Sürprizz lütfen bol bol yorum istiyorum.
-Yazarın Ağzından
Yun düşündü. Bütün akşam düşündü yetmedi sabaha kadar düşündü.
Taehyung'un kollarının arasında huzurla uyumak varken o düşündü. O olmasaydı ne yapacaktı Yun?
Büyük ihtimal babasına katlanmaya devam edecek sonra da onun istediği biriyle evlenecekti.
Ama Taehyung bütün ezberleri bozmuş her şey çok değişmişti. Yun için şuan Taehyung'un olmadığı bir hayatı düşünmek imkansızdı.
Hata yapmak istemiyordu yapmamalıydı. Gün doğmaya başladığında zar zor uyumuştu.
Gözlerini yeniden açtığında kendini berbat hissediyordu. Ama Taehyung'a belli etmemeliydi.
"Günaydın güzelim."-TH
Ardından saçlarının arasına bir öpücük bırakmıştı. Küçük olan gülümsedi.
"Günaydın."-Yun
"Hadi doktora gitmemiz gerekiyor."-TH
Yun daha çok gülümseyip yataktan doğruldu. Hayır yapmayacaktı. Bu aptallıktı.
Kalkıp ağır ağır rutin işlerini yaptı. Kahvaltı hazırdı.
Odada süren sessizlik Taehyung'un telefonunun çalmasıyla bozulmuştu.
Büyük olan telefonunu açıp kulağına yasladı.
"Efendim."-TH
Telefonu kulağı ve omzu arasına sıkıştırmış bir yandan da çorabını giyiniyordu.
Kısa bir süre sustuktan sonra kaşları çatılıp telefonunu sıkıştırdığı yerden almıştı.
"Ne demek gelmeniz lazım?"-TH
Karşı tarafı dinledikçe iyice kaşları çatışmıştı.
"Şuan alması zorunlu mu yarını bekleyemez mi?"-TH
Yun ağır ağır Taehyung'un yanına yaklaştı. Büyük olan kendisine bakarken fısıldadı.
"Sorun değil gidip işini hallet ben bizimkilerden biriyle giderim."-Yun
Taehyung telefonu kulağından çekti.
"Olmaz Yun iş beklesin."-TH
Yun kaşlarını çattı.
"Belli ki önemli bir şey işe git sorun olmayacak."-Yun
Taehyung tam itiraz etmek için ağzını açıyordu ki Yun konuştu.
"Hadi Tae."-Yun
Taehyung derin bir nefes alıp telefonu yeniden kulağına yasladı.
"Tamam bir saat içinde ordayım."-TH
...
Yun hastaneye gitmek için saçını düzeltirken sakindi. Taehyung işe gitmiş minik olan ise Hoseok ve Jimin'le hastaneye gidecekti.
Kısa bir hazırlanmanın sonunda çantasını yatağın üstünden almış kapıya doğru giderken masanın üzerindeki telefonuna uzanmıştı.
Elini telefona atar atmaz odayı bildirim sesi doldurmuştu. Kaşları çatılıp telefonunun ekranını açtı. Dünki numaradan gelmişti mesaj.
Elleri titremeye başlarken mesaja girdi. Fotoğraf gelmişti. Üzerine tıklayıp açılmasını bekledi.
Gördüğü fotoğrafla eli ayağı buz kesmişti. Taehyung'un uzaktan çekilen bir fotoğrafıydı ve sadece bir tane değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Night
Fanfiction" Olamaz! Hamile olamam.." Yayımlanma Tarihi: 23 Haziran 2019 Bitiş Tarihi. : 02 Mayıs 2020