stray kidses és monsta x-es valami

62 6 3
                                    

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer két banda. (szóismétlés ne zavarjon) Az egyik a Sztréj Kidz, a másik a Monszta Ex. Mint azt tudjuk - vagy jobb lenne ha nem tudnánk - mindkét bandából kilépett egy tag.

Hallani lehetett az Óperenciás-tengeren túl egy olyan pletykát, hogy Vúdzsinnek barátnője van, aki pulyát vár ezért kirúgta Dzséjvájpí a kóbor gyerekekből. Eksöli Vúdzsin mostmár a Sztéjek lídere.

Na most, én Vonhóról nem sok mindent tudok, csak azt, hogy volt egy lány aki eléggé tönkre tette a dolgokat, de Sónunak is bekavart. Mivel róluk nem igazán tudok konkrét tényeket ezért inkább Vúdzsinról és a sztréjkidzről lesz szó.

Nos, ez a kis valami most a korábban említett pletykáról fog szólni, és ha igaz, szerintem hogyan fog alakulni a Kim család egy napja. Mivel ez nem biztos, hogy igaz és a lány nevét sem tudni, szokásomhoz híven egy csodás magyar nevet választok majd neki. Akkor kezdjük is el!

Vúdzsin és eltitkolt barátnője - akinek a nevét még nem mondom el - éppen otthon meresztették a seggüket a kanapén. Tudni illik mióta Vúdzsint kirúgták ez volt minden pénteken a program. Mivel a férfi a háznál ájdol mellett egyébként bádogos ezért könnyen talált magának új munkát. A tetőszerkezeteket és edényeket általában dedikálta, így több pénzhez juthatott. Szóval miközben nézték a Szulejmán új részét igazán izgalmas diskurzusba kezdtek.

-Te asszony!-szólította meg Vúdzsin kedves barátnőjét.-Meg kéne látogatnunk a pulyákkal a régi gangemet! Tudod, a kóbor gyerekeket.-vetette fel ötletét az apuka medve.
-Jóvan papa, de Janika még nem ért haza. -Janika volt egyébként a legidősebb kölök, vele lett terhes a titokzatos asszony még annak idején.- Az az átkozott csirkefogó folyamatosan csak csajozik. Már ha csajai vannak.-bizonytalanodott el az általában magabiztos anya.
-Hagyjad szegény gyereket! Hadd bulizzon amíg fiatal. Én is így cserélgettem a lányokat...meg a fiúkat fénykoromban.-merengett a régi idők szép emlékeiben.
-Jólvan hagyom. Csak ne állítana haza minden nap más lánnyal. Ez még nem is lenne akkora baj, na de ennyi nevet megjegyezni...lehetetlen. Múltkor az a Minszejó vagy kicsoda egész szimpatikus volt. Olyan jó feleségnek való. Remélem most nem hoz olyan ribancot mint az a Szeohí.-rázta ki a hideg az asszonyt. Vúdzsin erre nem tudott mit mondani, mert ő a lányok nevét egyszer sem jegyezte meg, így nem is tudta kikről van szó. Ez a beszélgetés abbamaradt.

Este fél tízkor, amikor már a többi gyerek - név szerint Marika, Dzsoni, Dzsinjáng és Najon - aludtak, hazaért Janika. Az anyja aztán akkor elkapta.

-Hol voltál teee? Te cickány?-érdeklődött kedvesen és szeretetteljesen.
-Csill anyuka na! Haverokkal voltam, tudod szmók víd meg ilyenek. Nem árt az. Mondjuk a detox számát megadhatnátok nem lenne olyan rossz. Kicsit beütött a pia meg a többi.- próbálta csitítani a felbőszült anyát.
-SZMÓK VÍD MEG ILYENEK? HÁT ERRE NEVELTELEK? MI AZ HOGY A DETOX SZÁMA KÉNE? FAKANÁL KÉNE A PICSÁDBA AZ!-ordibált továbbra is szereretteljesen xy akinek mindjárt kiderül a neve.
-Nyugodj meg Terike! Menjél csak aludni mostmár, a szívednek nem tesz jót! Majd én lerendezem a Janikát, k?- küldte el aludni a férj vagy barát vagy idk Terikét aki a gyermekei anyja.- Na most akkor édes fiam! Anyád jól fogalmazott, fakanál kéne a picsádba, de kedves leszek és ezért megadom a detox számát. Bemehetsz elvonóra, de ha még egy ilyen történik mehetsz Emőke nénédhez majd ő megtanít viselkedni! Egy nyár a tanyáján a disznók között, meglátod jó gyerek leszel utána.- fenyegette meg Vúdzsin szeretett kisfiát Janikát.

Másnap bevitte az egész család Jánost az elvonóra ahol a kóbor gyerekek is ott voltak, így teljes volt az öröm.

Hepi end

Szóóval mielőtt még elmennél innen, szeretném megköszönni ezt:

Igazából azt hiszem, hogy volt ennél jobb is, viszont sikerült kitörölnöm a screenshotot szóval ja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Igazából azt hiszem, hogy volt ennél jobb is, viszont sikerült kitörölnöm a screenshotot szóval ja. Egyébként a 600 megtekintést is köszönöm, nem gondoltam volna, hogy ennyi ember megnézi majd ezt a valamit, ami könyvnek nem is nevezhető. Köszi, hogy elolvastad, frissítések nem tudom mikor jönnek, na mindegy. Hali!

Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden MásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora