Billie'nin medyada ki şarkısına bayılıyorum. Dinleyerek okuyabilirsiniz kelebeklerim.
-JJK-
Hiç uykum yoktu. Bir sağa bir sola dönüp duruyordum. Telefonumu alıp kilidini açtım. Sosyal medyada gezindim fakat bu çok sıkıcıydı. Evdeki herkes uyuyordu. Ne olduysa bir anda birisine mesaj yazmak istedim. Her şey bir anda gelişmişti.Jungkook: Ah, şey merhaba. Uyuyor musun?
Jungkook: Eğer rahatsız ettiysem ben özür dilerim. Bir türlü uyku tutmadı ve eğer uyanıksan konuşuruz diye düşündüm.
Jungkook: Şey sanırım uyuyorsun.
Jimin: Dur Jungkook. Uyumuyorum.
Jimin: Telefonum yanımda değildi. Balkondaydım. Hava alıyordum. Ve beni de uyku tutmadı maalesef.
Jungkook: Dışarısı serin değil mi?
Jungkook: Üzerine bir şeyler al
Jimin-shi.Jimin: Hayır şuan serin değil.
Jimin: Jimin-shi mi? Skşxmcow
Jimin: Ben senden iki yıl daha fazla yaşadım Jungkook. Hyung demelisin seni küçük.
Jungkook: Küçük? Odpwld
Jungkook: Oradan bakınca sen daha küçük duruyorsun ama.
Jungkook: Hatta minicik .d
Jimin: Cidden bu şekilde benim tipimle alay etmek için mi yazdın bana Jungkook.
Jungkook: Peki sustum.
Jungkook: Günün nasıldı? Filmde fazla ağlamasaydın keşke aljldlfw.
Jimin: Jungkook kes şunu.
Jimin: Çok üzücüydü ben ne yapayım. Hem insanlar bir filme de ağlayabilir.
Jungkook: Peki peki.
Jimin: Benim çıkmam gerek Jungkook. Birisi deli gibi kapımı çalıyor.
Jungkook: Bu saatte? Bana tekrar yaz lütfen.
Bu saatte Jimin'e gelen kişi de kimdi böyle.
-PJM-
Birisi adeta kırarcasına kapımı çalıyordu. Bu da kimdi böyle. O merakla merceğe bakmadan kapıyı açtım.
Jang Bin?
Bu şerefsizin burada ne işi vardı.
"Jang Bin ne yapıyorsun? Defol git buradan"
"Hayyır Jimin. Seğni istorum. Çooğk. "
İçmiş miydi bu. İğrenç herif. Ayakta zor duruyordu. Gözlerini yüzüme sabitleyemiyordu bile. Ve gelmiş beni rahatsız ediyordu.
Neredeyse yarım saattir Jang Bin'le uğraşıyordum.
Tam onu itip kapıyı kapamaya çalışırken bir anda kapıyı sonuna kadar açmış ve üzerime yürümeye başlamıştı.
Bu deli ne yaptığını sanıyordu böyle. Onu göğsünden ittim ve yere sendeleyip düşmesi zor olmadı. Dediğim gibi daha ayakta duramıyordu. O sırada birisinin merdivenlerden koşarak çıktığını işittim. O tarafa döndüğümde onu gördüm.
Jungkook. Onun ne işi vardı burada.
"Jimin. İyi misin? "
Şaşkınlıkla ona bakıyordum. O ise yerde yatan Jang Bin'e eğilmiş.
"Bu da kim böyle? " demişti.Sadece omuz silktim ve "Gereksizin birisi işte. İçmiş. Üst katta oturuyor. Şuan umrumda değil. "
"Peki sen neden geldin buraya? "
"Ben sadece merak ettim sen öyle yazınca. Kaç kere aradım da. Hiçbirine cevap vermeyince endişelendim ve geldim. Hepsi bu. "
Evimi nereden biliyordu Jungkook?
Bana sormak yerine karşında duran çocuğa sor seni aptal.
İlk defa haklısın iç ses. Beni şaşırtıyorsun.
Ne yapıyorum ben? İyice şizofren olmaya başladım sanırım.
"Evimi nereden biliyorsun ki? "
"Yoongi hyung söylemişti. "
"Anladım. Ne yapacaksın şimdi? Gecenin bir yarısı buraya geldin ve tekrar eve mi döneceksin? "
"Başka ne yapabilirim ki? " deyip o muazzam gülüşünü sundu bana.
Utanarak "İstersen burada kalabilirsin. Bir gecelikten bir şey olmaz. Sabah sizinkilere haber edersin. "
"Eğer seni rahatsız etmiyeceksem neden olmasın. " Ben yavaş yavaş bu çocuğa düşüyordum. Her zaman böyle gülümserse düşerim tabii ki.
~~~
Jungkook salonda yatıyordu. Orayı hazırlamıştım .Benim pijamalarımdan vermiştim. Onlarla çok sevimli duruyordu. Adeta bir tavşan gibiydi özellikle de gülünce.
Ve şuan büyük ihtimalle uyuyordu.
Bu yaptığım çok yanlış olabilir ama şu anda Jungkook'un kaldığı odaya girmek üzereydim. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum.
Yavaşça kapıyı açtım ve içeriye girdim. Yanına doğru ilerlediğimde uyurken onun masum görünüşüne şahit olmuştum. Adeta bir melekti.
Yanındaki koltuğa oturdum ve onu izlemeye başladım. Kokusu çok güzeldi. Şeftali gibi kokuyordu.
Çenemi elime yasladım. Onu izlemek çok güzel bir duyguydu.
Daha fazla dayanamıyordum. Gözlerim kapanmaya başlıyordu. Ne kadar diretsem de olmuyordu.
---
Helüü. Bir bölüm sonu daha. Vote verirseniz ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Sizi seviyorumm. Jikooklu mutlu günlere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheiro No Cangote 🍁 Jikook 지국 ✔
Fiksi PenggemarBirden Jungkook arkamdan belime sarılmıştı. "Seni gökyüzündeki yıldızların sayısı kadar çok seviyorum Jimin." Saçıma öpücük kondurduktan sonra enseme eğildi ve ilk önce koklayıp ardından öptü. "Beni hep o yıldızların sayısı kadar fazla sev Jungkook...