30

3.9K 352 553
                                    

Armut dalda asılsın... neyse.

Selamlar.

***

"Of ne uzattın ya ver şunu!"

Jimin hızla, Jungkook'un elinde ki tarağı çekip aldı. "Limon sürelim," dedi gevşekçe gülerken, "bununla uğraşma."

"Sen," dedi Jungkook sinirle Jimin'in elindeki tarağı geri alarak, "anlamazsın. Bırak."

Saçlarını ortadan ikiye ayırıp, tarağı son kez siyah tutamlarda gezdirdi Jungkook. İşi bittiğinde aynada uzunca kendini izledi.

İçinden geçirdiği tek şey,

Bana düşmeyen de ne bileyim.

Olmuştu.

İçinde çok hafif, göğsünü belli eden siyah transparan bir tişört, altında baldırlarını komple saran deri pantolon, üzerindeyse bordo ceketi vardı.

Uzun uzun kendini izledikten sonra, zar zor toparlanıp ona bakan iki çift göze döndü hızlıca.

"Sende," dedi Yoongi, Jungkook'u baştan aşağı inceleyip Jimin'e sorarken, "bu yaşta böyle miydin?"

Jimin cevap vermeyip sadece kardeşini izliyordu.

Jungkook ise bu bakışlara karşı sırıtıyor ve sadece bakıyordu.

"Yok," diye girdi hemen araya. Bu güzel ortamı, daha çok Jimin'i bozmak isteyerek. "Abim o zamanlar, gözlüklü, göbekli, diş telli ve sivilceliydi."

Yoongi'nin ağzından gülmeyle karışık bir ses kaçtığında, Jimin sinirle ayaklandı. "Senin benimle derdin ne!?"

Dil çıkardı Jungkook.

Bugün tadı kaçsın istemiyordu.

Kep atmadan hemen sonra, sınıfça ayarladıkları yere gideceklerdi. Ve sadece öğrenciler olacaktı. Hiçbir aile ve öğretmen bulunmayacaktı. Bu bu yıl ilk kez onaylanan bir şey, Jungkook'un sınıfı ve diğer son sınıflar arasında belirlenmişti.

Eh, bundan daha iyi bir şey olamazdı.

Taehyung ile geçireceği güzel geceyi düşünüp kendini tokatlıyordu son on dakikadır.

"Olsun," dedi Yoongi Jimin'i kendine çekerek. "Ben seni öylede severdim."

"Cidden mi?" Jimin, başını Yoongi'ye doğru kaldırıp merakla bakarken, Yoongi içtenlikle gülümsemişti, "Cidden."

Jungkook ikisine doğru uzunca bakmış ve aklına gelen şeyle, -daha doğrusu hep aklında olan şeyle- birlikte Taehyung'a mesaj atmaya karar vermişti.

Henüz aramaya cesaret edemiyordu.

Jungkook: Hazır mısın?

Taehyung: Evet.

Jungkook: Tamam birazdan ordayım.

Jungkook ve Taehyung birlikte gideceklerdi, Jimin ve diğer ev halkı size onlardan ayrı geleceklerdi.

"Cidden tüm aile gelmek zorunda değilsiniz."

Jungkook hızlıca ayakkabılarını ayağına geçirip son kez aynada baktı kendine, "Bebek değilim sonuçta."

"Bebek değilsin evet," beklenmeyen ses Bayan Jeon'a aitti. Küpesini takmaya çalışarak odadan içeri girmişti ve tam o anda Jimin ve Yoongi ayrılmıştı.

basorexia ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin