פרק 7👿הרוצחים👿

207 20 6
                                    


טאהיונג מרט את שערות ראשו, גונח מעצבים לא יכול ליסבול את זה שהוא בין המקומות האחרונים בתוכנית ריאליטי המפגרת שאליו הצטרף , הרי הוא בחור יפה עם גוף מלאכי שכל בת רצתה להיות איתו וכל בן רצה להיות כמוהו, פירסום לא חסר לו, יש לו אלפי מעריצים אם לא מיליונים! אז למה המעריצים שלו לא בחרו בו?
מרוב כל המחשבות האלו לסגול השער התחיל לכאוב הראש, מרגיש שהוא חייב להוציא את כל הכעס שצבר על מישהו "נו ג'אנגקוק מה קורה?, כמה זמן לוקח להזמין פאקינג בירה?" צעק על הקטן שבקושי יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו "תרגע סונבה אני בא עם הבירה שלך , אני בא לא צריך לצעוק ולהתעצבן" הדוגמן הצעיר השיב לו, לא מבין שבזה הרגע עיצבן אותו יותר ממה שהיה מיקודם, זה היה ידוע שטאהיונג שונא שאומרים לו מה לעשות או כשמנסים לחנך אותו "ג'אנגקוק אל תעצבן אותי ממה שאני כבר כי תאמין לי זה לא יגמר טוב ואת זה אני יכול להבטיח לך אז תיהיה ילד טוב ותביא כבר תפאקינג בירה שלי" צעק שוב, מטיח את ידו על השולחן בעצבים.
----
כשג'אנגקוק סוף סוף הגיע עם שני כוסות הבירה הוא התיישב מול טהאיונג וקירב את כוסות השתיה אליו לפני שהסגלגל הספיק לקחת אחת מהם.
פרצופו של טהאיונג נהפך לכועס וג'אנגקוק שם לב לזה "סובה, אתה הבטחת שתלמד אותי איך להיות מצליח" הקטן אמר, עדיין מחזיק בידיו את כוסות הבירה, האחר נאנח אין לו כוח לכל השטויות האלו הוא לא בא לפה כדי לעשות בייביסיטר על ג'אנגקוק.
"בסדר אני אלמד אותך, אבל קודם תביא לי את הבירה" הסגלגל אמר, מרגיש צורך עז להשתכר כדי לשכוח מהמבוכה שמילאה אותו, להיות בין המקומות האחרונים לא עשה לו טוב.
הקטן שיחרר לבסוף את הכוס, טהאיונג לא יכל לחכות אף לו רגע אחד  נוסף הוא חטף את הכוס במהירות ושתה את כל הבירה באחת "קודם כל אתה צריך להיות חזק" באמצע דיבורו נפלט לו שיהוק  קטן מה שאומר שכוס הבירה שיכרה אותו מעט "אבל, אני כבר חזק" הקטן השיב לדבריו של הסגלגל, מוריד את שרוול חולצתו, מציג לראווה את שרירי ידיו הגדולים והחסונים.
עיניו של הסגלגל ניסגרו מרוב כל הפלאשים ממצלמות הפפארצי
"תכסה את היד שלך אידיוט אסור שידעו שהיינו במקום כזה, כי אם יגלו שהיינו פה ידברו עלינו בתקשורת בטענה שאנחנו מדרדרים לאלכהול, אז תכסה כבר תיד שלך יא מפגר" טהאיונג צעק בלחש על הקטן והאחר עשה כידבריו מוריד את שרוולו, תוך שניות ספורות נגמרו כל הפלאשים וכל האנשים שעד לפני רגע צילמו אותם נעלמו ממרחב הראיה שלהם כאילו לא היו שם.
הקטן היה עצבני, הוא לא היה רגיל לכך שמעליבים ומקללים אותו, הוא היה רגיל לכבוד, הערצה אבל טהאיונג לא כיבד אותו ובטח שלא העריץ אותו.
