-PJM-
Duyduğum sesle birlikte yataktan aniden kalktım. Tanrı aşkına daha saat 6:13. Dün yeterince işte yorulmuştum zaten.Yukarı daireden gelen sesler daha da şiddetleniyordu. Uzun süredir boş olan daire sonunda tutulmuştu demek. Keşke biraz daha geç taşınmayı akıl edebilselermiş. Bu saatte dertleri ne ki.
Daha fazla iç sesimle konuşmamı sürdürmeyip yorganı üzerimden yere attım. Toplamayı da düşünmüyordum. Evet dağınıklık güzeldir. Dünyada bu konuda tek olduğumu düşünmüyorum.
●●●Yaptığım mısır gevreğini bitirip kaseyi makineye yerleştirdim. Ve evet hâlâ yukarıdaki sesler devam ediyordu. Hayır yani Çin Seddi mi yapıyorlar çok merak ediyorum. Bu kadar ses çıktığına göre sadece eşya yerleştiriyor olamazlar.
Telefonum yanıp sönmüştü. Yoongi hyungtan mesaj gelmişti. Akşam onların evine gelmemi istiyordu. Namjoon hyung ve Tae de geliyordu. Gitme amacımızı söylememişti. Bir anda neden hepimizi çağırıyordu ki.
Dişlerimi fırçalayıp üstümü giyindim. Kendimi övmeyi sevmem ama fiziğimi cidden seviyorum.
Saçlarımı da düzene soktuktan sonra artık hazırdım. Saate baktığımda 7: 45 PM olduğunu gördüm. Ve kapımı kapayıp kilitledikten sonra siyah arabama atlayıp Yoongi hyungun evine doğru sürdüm.
Zile bastığımda Yoongi hyung kapıyı açtı ."Sonunda gelebildin. Geç kaldın seni küçük" dedikten sonra kapıyı arkamdan kapayıp beni içeriye itekledi.
İçeride tanıdığım sadece Tae, Namjoon ve Yoongi vardı. Diğerlerini ilk kez görüyordum. Ve Yoongi yanını işaret ederek "Otursana neden orada dikeliyorsun? "dedi. Haklıydı niye dikeliyordum. Yanına gidip oturdum.
" Evet çocuklar size sürekli bahsettiğim arkadaşlarımla tanışmanızı istedim. "diye konuyu başlattı Yoongi ve devam etti. " Bu Dong Hyun, kendisi çok sevecen ve eğlenceli biridir. Anlaşacağınıza eminim. Bu da Woo Suk kendisi soğuk görünse de gayet anlayışlı ve sevgi dolu biridir. "dedi ve gülüşmeler başladı. Sürekli bize anlattığı kişiler üç kişiydi ama sadece ikisi buradaydı. Tam bunu sormak için ağzımı açtım ki arkamdaki kapıdan birisi" Ah, şey biraz gecikmiş olabilirim. "dedi ve doğal olarak o tarafa baktım. Açık olan ağzımı kapatamadım. Tanrım... Cidden bu, bu mükemmeldi. Onun gülüşüne bir anda... Her neyse uzatmayacağım.
Karşıdaki adı Woo Suk olan çocuğun yanına oturdu. Ve Yoongi direkt "Ne geç kalması. Yarım saat geciktin o kadar Jungkook." diye söylenmeye başladı. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. "Evet çocuklar bu da Jungkook. Busanda'ydı fakat artık Seul'e yerleşti. Jungkook her zaman buluşmalara geç kalır gördüğünüz gibi. Alışmalısınız."
Bende Busan da yaşıyordum. Ta ki babam beni 15 yaşımda Seul'e amcamın yanına gönderip başka bir kadınla evlenmeseydi. Uzun süredir babamla konuşmuyoruz. Annemi ben iki yaşımdayken bir trafik kazası sonucu kaybetmiştik. Onu fazla hatırlamıyorum. Fotoğraflardan falan biliyorum yüzünü. Ben on dört yaşındayken babam yeni bir kadın bulmuştu. Bir süre bizimle birlikte yaşadı ama belirli bir süre sonra beni istemedi. Babamla yeni bir ev tuttular ve beni Seul'de ki amcamlara göndermişlerdi.
Amcamı ve karısını cidden çok seviyorum. Bana bir anne babadan farksız davranmadılar. Ama onlar şuanda Japonya'nın başkenti yani Tokyodalar. Kuzenim okula oraya gidince onu yalnız bırakmak istemediler.
Ve ben de şuan ki evimde 5 yıla yakındır oturuyorum.6: 37
Tanrı aşkına bu evrenin benimle alıp veremediği neydi.
Ard arda çalınan kapım sayesinde gözlerimi sinirle açmış ve yorganı üzerimden atmıştım.
Kapının önüne geldiğimde mercekten bakma zahmetine girmeyip direkt kapıyı açtım ve gördüğüm kişiyle şok oldum.
"Yeni komşuna merhaba demeyecek misin Jimin?"(Sizce gelen kişi kim?Tahminleriniz var mı?)
(Selamm ben Nana. Bu benim ilk kitabım olacak. Olan kusurlarım için şimdiden özür dilerim. Elimden gelenin en iyisini yapacağım. Bu süreçte beni umarım destekler ve seversiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheiro No Cangote 🍁 Jikook 지국 ✔
FanfictionBirden Jungkook arkamdan belime sarılmıştı. "Seni gökyüzündeki yıldızların sayısı kadar çok seviyorum Jimin." Saçıma öpücük kondurduktan sonra enseme eğildi ve ilk önce koklayıp ardından öptü. "Beni hep o yıldızların sayısı kadar fazla sev Jungkook...