-Yazarın ağzından
"Yun.."-TH
"Efendim."-Yun
Mırıldandı Yun. Dakikalardır yatakta sessizce uzanıyorlardı ve uykuya dalmak üzereydi.
"Bana kızgın mısın?"-TH
Yun kaşlarını çattı. Uykusundan arınmıştı.
"Neden kızgın olayım ki?"-Yun
Taehyung derin bir iç çekti.
"Hani böyle sen istemeden bebeğimiz oldu ya hem beni sevmiyorsun bile.."-TH
Yun bir süre sessiz kaldı. Taehyung'a aşık olduğu söylenemezdi ama sevmediği de söylenemezdi. Taehyung'un içine bir şey oturmuştu Yun'un sessizliğinden dolayı.
"Bak cevap bile vermiyorsun.."-TH
Yun'u sıkı sıkı saran kolları gevişemişti.
Yun bir an ne yapacağını şaşırdı . Taehyung'un kollarını gevişetmesini fırsat bilip vücudunu ona dönderdi.Gözlerinin karşıdaki gözlere dikti.
"Tae.. bu yaşananlar bana ağır geldi normal olarak. İçime kapandım ama bebeğimizi istemediğim anlamına gelmiyor. Evet normal bir şekilde tanışıp çocuğumuzun olmasını çok isterdim ama olmadı işte. Başta gerçekten çok sinirlenmiştim ne yapacağımı bilemedim bebeğimin babasının kim olduğunu bile bilmiyordum. Onunla yapayalnız kalmaktan hatta ona bakamamaktan deli gibi korktum. Senin bebeği istemeyeceğini düşündüm ama sen beni yanılttın. Sana aşık olduğumu söyleyemem ama senden nefret ettiğimi seni sevmediğimi de söyleyemem. Her şeyin zamanla yerine oturacağına inanıyorum. Bu yüzden kendini suçlama sakın."-Yun
Yun'un yaptığı bu uzun açıklama üzerine Taehyung'un gözleri parlamıştı.
Yun kollarını Taehyung'un bedenine sarıp başını göğüsüne yaslarken Taehyung kocaman gülümsemekle ve kollarınu daha sıkı Yun'a sarmakla meşguldü.
-------------------------------------
"Evde yemek yok dışardan sağlıklı şeyler sipariş et sakın aç kalma."-TH
Yun gülümseyerek başını salladı. Taehyung işe gidecekti ve kahvaltıdan beri Yun'a neler yapması gerektiğini anlatıyordu.
"Ayrıca bir şey olursa beni aramalısın bizimkiler gelirse eğer uğraşmak istemezsen kapıyı açma sen bir yere gitmek istersen beni ara sana araba gönderteyim tek gitmemen daha sağlıklı bence evde tek başına sıkıl-"-TH
"Tae sakin olur musun? Ben iyiyim ve bir şey olmayacak işe git artık."-Yun
Tae gülümseyip Yun'un saçlarının arasına bir öpücük bıraktı.
"Ben çıkıyorum bir şey olursa ara."-TH
"Tamamm."-Yun
Taehyung evden nihayet çıktığında Yun bir süre televizyon izledi. Sabah kalktıklarında Yoongi evde olmadığı için yalnızdı.
Canı sıkılıyordu. Telefonunu eline alıp oyun oynadı,youtube'dan saçma sapan bir sürü video izledi uzun bir süre telefonda takıldı ama can sıkıntısı geçmiyordu.
Telefonu yan tarafa fırlatıp iç çekti. Sonra akılına gelen fikirle yerinden kalktı. Bu evde yatak odası, mutfak,banyo,salon dışında hiçbir yeri görmemişti. Evi biraz karıştırsa sıkıntı olmazdı.
Merdivenleri yavaş yavaş tırmanarak üst kata çıktı. Merdivenlerin sağ tarafında Taehyung'un odası vardı orayı atlayıp sol tarafa döndü.
Biraz ilerledi ilk kapıda tuhaf desenler ve farklı dil yazılar vardı. Yavaşça odanın kapısını araladı.
