Tam Teçhizat

119 8 1
                                    

Evimizden yaklaşık 10 kilometre uzaktaki silahçıya gidiyorduk. Yoldayken bu durumu konuşuyorduk. Ama herkes bu duruma iyice alışmıştık. Silahçıda babam ve abim de silah alacaktı. Abim dikenli tel ile biraz zorlanıyordu. Ama silahçıda güzel silahlar ile zombilere karşı koyacaktı. Hedefi halatlı mızrak ve muştaydı.

İki blok ötede yaklaşık 10 zombi vardı. Ama korkmuyor aksine onları korkutmaya çalışıyorduk. Ama baktık korkmuyorlar. Neyse biz bunlara atar yaptık bari dövelim. Silahımı çektim. Ama yaklaşık üç mermi vardı. Zaten silahım da altıpatlardı. Üç mermimi harcadım. Yanıma katanamı ve bıçağımı da aldım. Silahımla üç el ateş ettim ve 2 kişiyi öldürdüm. Diğeri de yerde sürünerek geliyordu üstümüze. Babamın avcı tüfeği de 2 mermi alabiliyordu ve 2 mermisi de vardı. Yerde sürünen zombiyi ve bir adet zombiyi vurdu ve ikisi de öldü. Abim dikenli telini fırlattı ve zombiyi çekti. Ben de bıçağımı abime verdim ve gelirken bıçağı abim dik tuttu. Ve zombinin kafası bıçağa geldi. Ve zombinin kafası ikiye ayrıldı.

Yere düştü. O sırada üstüme koşan zombiye katanamı fırlattım. Tam kafadan. Vay be katana ne çok işe yarıyormuş. Hayatımda ilk kez bu kadar şiddete yatkın olduğumu hatırlıyorum. Babam da silahının tersiyle iki zombiyi idare ediyordu.Bana ağabeyim bıçağımı fırlattı. Ben de zombinin kafasına fırlattım. Zombi yere yıkılırken babam da diğerine silahın tersiyle vurdu. Sersemleyen zombiye abim de halatlı mızrak ile kafasına vurdu. Sonra halatlı mızrağı kafasına taktığı için az az kan akıyordu. Sonra halatlı mızrağı çekti ve zombinin kafasını kopardı. Son iki adet kaldı. Annem de ikisinivurdu ve öldürdü. Yolumuz açıldı. Rahatça gidiyorduk. Son 250 metre kaldı.

Ve ilerdeydi görebiliyorduk. Hemen koştuk fakat kilitliydi. Elektronik ısıtıcıya limon ve patates bağladım. Ve ısındı kilidin altına koydum ve kilitteki metal 10 dakika içinde eridi. İçeriye girdik. Herkes bir silah çantası aldı. Abim halatlı mızrak ve muştayı buldu. Ben çantamdaki bazı şeyleri aldım. Mesela katanayı. Fakat daha iyi bir katana vardı. Herkes çantasına istediği şeyi alabilirdi. Ben AK47 ,bomba atar, Desert Eagle, el bombası, o katanayı aldım. Ve bir kaç adet shuriken aldım. Abim katana yerine kılıç ve ikili tabanca aldı. Babam pompalı tüfek, tabanca , molotof kokteyli vb. şeyler aldı. Tabi hepimiz kurşun almayı da ihmal etmedik. Bir binanın terasına çıktık. Her yer yanıyor ara ara arabalar patlıyordu. Bir adam vardı. Aşağıda zombilerden kaçıyordu. Abim haltlı mızrağını bir boruya doladı ve aşağı doğru indi ve adamla birlikte yukarıya doğru çıktı. Adam bize teşekkür ediyordu. Aşağıdan yukarıya doğru tırmanan zombiye shuriken attım ve aşağı doğru süzüldü. Yeni bir arkadaşımız da vardı. 

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin