14

300 16 10
                                    

Şuanda Yun ile kahvelerimizi yudumluyorduk. Benim evime gelmiştik. Jungkook'un sevgili olduğumuzu söylemesi üzerine Yun çok şaşırmıştı. Eve gelince nasıl olduğumuzu anlattım . Tabi sevinçten çığlık atmaya başlamıştı.

"Jimin, hâlâ inanamıyorum ya. Nasıl olur bu? Çok mutlu oldum bebeğim ya. Bundan sonra en büyük destekçinizim kanka." Bu dediğine güldüm ve boş fincanlarımızı tezgaha kaldırdım. "Bugün böyle bir şey hiç beklemiyordum. Evet, aramızda bir şeyler olmaya başlamıştı fakat adım atmasını beklememiştim. Düşündükçe heyecanlanıyorum Yun!"

"Uwu~ Gözlerim yaşardı Jimin." dedi ve yüzüne sahte ağlamaklı bir yüz takındı. "Jang Bin'den sonra seni böyle mutlu görmek çok güzel " Dediği şeyle sinirden tısladım. "Üst katıma taşındı birde pislik. Neyse ki karşılaşmıyoruz." İç çekti. "Karşılaşma da zaten. Neyse. Bugün yanımdaki kızı gördün di mi?" Kafamı salladım. "Jungkook'la lisede arkadaşlarmış. Jungkook kendini tanıttıkdan sonra hatırladı. Seninle buraya gelirken telefonda konuşmuştuk."

●●●

"Hayır Jimin, o değil." "O zaman kim lan bu kız!" Jungkook güldü. "Sakin olursan anlatıcam." Şuan ikimiz telefonla konuşuyorduk. Yun'un dün bana bahsettiği kızı anlatmasını istemiştim. Ama tabi o kızın adında iki tane eski sevgilisi olduğu için kızı anlatmakta zorluk çekmişti.

"Bak sana dün lise anılarımı anlatırken bizim arka dörtlüdeki gözlüklü kızdan bahsetmiştim. Hatırlıyor musun?" "Evet." "O kız işte büyük ihtimalle. " "Haa, o Danbi bu Danbi mi?" "Büyük ihtimalle." "Nasıl büyük ihtimalle ya, eski sevgilin değildir umarım Jungkook." "Kız çok güzelleşmiş ne yapayım emin olamıyorum." "Öyle mi?" dedim ve telefonu suratına kapattım. Eski sevgilisi çıkarsa onu boğacaktım. Adama bak çok sevgili yapmamış gibi aynı isimden de toplamış.

●●●

"İstemiyorum Yun. Zorlama." "Ama lütfen Jimin. Busan'dan senin için geldim o kadar bi' buluşma yapamayacak mıyız? Hem kızı tanısan seversin." Yun şuanda beni yarın için bi buluşmaya ikna etmeye çalışıyordu. İşin kötü yanıysa dörtlü buluşma olması. "Yun, dedim sana Jungkook daha hangi kız olduğunu bile hatırlayamadı. Eski sevgilisiyse eğer aynı ortamda bulunmamızı istemem." "Eski sevgilisi olsaydı bana çoktan söylerdi Jimin."

●●●

Yun'la son defa bitecek olan içeceğimizden pipetle çektikten sonra birbirimize bakıp göz devirdik. Buluşma gerçekleşmişti. Kafeye oturduğumuzdan beri Yun'la sanki burada değilmişiz gibi davranıyorlardı. Sürekli eski yaşadıkları komik anılardan bahsedip gülüyorlardı kendi aralarında. Birbirlerini çok özledikleri belliydi. Eski yakın arkadaşlardı. O arka dörtlüde ki kız buymuş. "Artık kalksak mı? Sıkıldım çünkü. Dışarıda falan dolaşalım." Yun bıkkın bir sesle konuştuğunda bende onu onayladım. Danbi ve Jungkook muhabbetini bölüp bize döndüler. "Böyle iyiydi aslında." "İyi falan değil. Sıkıldım Jungkook."

"Peki o zaman, ne yapalım?" Bilmiyorum dercesine omuzumu silktim. Danbi araya girmişti. "Şimdilik evlere dağılalım. Akşam bende film izleriz?" Yok artık kafede böylelerse evde tamamen bağımsız olucaktık Yun'la biz.

Tam cevap verecektim ki Jungkook konuştu. " Çok iyi olur! Tıpkı eski günlerde ki gibi." Ağzımdan bir hah sesi çıkmıştı. "Olur o zaman eve gidince grup kurarım konuşuruz." "Keşke bizde bir konuşsaydık." dedim Yun'la bizi göstererek.

Jungkook bir anda yüzüme çok ciddi bakmıştı. "Başka planın var mı Jimin?" Yun araya girerek " Tamam ,tamam. Akşam grupta konuşuruz. Uzatmayalım. "

Bölüm sonu. Jimin ve Yun'a ilgi gösterin plss.

Cheiro No Cangote 🍁 Jikook 지국 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin