarını aynadan aldı ve ona doğru döndü. "Ne bakıyorsun?!"
"Sen," dedi Jungkook ellerini yıkamak için bileklerini sıyırırken, "kendi kendine mi konuşuyordun?"
Ayağını yere vurdu Taehyung. "Bana bak, bundan kimseye bahsetmeyeceksin anladın mı!? Ne zamandır burdasın ve ne duydun bilmiyorum! Ama duydukların sende kalacak!"
Umursamazca kafasını oynattı Jungkook. Elindeki peçeteyi çöpe atıp Taehyung'a döndü ve ellerini lavabonun kenarına yasladı. "İnan ne konuştuğunla ilgilenmiyorum. Ben senin gibi manyak mıyım be?"
Gittikçe sinirleniyordu Taehyung.
Jungkook, böyle davrandıkça Taehyung'un antipatisini kazanıyordu ama haberi yoktu. Ama bunu toparlayabilirdi Jungkook.
Taehyung, oldukça sıcak biriydi. Tek iyi bir hareket onu yumuşatabiliyordu. Ya da çok çabuk sinirlendirebilirdi. Azıcık dengesizdi ama, kalbi gerçekten çok iyiydi.
Kaşlarını çatıp elini beline yerleştirdi ve gözlerini Jungkook'a dikti, "Hah! Neden bir manyakla mezuniyete gidiyorsun o zaman, bay çok bilmiş!?"
Jungkook, bu soruya karşı gülümsedi ve kafasını eğdi, ellerini yasladığı yerden çekip. Taehyung'a yaklaştı ve ellerini, pantolonun arka cebine sokup, meydan okurcasına dibine girdi,
"Belki normal sevmiyorumdur?"