3🌙

13.9K 611 417
                                    

-Taehyung'un ağzından

Randevu sıramızın gelmesini gergince bekliyordum. Yun benim aksime gayet rahattı. Sanki evli bir çiftmişiz de çocuğumuz olmuş gibi rahattı.

Cidden ne olacaktı. Evli değildik ve Yun hamileydi biz ise sanki önceden tanışıyormuş gibi hastane sandalyesinde öylece oturuyorduk. Çok komikti. Sekreterin sesiyle irkilmiştim.

"Min Yun!"

İkimizde ayaklanıp odaya girdik. Bayan doktor sevecen bir şekilde gülümsedikten sonra konuştu.

"Merhaba. Buyrun oturun."

Doktorun söylediği ile önümüzde bulunan tekli koltuklara oturduk.

"İlk çocuğunuz mu?"-Doktor

Daha henüz kendimi baba kalıbına sığdıramadığım için hiç üzerime alınmadım.

"Yani şeey.. Evet ilk çocuğumuz."-Yun

"O zaman sizi hemen kontrol edelim. Buyrun şuraya uzanın."

İçimde neden olduğunu bilmediğim bir heyecan vardı. Gerçi tabii ki olur kim uzaktan yıllarca takip ettiği biriyle birden birlikte olup çocuk sahibi olur ki?

Yun gergince doktorun dediğini yaparken ben de ne yapacağımı bilmeyerek başında dikildim. Normalde insanları korkutacak kadar sert biri olmama rağmen Yun'un yanında mallaşıyordum.

"Lütfen karnınızı açın."

Yun başıyla onaylayıp karnını açtı. Doktor jeli Yun'un karnına döktükten sonra ne olduğunu bilmediğim garip bir aletle yaydı. Ben ise sadece elimde mısırım eksik film izliyormuşçasına izliyordum. Doktor biraz ekrana baktıktan sonra gülümseyerek konuştu.

"Evet Yun Hanım 2 aylık hamilesiniz. Tebrik ederim.."

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Doktorla hamilelik ile ilgili konuştuktan sonra Yun acıktığını söylemiş ve bir kafeye gitmiştik. Yun yüzlerce yemek sipariş ettikten sonra bir süre sessiz kalmıştık sonunda sessizliği bozan Yun olmuştu.

"Yani şimdi her şey normalmiş gibi doktora gittik de cidden ne yapacağız biz."-Yun

Yun su içerken ben tüm kendimden eminliğimle konuştum.

"Evleneceğiz."

Yun'un içtiği su boğazına kaçarken korkuyla yerimden kalktım yanına ulaştım. Panikle sırtına vurdum. Elimin ayarını kaçırmış olmalıyım ki Yun yeriden sıçramıştı.

Yaptığım aptallığı anladığımda daha çok panik oldum. Hamileydi ve ben ona vurmıştum.

"Tanrım! İyi misin?!"-TH

Yun biraz daha öksürdükten sonra konuştu.

"Ah.. iyiyim. "-Yun

"Özür dilerim elimin ayarı kaçtı sana vurmak istemezdim. "-TH

"Tamam sorun yok iyiyim. Yerine oturabilirsin."-Yun

Başımla onaylayıp yeniden yerime oturdum. Ardı ardına gelen siparişler sonucu masamız dolmuştu.

Yun yemeğe gömülürken gülerek onu izledim. Bir süre sonra benim onu izlediğimi fark etmiş başını kaldırıp bana bakmıştı ardından dudaklarını araladı.

"Sen neden yemiyorsun?"-Yun

Onun sorusunu umursamadan tekrar konuştum.

"Evlenelim. "-TH

All Night Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin