15🌙

7.6K 434 233
                                    

Bol yorum bekliyorum💜💜

"Bugün çok enerjiksin bakıyorum."-TH

Gözlerini yoldan çevirip yan tarafta oturan bedene kısa bir bakış attı.

"Evet kendimi harika hissediyorum."-Yun

Taehyung gülümseyip arabayı dikkatlice park ettikten sonra indi. Yun'da onu takip etmişti.

Minik bir kafeye gelmişlerdi. Oldukça sakindi. Masaya oturduklarında Taehyung Yun için bir çok çeşit yemek söyledi.

Yun etrafı incelerken o da Yun'u inceliyordu. Birkaç dakikalık sessizlikten sonra konuştu.

"Bugün evlenmemiz için işlemleri başlatmak istiyorum."-TH

Yun'un gözleri Taehyung'u buldu. Evlilik lafını duyduğunda kalbine bir korku düştü. Çok kısa zaman önce evlilikle ilgili hiçbir şey düşünmezken şimdi evlenmek üzereydi. Bir de hamileydi tabii.

Aklındaki gereksiz düşünceleri def ederken samimiyetle gülümsedi.

"Evet başlat. "-Yun

"Tamam hemen bugün hallediyorum."-TH

Yun kafasıyla onayldı. Taehyung ile konuşmak istiyordu. Hakkında daha fazla şey öğrenmek sohbet etmek istiyordu.

"Benimle ilgili başka neler biliyorsun Taehyung?"-Yun

Taehyung omuz silkti.

"Bir sürü detay biliyorum aslında."-TH

Yun heyecanlanmıştı. Bugüne kadar kimse onu tam anlamıyla çözmemişti. Kimse hakkında detay bilmiyordu.

"Anlatır mısın?"-Yun

Taehyung kafasıyla onayladığı sırada yemekleri gelmişti. Garson gidene kadar bekledi Taehyung ardından konuştu.

"Neredeyse her gün dışardan yemek yiyordun, bir kitap alacağın zaman en az 3 kere kitapçıya gidip kitabı incelersin sonra  alırsın herkesin aksine yağmur yağdıktan sonra ki toprak kokusunu hiç sevmezsin ayrıca yağmurlu ve soğuk havalardan nefret ediyorsun öyle günlerde dışarı çıkmazsın hiç, ıspanak az pişmiş yumurta ve kivi ağzına sürmezsin, renk uyumu takıntın var farklı renkler giydiğini neredeyse hiç görmedim. Bir ara dövüş sporlarına merak saldın ama üşenip gitmedin,hastanelerden ve ilaç içmekten nefret edersin. Kedi sevmiyorsun film izlemeyi seviyorsun ama çok film izlemiyorsun. Ayda haftasonları dışında en az iki gün işe gitmiyorsun. Göğüsünün altında yan yana üç tane ben var ayrıca sol bacak baldırının yukarısında da doğum leken var. Bir de seni bugüne kadar sadece 1 kere içki içerken, 2 kere ağlarken gördüm. "

Yun Taehyung'u soluksuz dinlemişti. Söylediği şeylerin bazılarından kendisinin bile haberi yoktu çok şaşırmıştı.

Taehyung gülümserken konuştu.

"Şuan aklıma gelmeyen bir sürü şey var. Aklıma geldikçe anlatırım sana."TH

Göz kırpmıştı. Yun açık kalan ağzını kapatıp yutkundu. Kafasına takılan şeyler dudaklarından döküldü anında.

"Beni ne zaman ağlarken gördün?"-Yun

Taehyung sanki kendisini değil başka birini anlatıyordu. O kadar meraklı ve heyecanlı görünüyordu ki Taehyung aklını kaçıracağını sandı.

Derin bir nefes aldı bu güzellik karşısında.

"Barda içki içerek ağlıyordun ilk kez orada görmüştüm. Bir de o gün birlikte olduğumuzda ağlamıştın bu kadar."-TH

All Night Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin