Volt egyszer egy Monszütá Jekszü. Volt 7 tagja; Sónu, Kihján, Hjángván, Vonhó, Minhják, Dzsuhán és Ájem. Közülük négy tag meleg volt😌😏(legalább is többröl nem tudunk). Vonhó, Hjángván, Kihján és Sónu. NAGYON szerették egymást.
Egyszer éppen Kihján eomma konyhapultján akcióztak, amikor benyitott a tulajdonos.
-Mit csináltok gyermekeim? Hát erre tanítottalak titeket??-a dühös anya szinte már kiabált. Hjángvonhójék csak lesütött szembogarakkal álltak eomma elött. Megjegyzem: még mindig ádámkosztümben. De a családanyának ez volt a legkisebb gondja. A nagy mutyizás közben összetörték AZ ÉTKÉSZLETET!! csupa nagybetűvel. Azért volt neki az olyan fontos, mert jó férjeurától, Sónutól kapta. Dik a SóvKi.
Kihján eomma sírva fakadt. Hjángvonhójék meg úgy gondolták, hogy jobb lenne ezt máshol folytatni. És akkor jött a MEGMENTŐ. Sónu appa. Amint meghallotta kedvese sírását, már repült is hozzá a budiról. Karjaiba zárta a még mindig síró eommát.👬
Ájem, Minhják és Dzsuhán erre értek haza a piacról. Mert ameddig a négy szerelmes egymással volt elfoglalva, Kihján eomma elküldte őket bevásárolni, mert töütött káposztát akart rittyenteni.
Miután hazaértek, Ájem, a maknae elment megnézni a Violetta legújabb részét. Aki igazán jól ismeri az tudja, hogy ez a kedvenc sorozata.
Dzsuhán közben a konyhában uborkát evett. Erre ért be Minhják. Rögtön kiütötte a zöldséget társa kezéből, hiszen köztudott, hogy ő utálja azt. Sőt, még azt is mondta az egyik videójukban a JuTubon, hogy ez az ördög étele.
Uborka=😈👹Vissza Hjángvonhóhoz. Most a szobájukban akcióztak. Ez nem olyan érdekes szóval skip.
SóvKi. Sónu appa még mindig vigasztalta Kihján eommát. De már elkezdtek főzni is. Készült a töütőtt káposzta.
Végül megebédeltek és mindenki hepi lett.😇😇😊😊☺☺😀😁😀😁😘😘💒🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
ESTÁS LEYENDO
Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden Más
FanficEgyedi stílusban megírt csodálatos oneshotok. /ne vedd komolyan ez egy VICC/ ok visszanézve cringe is/ honestly itt nőttem fel, néha írogatok hozzá 👍🏼