Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy Dzsihjó hercegnő. Az apja, vagyis a király Párk Csányjol volt. Úgy gondolta, hogy a lánya már olyan korban van, amikor házasodnak a földlakók. Kerített is neki egy férj urat.
Kang Deniel messzeföldön híres volt kan(g)osságáról, de amúgy egy cuki fiuka. Az apja Kang Deszáng, úgy gondolta, hogy ifjú sarja már igazán házasodhatna, legalább akkor nem az ő pénzét fogja guccsi cuccokra költeni. Keresett neki egy asszonykát.
A két ország királyai szövetkeztek. Összeadják pulyáikat. Ezt egy Sztárbáxos kávé mellett meg is beszélték.
-Na most. Nekem van egy fiam Denike. Kicsit szomcsi mert ugye feloszlott a bandája a Váná Ván, de ha esetleg jor dótör csírz áp máj szon, akkor mindenki hepi lesz.-ecsetelte Deszáng király.
-Az fasza. Tehát akkor összeadjuk Dzsihjót és Denielt. Mikor legyen az eskuvő?-kérdezte Csányjol.
-Ezt majd még megbeszéljük.-válaszolt.Na de, hogy ne legyen unalmas a sztori teszek bele egy kis csavart.
Dzsihjó hercegnő és a barátnői éppen fenszi pizsipartikát tartottak. Természetesen pletyiztek meg minden, majd szóba kerültek a pasik.
-Uu Dzsihjó én úgy tudom van közted és Kanos Deniel között valami.-visított az említett fülébe Momó, aki nem még csak véletlenül sem lesz az ágyad mellett éjfélkor.
-Jaj ez nagyon izgis téma!-örömködött Dahjun. Nájon és Dzsongjon csak a fejüket fogták. Ők már tudtak erről a titkos románcról, sőt felváltva fuvarozták Dzsihjót Denikéhez minden egyes randijára.-Annyira szeretnék már én is egy fiút magam mellé, de sajnos mindegyik egy mihaszna mamlasz.-a leány arca boldogról szomorúra váltott.
-Ne aggódj Dahjun, majd jön valaki aki Denikéhez hasonlít, és aki majd szeretni fog téged. Na de visszakanyarodva a témához. Igen, járunk és nagyon remélem, hogy a hülye apám őt nézte ki férjnek, mert ha nem én nem tudom mit csinálok.-bosszankodott a szerelmes csaje.-Tényleg! Momó mi volt az a hír, hogy te Hícsullal vagy együtt?-kérdezte Dzsihjó a hejcegnő. Cuju, Mina, Szana és Csejong elkezdek orbitálisan magas hangfrekvencián nevetni.
-Azok...azok mi voltunk.-mondták visítástól elcsukló hangon.-Gondoltuk jó ötlet lesz kirakni instára azt a posztot, de Momó elég engri lett úgyhogy szorri.-kért bocsánatot a négy lány nevében Szana.
-Jó megbocsájtok. Na inkább aludjunk, mert látom, hogy Dzsihjónak jött egy üzenete fészen Csányjoltól idézem: Dír máj dótör. Holnap be kell jelentenem neked számting importönt.-olvasta fel tökéletes kiejtéssel a félig idegen nyelven írt szöveget.
-Akkor jó éjt görlz!-köszöntek el egymástól.Reggel aztán mindenki levonult az étkezőbe, ahol ott volt Kang Deszáng és a fia, Kang Deniel is. Dzsihjó apja felszólalt.
-Nos, most, hogy így összegyűlt a pereputty, be kell jelentenem számting veri fontosat.-egy három perces hatásszünet következett. Dzsihjó és Deniel már sejtették mi lesz, magukban már NAGYON örültek egymásnak. Talán Denike egy kicsit jobban mert bár ülve maradt, felállt (if ju nó vát áj mín😏).-Szóval....az én drága porontyom és kedves Deszáng barátom porontya egybe fog kelni.-a kijelentés után üdvrivalgás tört ki, minden tvájsz tag kurjongatott, Denikéék pedig szerelmetes pillantásokat vetettek egymásra.Az eskuvőt nem sokkal később megtartották, a nászéjszakán Dzsihjó és Deniel ruha nélkül birkóztak, majd született 21 pulyájuk akiket az NCT tagjairól neveztek el. A kicsik keresztapja pedig Dzsézön Deruló, Hárvi és Dzséjvájpí oppar lettek.
VÉGE
VOUS LISEZ
Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden Más
FanfictionEgyedi stílusban megírt csodálatos oneshotok. /ne vedd komolyan ez egy VICC/ ok visszanézve cringe is/ honestly itt nőttem fel, néha írogatok hozzá 👍🏼