-Yazarın ağzından
Sabahın erken saatleriydi. Gün daha yeni doğmuştu. Taehyung uyuyordu ama Yun yaklaşık 2 saattir uyuyamıyordu.
Aklındaki dehşet düşünceyle öylece Taehyung'un kolları arasında onun uyanmasını bekliyordu. Canı çikolatalı suşi çekiyordu..
Düşündükçe aklını kaybedecek gibi hissediyordu. Sonunda Taehyung'u uyandırmaya karar verdi yoksa ağzının suyundan boğularak ölecekti.
Elini yavaşça çıplak omuzuna çıkarıp dürttü.
"Taehyung.."-Yun
Taehyung yüzünü buruşturdu Yun'a daha sıkı sarılıp uyumaya devam etti. Yun yeniden onu sarsıp sesini yükseltti.
"Taehyung!"-Yun
Taehyung birkaç saniye sonra gözlerini araladığında karşısında gözlerini kocaman açmış kendisine bakan Yun ile şaşırdı.
Ama daha yeni uyandığı için algılarının açılması adına bir süre bekledi. Hareket etmeden birkaç dakika öylece durdular ardından Taehyung elleriyle yüzünü sıvazladı.
Yeni kendine gelmişti. Yerinden doğrulup etrafı inceledi. Ardından arkasında uzanmaya devam eden Yun'a gözlerini çevirdi.
"Ne oluyor?"-TH
Yun dudağını dişleri arasına alıp ısırdı.
Taehyung'un gözleri dudaklarına kayınca Yun hızla dişlerinin arasındaki dudağını kurtardı.
Taehyung'un gözleri yeniden gözlerini bulunca konuştu.
"Benim canım bir şeyler çekti. "-Yun
"Ne zamandır uyanıktın?"-TH
Yun kısa bir süre tavana bakıp ardından Taehyung'la bakışlarını birleştirdi.
"2 saat oluyor sanırım. "-Yun
Taehyung kafasını olumsuzca sallayıp yataktan kalktı. Dolabına ilerlerken söylendi.
"Neden daha önce uyandırmıyorsun ki beni?"-TH
Yun yerinden dikleştiği sırada konuştu.
"Geçer sandım. "-Yun
"Yine de beni uyandırmalıydın bir daha böyle bir şey yapma. "-TH
Yun kafasını sallarken Taehyung üzerine siyah tişörtünü geçirip ona döndü.
"Canın ne istiyor?"-TH
Yun yutkundu. Ardından kurumuş dudaklarını araladı.
"Çikolatalı suşi.."-Yun
Taehyung'un gözleri kocaman açılırken şoka girmişti. Böyle bir yemek türü yoktu.
"Yun..Böyle bir suşi türü yok bu nereden aklına geldi tanrım.."-TH
"Sen bana suşi ve ayrı çikolata bulsan yeter ben suşiyi çikolataya batırıp yerim."-Yun
Taehyung omuzlarını düşürüp Yun'un yanına oturdu. Elleri Yun'un yumuşacık saçlarına giderken duduklarını araladı.
"Miniğim.. midenin bulanmayacağına emin misin ?"-TH
Yun'un kaşları anında çatıldı. Sinirlenmişti çok garip bir şey istiyormuş gibi davranması saçmaydı. Çok basit bir şey istemişti. Çikolatalı suşi!
Taehyung'un saçlarındaki elini ettirdi.
"İYİ BEN GİDİP ALIRIM!"-Yun
Yun yataktan kalkarken Taehyung'da peşinden kalktı. Yun'un kolunu yakalayıp kendine çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night
Fanfiction" Olamaz! Hamile olamam.." Yayımlanma Tarihi: 23 Haziran 2019 Bitiş Tarihi. : 02 Mayıs 2020