9. GOThét

87 8 5
                                    

Van itt még valaki? Ezer évente van rész. Kivel legyen a következő?

A GOThét DzséVájPí évzáró ünnepségére készülődött. Dzséjbí tiszta ideg volt, mert Kunpimók még alapozta magát, pedig már tíz századmásodperces késésben voltak. Szólt is neki, hogy siessen.
-BemBem! Te telibehugyozott sóskifli! Siess már mert Dzsunior menne csurrantani!- az említett felkapta a nevét a megnevezésre.
-JÉBÉ! NEM VAGYOK DZSUNIOR TE ANYASZOMORÍTÓ! NEM MERNÉL IDEJÖNNI ÁM! DZSEKSZON, TUDOD MIKKEL JÖN IDE? SITTESEKKEL MEG PITBULLOKKAL! SINTER VAGY! SINTER!-kiabált a dühös anya.

Eközben Jugjeom besunyult BemBemhez. Elcsodálkozott ahogy meglátta a tükörben.
-Néztél már tükörbe? Nem tört még össze?-Kunpimók erre annyira mérges lett, hogy hozzádobta a drága alapozóját a maknaehez.
-Dikk more mit csinálsz? Most alapozós lett a fék guccsi pólóm!!!4!!négy!!😱
-Jajj ne siránkozzál ezeöccá volt a kínajiban vesz neked Márk másikat.- az említett mintha csak meghallotta volna odateleportált a helyiségbe.
-Nem veszek másikat ti szottyadt vajaskenyerek! Vesz nektek DzséjVájPí papa ha akar. Na mennem kell, Dzsekszonnal nutellás csemegeuborkát enni. Csá köcsögök!-azzal ellibent hősszerelmesével.

Kint a konyhában Jángdzsé főzött amikor Dzsinjáng odaszökkent mellé.
-Mit öntögetsz abba a kutyulmányba?-érdeklődte kíváncsian eme szent ember.
-Szódabibakbróbánát!
-Mit?
-Szódabikbrónát!
-Mit more? SZÓDABIKARBÓNA!

Valamikor pár órás késéssel aztán elindultak a JYP épületébe és áldoztak egy kecskét.

Szép álmokat mindenkinek :)

Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden MásWhere stories live. Discover now