İçeride kocaman bir yatak vardı. Gerçekten kocamandı ve yumuşacık görünüyordu. Odanım sol tarafında büyük bir çalışma masası üzerinde 3 tane bilgisayar duruyordu hepsinin ekranı açıktı ayrıca bazı yerler oyuncak doluydu.
Yatağın tam karşısında televizyon vardı o da açıktı rastgele bir kanalı gösteriyordu.
Yun buranın Yoongi'nin odası olduğunu anlamıştı. Daha fazla incelemeden çıktı odadan.
Karşıdaki odaya girdi. Burası minik bir kütüphaneydi. Bir sürü kitap çalışma masası bir de pencerenin önünde tekli koltuk vardı. Kahverenginin hakim olduğu bu oda oldukça iç ısıtıcıydı.
Yun buradan da çıktı diğer odaya hareket etti. Elini kulpuna uzattı ama kapı açılmamıştı. Daha çok bastırıp bir daha denedi ama kapı kitliydi.
İçini sonsuz bir merak salarken içeriye girmenin yollarını düşünüyordu kafasında.
Tam bir daha kapıyı açmayı deneyecekti ki zil sesiyle vazgeçti. Taehyung bu kadar erken gelmiş olamazdı.
Kapıyı boşverip aşağıya indi dış kapıyı araladığında karşında gördüğü bedenle buz tutmuştu.
"Ba-baba?"-Yun
×××××××××××××××××××××××
Yun düşüncelerine o kadar dalmıştı ki Taehyung'un geldiğini duymadı. Omuzuna değen elle yerinden sıçlardı.
"Ne düşünüyorsun bakayım duyma-YUN ELİNE NE OLDU?"-TH
Taehyung Yun'un elindeki beceriksizce sarılmış sargı bezini görmüştü her ne kadar sarılmış olsa da kanı sızmıştı. Beyaz tişörtünün üzerinde de bir iki damla kan vardı.
Tae hızla elini kavrarken dehşet içindeyi.
"Bir şey yok yanlışlıka elimi kestim."-Yun
"Çok mu derin Yun neden beni aramıyorsun tanrı aşkına gel pansuman yapalım çok kötüyse hastaneye gideriz."-TH
Hızla yerinden kalkıp Yun'un kolunu kavramıştı ama Yun inleyerek kolunu geri çektiğinde duraksadı ve kaşları daha çok çatıldı.
"Yun koluna ne oldu ?"-TH
Yun gözlerini kaçırdı.
"Bir şeyim yo-"-Yun
Daha sözünü tamamlayamadan Taehyung tişörtün kollarını sıyırmıştı bile ortaya çıkan mor tenle ne yapacağını şaşırdı.
"Yun noldu sana böyle?"-TH
Bütün hücreleri işlevini yitirmişti sanki.
"Bir şey yok gerç-"Yun
"Bana doğruyu söyle Yun noldu biri mi yaptı bunu?"-TH
Taehyung'un sert sesiyle gözlerini kapatmıştı. Doğruyu söylemeliydi.
"Şey Tae-"-Yun
"Yun ne olduğunu hemen bana söylüyorsun!"-TH
"Bugün ba-babam geldi."-Yun
Taehyung'un gözleri kocaman açılmıştı. Bütün vücuduna sinir hücum ediyordu.
"Bunu sana o mu yaptı!?"-Th
Yun panikledi. Taehyung çok sinirlenmişti.
"Hayır hayır.. benimle konuşmak için gelmiş kolumu sıktığı için morardı elimi ben kestim ama gerçekten Taehyung inan bana.."-Yun
Taehyung'un kötü bir şey yapmasını istemiyordu bu yüzden babasıyla olan konuşmasını Taehyung'a anlatmayacaktı.
"Burda bekle geliyorum."-TH
Birkaç dakika sonra Taehyung elinde bir kutuyla salona geri geldi. Yun derin bir nefes verdi iyi şeyler olamayacağının farkındaydı..
Sınav haftam ama daha sık bölüm yazmaya başlayacağım arkadaşlar.
Bölümü beğendiyseniz yorum yapıp oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night
Fanfiction" Olamaz! Hamile olamam.." Yayımlanma Tarihi: 23 Haziran 2019 Bitiş Tarihi. : 02 Mayıs 2020