5🌙

9.6K 488 334
                                    

-1 Hafta sonra

-Taehyung'un ağzından

Yun ile sürekli konuştuğumuz 1 hafta geçmişti. Bugün babalarımıza evlenmek istediğimizi söyleyecektik.

Bebeğimizi öğrenmeleri için biraz daha süreye ihtiyacımız vardı ama en azındanYun baştaki çekingenliğini biraz atlatmıştı.

Son 1 haftadır inanılmaz mutluydum. Sevdiğim kadından bir bebeğim olacaktı.. sevdiğim kadın yanımdaydı daha ne isteyebilirdim ki?

Yatakta tavana bakarak aptal aptal sırıtırken yüzüme gelen yastıkla sinirle yerimden doğruldum.

Yastığı fırlatır fırlatmaz arkasını bakmadan kaçan huyunguma bağırdım. Evet bu benimle kalan canım hyungumdu..

"YOONGİ HYUNG!"-TH

"HADİ KALK BE SENİNLE Mİ UĞRAŞACAĞIM? Hem seni sevgilin beklemiyor mu?"-YG

Bağırarak söylediği şeyle gözlerim kocaman açıldı. Yatağın içinde hızla telefonumu aradım.

Elime ulaşan telefonun ekranı yüzümü aydınlatırken gördüğüm saatle yerimden hızla kalkıp banyoya koştum. Geç kalmıştım!!

Banyodaki işlerimi hızla bitirip üzerimi giydim aceleyle. Altıma siyah bir pantolon üzerime ise beyaz bir tişört geçirdiğimde hazırdım artık.

Aynanın karşısına geçip ellerimle saçlarımı dağıttıktan sonra arabanın anahtarını ve telefonumu alıp hızla odadan çıktım.

Aşağıya inip kapıya yöneldiğim sırada Yoongi hyung'un seslenmesiyle bir yandan ayakkabımı giyerken bir yandan ona bakıyordum.

"Kahvaltı yapmayacak mısın?"-YG

"Hayır hyung kahvaltı hazırladığın için teşekkür ederim ama geç kaldım sen tek başına yap."-TH

Kaşları çatıldı.

"Aptal kahvaltıyı sen hazırla diye sordum."-YG

Tabii Yoongi hyungtan bahsediyorduk.. gözlerimi devirip arkamı döndüm tam kapıyı açıyordum ki tekrar konuşmasıyla bekledim.

"Bugün misafir gelecek babalarınızla konuştuktan sonra Yun'u da al eve gel."-YG

Kafamı sallayıp evden hızla çıktım.

××××××××××××××××××××××××

Yun'un evine ulaştığımda kapının önünde beni beklediğini gördüm. Bir şey düşünüyor gibi görünüyordu. Yere dalgın dalgın bakıyordu.

Arabayı hemen önünde durdurduğumda geldiğimi fark edip yürüme başladı ardından da arabaya binmişti.

"Üzgünüm geç kaldım. "-TH

Gülümseyip konuştu.

"Sorun değil hava almış oldum biraz."-Yun

Bende gülümsedim. Hemen ardından yeniden dudaklarımı araladım.

"Ee nasılsın miden bulandı mı dün? Başın döndü mü? Canın bir şey istedi mi? İstediyse neden aramadın beni?"-TH

Ard arda hızlıca sorduğum sorularla kıkırdamıştı.

"Hayır iyiyim merak etme."-Yun

"Gerçekten iyi misin?"-TH

Sorduğum şeyle gözlerini kaçırmıştı. Kaşlarımı çatıp arabayı müsait bir yerde durup tamamen Yun'a döndüm.

All Night Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin