7. eN Cé Té

141 5 0
                                    

Történt egyszer, hogy az enszítí dormból furcsa hangok szűrődtek ki. Ezt meghallotta Dzsiszáng az embrió. Elszaladt Csenléhez, a delfinhez, hogy megkérdezze tud-e valamit a hangokról.

-Csenle! Te is hallod? Szerinted mi ez?-kérdezte.
-Persze, hogy hallom, már egy órája nem tudok aludni tőle. Kérdezzük meg TY Track eommát hátha ő tudja.-azzal elmentek megkeresni Télyongot.

Megnézték a konyhába, de nem volt ott. Ezután benyitottak TíVáj szobájába ahol egy papucs repült nekik.
-Jujj bocsi eomma, nem tudtuk, hogy Dzsáejun appával éppen jól érzitek magatokat!- mivel a DzsáeJong páros elfoglalt volt mentek tovább. A folyosón szembe jött velük Jenő, Dzsáemin és Rendzsun kézenfogva.
-Ti tudtok valamit a hangokról? Dzsiszánggal próbáltuk megkérdezni eommát, de appával éppen kistesót csináltak. Szegény azóta is sokkban van.-azzal odafordult a maknae felé aki éppen lefagyva bámult maga elé.-Dzsiszáng! Dzsiszáng ne ájulj el!
-Arra nem gondoltatok, hogy mivel eommáék csinálják ezért a többi páros is elkezdte, mondván, hogy TíVájék úgyse hallják és nem leszünk megcsapkodva egy serpenyővel?-kérdezte Dzsáemin.
-Igaz is, LuVó tervezte, de DzsonTenről nem tudok.-Dzsiszáng itt már tényleg elájult, Csenlének kellett elkapnia. Elcipelte a szobájukig és lefektette az ágyra. (CsenSzáng😍😏)

NoRenMinék továbbáltak, hogy hármasban mehessenek a játszótérre. Táil viszont velük ment, mivel egyedül nem engedte őket el. Miközben a lépcsőházból mentek ki szembe jöttek velük Hecsanék.
-Hát ti meg hol voltatatok?-vette át a líder szerepet Táil.
-Tudjátok...Donghjáknak kellett pár új dolog...ha értitek mire gondolok.😏-számolt be Márk.
-Jó jó inkább nem vagyunk rá kiváncsiak.
Mindenki ment a maga dolgára, közben Dzsiszáng felébredt, DzsáeJongék és LuVóék pedig befejezték az utód gyártást. A kicsik otthon még kaptak Téjongtól amiért rájuk nyitottak, de maradandó károsodás nélkül megúszták, valamint 7 napon túl gyógyuló sérüléseket sem szereztek. TíVáj kegyes volt velük.

Hehe nem tudom mi lett ez😂

Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden MásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang