2

624 37 8
                                    

"Yeni komşuna merhaba demeyecek misin Jimin? "

Sen ciddi misin? Bunun burada ne işi vardı. Ve neden şu anda karşımda mal mal sırıtıyordu.

"Senin burada ne işin var? " diye sordum.

"Beni hiç özlemedin mi küçüğüm? " deyip piç smile attı. Ne yani bu mu. Ne içmişti bu böyle. Kafası iyi falan mıydı.

"Bak Jang Bin biz ayrılalı neredeyse 1 yıl oldu ve burayı nereden buldun bilmiyorum ama geldiğin cehenneme geri dön. " deyip tam kapıyı kapatıcaktım ki beni durdurdu.

"Çok ayıp Jimin. Yeni komşulara karşı nazik olmalısın." Ve o gülüş. Sinirlerimi yeterince bozabilen gülüşünü attıktan sonra göz devirdim.

"Ve cidden seni bulmaya çalıştığımı mı sandın? Kendini hâlâ o kadar önemli mi görüyorsun? Üst kata taşındım ve ardından senin de burada yaşadığını öğrendim. Bir merhaba diyeyim sonra alınırsın diye düşündüm ahahaha"

Dediği şeylerle sinirimi bozmaya devam ediyordu. Ama bunu daha fazla uzatamayacağım.

"Siktir git Jang Bin" Ve kapanış.

Bendeki bu şanssızlıktan başka kimde vardır acaba merak ediyorum.

Jang Bin ile uzun bir ilişkimiz vardı. Ve o beni aldattı. Evet aldatıldım. Dört ay boyunca da hiç bir şeyin farkına varmadım. Son zamanlarda yanıma çok nadir geliyor ve bana bir kere bile sarılmıyordu. Bir gün kafede onları el ele görmüştüm. Ama hep kendimi avuttum yanlış gördüğümü düşündüm. Ta ki bir hafta sonra ben evdeyken bizim evimize o kızla birlikte gelinceye kadar. Ah, çok saçma şeyler.

Jang Bin'in bu kadar şerefsiz olduğunu keşke daha önce farketseydim.

Ve bu şerefsiz artık benim üst katımda oturuyordu.

^ ^

Yoongi,ÇILGIN BITCHESLAR
grubunu oluşturdu.

Yoongi, sizi ekledi.

Jimin: Grup adını
çok düşündün mü hyung?

Yoongi: Hayır. Ben siz miyim.

Jungkook: Bu grup da ne hyung?

Yoongi: Kaynaşın işte. Bundan sonra hepimiz yakın olucaz.

Jimin: Mantıklı.

Yoongi: Ben yaptım tabi mantıklı olucak. Mükemmelim.

Dong Hyun: Yeeyy

Woo Suk: Birisi mükkemel mi dedi?

Woo Suk: Birisi mükkemel mi dedi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cheiro No Cangote 🍁 Jikook 지국 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin