Чанёолд гэрлэх санал тавихад тэр эргэлзэх ч үгүй зөвшөөрөн намайг үнэсэн авч бид тэр дороо миний бэлдсэнээр хуримаа хийв. Тэр ч тэр би ч бас аз жаргал гэх зүйлийн үзүүрээс нь атгаад алдчихлаа гэж айсан байх гэхдээ бид одоо үүрд хамт байх болчихлоо.
Орой нь бид Чанёолынд очин маргааш бал сараа тэмдэглэхээр явахаар болов тэр нь манайх руу.
Чанёол гэрийнхээ хаалгаар ороод л Бэкхёний уруулыг үнэсэн эхэллээ. Бэкхён ч түүний нуруугаар гараа гүйлгэн тэд үнэсэлдэн явсаар Чанёолын өрөөнд орж ирэхэд хоёул хагас ухаантай шахуу байх бөгөөд Бэкхёний хуримын хувцсыг Чанёол урах гэтэр Бэкхён "Хөөе хүн шиг тайчицгаая би наад хувцсыг чинь энэ хувцастай хамт түрээсэлсэн зөөлхөн тайл" гэж хошуугаа цорвойлгон хэлэхэд "Зүгээрээ би төлчихнө үнийг нь арав нугална" гээд чанёол өөрийнхөө костюмын товчийг нь тастан зангиагаа тайлж шидээд цамцаа ч мөн урж тастан тайлаад Бэкхёны хувцсыг ч мөн адил тайлан тайлахдаа дотуур хувцаснаас нь бусдыг нь тайлан тэдний эхлэл хэсэг эхлэв.
Чанёол өмдөө тайлангаа бэкхёны дээр гаран түүнийг үнэсэх бол бэкхён Чанёолын дагз хэсгээс барин улам л хүчтэй үнэсэлдэнэ.
Тэд үүнийг анх хийж байгаа биш учир хоёулаа их л сурцтай байх бөгөөд. Тэд хоёул эцэст нь хувцасгүй болон үлдэж оршил хэсэг эхэллээ Бэкхёнд Чанёолын аахилан бүлэх нь их л таалагдаж буй бололтой өрөөгөөр дүүрэн маргааш болохгүй мэт гиншинэ.
Нэлээд хугацааг ингэж өнгөрөөсний эцэст Бэкхён тавин орон дээр сулбайн унах бол Чанёол дөнгөж эхэлж байгаа бололтой чангахан бүлэх нь хэвээрээ байлаа.
Оршил хэсэг дуусч төгсгөлд нь тэд өглөөний нартай золгон хоёул нойрмоглон яраглана.
Үүнийг бичиж өгсөн
уншигчдаа баярлалаа би өөрөө
Уншихаас ичээд байх юм.
ХахахаЗа тэгээд коммэнт бичвэл
Би SEASON2 бичнэ шүү
YOU ARE READING
Never mind [Chanbeak](дууссан)
Romantizm-Сайнуу? Хөөрхнөө танилцъя -Новш минь би эрэгтэй -Тэр хамаагүй эээ~~~ Yaoi fanfic imnida Write:Enguun 20y