21🌙

6.4K 401 110
                                    

-Yazar'ın Ağzından

"Taehyung.."-Yun

Taehyung yattığı yerden meraklı bakışlarını dakiklardır banyoda olmasına rağmen gelinliğini çıkarmamış bedene çevirdi.

Yatakta oturur pozisyona gelirken konuştu.

"Efendim bebeğim?"-TH

Yun dudaklarını ısırdı resmen adamdan kendini soyundurmasını isteyecekti bir an geri dönecek gibi oldu ama bu lanet olası şeyi nasıl açacaktı.

"Sen neden gelinliğini çıkarmadın?"-TH

Merakla sorduğu soruyla Yun yine içinden sövüşe geçmişti.

"Çıkarmadım değil.. çıkaramadım."-Yun

Taehyung kaşlarını kaldırdı.

"Ve?"-TH

Ne söyleyeceğini biliyordu ama Yun'un ağzından duymak istiyordu.

"İpliği açar mısın?"-Yun

Dedi utana sıkıla. Taehyung sırıttı kafasını sallayarak  yataktan kalkıp Yun'un yanına gitti.

Minik beden açması için arkasını dönmüş elleriyle göğüslerindeki kumaşı  tutmuştu. Sütyen yoktu üstünde..

Taehyung'un sıcak nefesi boynuna çarpıyordu gözlerini yere sabitleyip bekledi boynuna çarpan sıcak nefesi düşünmemeye çalışıyordu.

Taehyung ince parmaklarını ipliklerin üzerinde gezdiriyordu.

Yun hemen kulağının yanından gelen kalın sesle irkildi.

"Bu kadar gerilme rahatla."-TH

Yun yutkunup kafasını salladı. Gerçekten bütün vücudu gerilmişti. Taehyung'un soğuk parmak uçları sırtına değiyordu ve bu Yun için hiç iyi değildi.

Vücudundaki bütün kanların parmakların temas ettiği yere gittiğine yemin edebilirdi.

"Sana kim giydirdi bu gelinliği?"-TH

"AeCha salağı."-Yun

Arkadaşının kendisine böyle bir kaypaklık yaptığını kabullenemiyordu. 

"Hmm açılmasın diye baya bir uğraşmış olmalı."-TH

Taehyung'un söylediği şey doğru olduğu için minik daha da sinirlendi.

Taehyung ilk düğümü açmıştı ardından da diğerlerini açmaya başladı.

Yun sıkı sıkı göğüslerinin üstündeki kumaşı tutuyordu. Sonunda hepsi açıldığında minik beden uzaklaşmak için bir adım attı ama Tae'nin kolunu tutmasıyla durmak zorunda kaldı.

"Bir öpücük yok mu?"-TH

Yun gülümseyip Taehyung'un yanağına bir öpücük bıraktı. Ama Taehyung bundan memnun olmamıştı.

"Dudağım?"-TH

Yun yutkundu bunu daha önce yapmıştı yine yapabilir miydi?

Hayır.

Titrekçe gözlerini kapattı ama dudaklarında hissettiği ince dudaklarla geri açmasına gerek kalmamıştı.

Taehyung kollarını Yun'a sarıp kendine çekti minik beden her ne kadar öpücüğün etkisiyle kendinden geçsede üzerindeki gelinliğin düşme ihtimaliyle ellerini kendine sarmaya devam etmişti.

Taehyung bunun farkındaydı ama Yun'u bırakmak yerine sadece öpücüğü derinleştirdi.

Uzun ince parmaklar beyaz kumaşın üzerinde aşağıya doğru kayıp etek kısmının üzerinde durdu.

All Night Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin