4🌙

11.5K 546 503
                                    

-Taehyung'un ağzından

Yun çekingence eve girdiğinde bende arkasından girip kapıyı kapattım. Elimle içeriyi gösterirken gülümsedim.

"Salon bu tarafta."-TH

Boğazını temizleyip kafasını salladı gösterdiğim yere doğru adımlamaya başladı. Sevdiğim kadın evimdeydi.. Tanrım bunlar lütfen rüya olmasın.

İkimizde salona geçtiğimizde Yun aynı çekingenlikle oturdu koltuğa benden çekinmesini istemiyordum. Ceketimi çıkarırken konuştum.

"Çekinmene gerek yok kendi evin gibi rahat ol."-TH

Çıkardığım ceketimi koltuğun üstüne bırakırken gülümsedim.

"Gerçi yakında senin evin olacak zaten."-TH

Yun seslice yutkundu.

"Ha-haklısın."-Yun

Ardından gülümsemişti. Yüz yüze olmamız adına salonun ortasında duran masaya oturdum. Diz kapaklarımız birbirine temas ediyordu. Yun dikkatlice yüzüme bakarken neşeyle konuştum.

"Uykun var mı? İstersen hemen uyuyabiliriz."-TH

"Hayır uykum gelmiyor."-Yun

Önüne düşen saçı yüzünü kapatıyordu bu onun güzelliğine güzellik katsa da asıl güzelliğini görmek her zaman ilk tercihimdi. Yüzü bu dünyada gördüğüm en güzel şeydi ve ben bu güzelliği saçlarının kapatmasından nefret ederdim.

Elimi yavaşça uzatıp önüne gelen saçları kulağının arkasına sıkıştırdım. Dikkatli gözlerle bana bakıyordu. Ellerimi saçlarından yanağına kaydırdım.

Yanakları avuç içime temas ediyordu artık. Onun gözleri titreyerek kapanırken baş parmağımı hareket ettirerek okşadım pürüzsüz yüzünü çok güzeldi, gerçekten çok güzeldi.

Dakikalarca öyle durduk ben hipnoz olmuş gibi onun güzelliğini izlerken o sadece bekledi. Gözlerini yeniden açtığında dudaklarımı araladım.

"Çok güzelsin. Bu dünyada gördüğüm her şeyden herkesden çok daha güzelsin. Biliyor musun? Aydan bile daha güzelsin."-TH

Durdum ardından tekrar dudaklarımı araladım.

"Yıldızların yerinde olsam senin güzelliğin için gökyüzünden vazgeçip yeryüzüne inerdim."-TH

"Taehyung.."-Yun

Hemen onu durdurdum.

"Bir şey söyleme sadece bana böyle bak. Bana böyle bak ki dünya benim için yaşanılabilir bir yer olsun. Sen bana böyle bak ki ben nefes aldığımı hissedeyim. "-TH

Bir şey söylemedi. Sadece bana baktı, sadece ona baktım ona bakmak dünyadaki en mutluluk edici şey olabilirdi.

Gözlerim Yun'un karnına kaydı. Orada bizim bebeğimiz vardı. Gözlerimi yeniden Yun'un gözleriyle buluşturdum.

"Dokunabilir miyim?"-TH

Gözleri dolarken sadece kafasını salladı. Elimi yanağından çekip karnına indirdim. Dokunduğum an gözlerim doldu içim titremişti.

"Size çok iyi bakacağım.. asla size bir zarar gelmesine izin vermeyeceğim."-TH

"Biliyorum."-Yun

Diye fısıldamıştı Yun. Bir süre daha elimi Yun'un karnında tuttum ardından çektim. Yun'la tekrar göz göze gelirken boğazımı temizleyip ayağa kalktım.

All Night Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin