פרק 4😡שוגה המגונן 😡

223 20 5
                                    

"ואתה תספר לי את הסיבה השניה של למה הבריונים שסיפרת עליהם מקודם באו אליך" ג'ימין השתנק בבהלה, טהאיונג ידע שהוא מתקרב לנקודות הרגישות של הקטן מכיוון שכתשובה לבקשתו הוא רק שתק.

---- נקודת מבט שוגה---
"ואתה תספר לי את הסיבה השניה של למה הבריונים שסיפרת אליהם מקודם באו אליך" טהאיונג סיים את דבריו, מתרווח שוב על הכיסא.
אני מכיר פה את כולם כבר שנים, חוץ מאת ג'ימין ואני יודע שכולם פה לא הכי בסדר, אני לא אכחיש אני אפילו חשבתי שטאהיונג הכי משוגע פה, עם כל המשחקים המלוכלכים והלא חוקיים שלו אני עדיין לא מבין איך עוד לא העיפו אותו מעיסקי הבידור.
אחרי שהוא שאל את ג'ימין לא יכולתי להתעלם מפרצופו הקטן מתחיל להחוויר מה שאומר שהוא ממש לא מעוניין לקחת חלק במשחק עם טאהיונג.
"טאהיונג אוליי תעזוב אותו בשקט, אתה לא רואה שהוא לא רוצה לדבר על זה?" אמרתי את מה שחשבתי כמו תמיד, לא חושב על התוצאה או על קשרים שיהרסו בדרך כי ממלא זה לא אכפת לי.
"אוו סונבה אני כל כך מצטער, לא התכוונתי" הוא התנצל, אוליי יש בו קצת שפיות אחרי הכל. "זה בסדר, אבל לא בפניי אתה צריך להתנצל אלא בפני ג'ימין" נאנחתי, כשרק שמע אותי מוציא מפי את שמו של הנער החדש פניו התעווטו כאילו ראה את הדבר הכי מגעיל מימיו.
לא הבנתי את הקטע של הפרצוף הזה אבל ידעתי שמשהו פה מסריח, כשטאהיונג ראה שמתי לב לפרצופו הוא מיד שינה את הבעתו להבעה עדינה ואוהבת "אני מצטער ג'ימין" הוא הרכין את ראשו מטה, ג'ימין נענע את ראשו "זה בסדר, אני סולח לך סונבה" סלח לו ולא שכח להוסיף חיוך.
ליבי החל לפעום בקצב לא נורמאלי, הרגשתי כמו אדם שסיים לרוץ מאה מטר, עבר הרבה זמן מאז שראיתי חיוך כל כך יפה ואמיתי, לא כל יום רואים דבר כזה במיוחד בעיסקי הבידור, פה עם אתה רוצה משהו אתה מתחנף עם חיוך כדי שיאהבו אותך יותר או כדי שניתנו לך את מבוקשך.
אבל ג'ימין היה שונה ידעתי זאת מההתחלה, בניגוד לאחרים שהלכו עם ראש מורם וגב זקוף חושבים שהעולם נברא בשבילם, הוא היה עם גב רכון וראשו היה מופנה מטה, לא מחפש צומת לב מיותרת, לא רוצה את כל העיניים עליו, זה מה שהיה מושך בו.

הפעם האחרונה שהייתי בזוגיות הייתה ארוכה יחסית, היא נמשכה שלוש שנים ונגמרה רק לפני שנה מסיבה אחת, הוא לא באמת אהב אותי, הוא רק אהב את הכסף שלי בנוסף לזה הוא בגד בי ושכב עם גברים אחרים, זה החליא אותי לכן החלטתי להיפרד בלי להסביר לו את הסיבה האמיתית לפרידה כי לא הגיע לו לדעת! אבל אחרי הפרידה הוא כל הזמן ניסה להתנצל ,הוא בא אליי הביתה כל יום אבל אף פעם לא פתחתי לו את הדלת, כשזה נהפך למטרד עברתי דירה אבל הוא לא ויתר, הוא המשיך לנסות ליצור קשר איתי בכך שהתקשר ושלח אלפי הודעות אז החלפתי את מספר הטלפון שלי ואחרי זה לא שמעתי ממנו לפחות כמה חודשים טובים עד שיום אחד ניפגשנו באיזשהו בר, טוב זה דיי הגיוני שניפגש בסופו של דבר אנחנו גרים באותה מדינה.
כשהוא הבחין בי כוס הבירה שהחזיק נישמטה מידו, הוא מיד התקרב אליי יורד על ברכיו מנסה, להתנצל שוב, אבל הלב שלי היה שבור ואוזניי ניסתמו למילותיו, לא רוצה לשמוע את מה שיש לו להגיד, בחלומות הכי גרועים שלי לא ציפיתי שהוא יבגוד בי, אני אפילו תיכננתי להתחתן איתו ולהקים משפחה, אבל הוא עשה טעות וכשאצלי עושים טעות אין דרך חזרה.
"א-אני מצטער, אני כ-כל כך מצטער ,אני מרגיש כל כך ב-בודד בלעדיך ב-בקשה תן לי עוד הזדמנות" הוא המשיך להתחנן ומיעיניו ירדו ים של דמעות, הושטטי לו את ידי אני לא רוצה שהוא יבכה ויתחנן על הרצפה אני אוליי בן אדם קשה אבל יש לי גבולות
. הוא תפס בידי וברגע שהוא קם על רגליו קירבתי אותו אליי כדי לילחוש באוזנו "אל תתנהג כמו זבל ואחר כך תיתפלא שזורקים אותך לפח"
שיחררתי אותו בדחיפה הולך אל היציאה אין לי כבר מה לעשות פה בדרך שמעתי אותו שוב מתחיל לבכות, אבל זה כבר לא עיניין אותי כמו שכבר אמרתי, אצלי אין דרך חזרה.

המקום הראשון בדרך השחורה/YOONMINWhere stories live. Discover now