הסגלגל ידע שלאחר עוד שניה יהיה התקף עצבים לכן חשב להחזיר את השיחה שהיית להם קודם לפני  שפפארצי הפריעו להם "התכוונתי לחזק נפשית לא פיזית, תעמוד על שלך לא משנה מה! אחרת יחשבו שאתה חלש וירמסו אותך, זה מה שאתה רוצה ג'ונגקוק? לגמור במקום האחרון בתוכנית לאיזה חבורה שלמה של אפסים ולהיזכר כלוזר השנה? אהה זה מה שאתה רוצה?!?!" טהאיונג אמר בכעס, אפילו לא שם לב שהגביהה את קולו "ברור שלא! אני מתכוון לנצח במקום הראשון גם אם זה אומר לרמוס אנשים אחרים בדרך" הקטן השיב בלי לחשוב, הסגלגל חייך לתשובתו, כי זה אומר שיהיה לו שותף, שותף למשחקים המלוכלכים שלו.
"תראו תראו תראו מי הם אם לא שני הלוזרים שבמקום האחרון" הוסוק הגיח מאחוריי השניים מתיישב בשולחן שלהם מבלי לשאול.
אוליי את ג'אנגקוק זה לא כל כך עיצבן אבל המילים האלו בהחלט גרמו לפיוז של טהאיונג להידלק, הוא לא אהב שיורדים עליו במיוחד לא אנשים שהיו פעם מתחתיו.
"לא זה פשוט הזוי" הוסוק המשיך לצחוק על חשבונם של השניים האחרים "אני מקום שני בקרוב מקום ראשון" אש היית נראית בעיניו, טהאיונג יכל להבחין שגם הוסוק משוגע בדיוק כמותו, וזה לא דבר טוב כי מבחינתו זה אומר שיש לו אוייב למשחק.
"ואתם, אתם בכלל מקום שביעי ושישי, שני המקומות האחרונים" המשיך "תכלס לאנשים מכוערים כמוכם מגיע להיות במקום בזוי, תטפלו בעצמכם את נראים נורא, שמעתי על ניתוחים פלסטיים אבל אם איך שאתם נראים אני לא חושב שזה יעזור לכם" בסיום דבריו הוא פתח בצחוק גדול, צוחק מהבדיחה של עצמו, ג'אנגקוק רצה לקום ולהרביץ לבוגר מהם אבל ידו של הסגלגל מנעה ממנו לקום רומז לו שעדיף לו לא להגיב בגלל כל האנשים שיכולים לראות אותם, ג'ונגקוק הבין את הרמז והתיישב בחזרה במקומו.
"אם אנחנו כבר מדברים על מכוערים קלטתם את ג'ימין?" הוסוק לא חיכה לתשובה והמשיך "אני עדיין לא מבין איך לעזאזל הוא מקום רביעי, לא רק שאף אחד לא מכיר אותו הוא בתעשייה הזאת פחות שנים ממכם מה שהופך אותכם לעוד יותר לוזרים שאפילו היצור הזה נחשב יותר יפה ממכם" עד שהם חשבו שהוא התחיל לדבר איתם ברצינות הוא שוב התגלגל מצחוק, מה שגרם להם לאבד תקווה הוא לגמרי לא בצד שלהם במשחק.
"הייתם צריכים לראות את הפרצוף שלו כשאמרת לו  שלא יתפוס יותר מדי צומת לב כי זה יכול להרוג בכמה מדינות או משהו כזה" הוסיף כהפסיק לצחוק, קם מהשולחן מרגיש שמיצא את את השיחה הזאת "טוב הספיק לי לרדת עליכם, ציפיתי ליותר אקשן או מכות אבל אפילו בלעמוד בצפיות של אנשים אתם לא טובים, יש משהו אחד שאתם טובים בו?, טוב ממך טהפלוץ לא ציפיתי ליותר מידי אבל אתה ג'אנגקוק? תתרחק ממנו הוא סתם השפעה רעה ואת זה אני אומר מניסיון" אמר בלגלוג, פונה אל הפפראצי, משאיר את השניים לחשוב לבד.
"סונבה אל תידאג אני עדיין איתך" הקטן רצה לנחם את סגול השער, לא שטאהיונג היה צריך את זה כי מחשבותיו היו לגמרי במקום אחר.

המקום הראשון בדרך השחורה/YOONMINWhere stories live. Discover now