bts- új rész? never heard of it

48 2 2
                                    

avagy bts mert csak rajuk emlekszem lol shippeltek meg yoonmint? ha nem, sebaj, akkor is azt kaptok ;) a fenti videó nézettségének kb 20%-a én voltam pár éve köszihelo

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Jongi. Jongi szerette a mochikat. Jongy úgy döntött elindul mochi kereső Föld körüli utazására, amit 80 nap alatt teljesíteni szeretett volna.

Egy csodás vasárnapi napon el is indult kőbányai lakásából (flashback az első részből). Amint megtett 50 métert rájött, hogy ő olyan értékelhetetlenül rohadtul fáradt, hogy ebben az állapotban nemhogy a Földet nem tudja megkerülni egy kis mochiért, de Zsánkukiig régi jó cimborájáig se tud elbotorkálni. Ezért aztán bement a sarki kisboltba, vett egy monstert™ és a legerősebb dobozos kávét, majd összeöntötte őket, felhörpintette és elindult útjára.

Reméljük Dzsongi nem esik össze 10 perc múlva, mert akkor igen hamar vége lesz a résznek. 🤔

Eme csodás felfrissülés után emberünk útba vette Juncock vityillóját. Út közben csak egyszer lépett bele kutyaszarba, de ahogy egy nagyon bölcs ember mondta, ennyi kell a testnek. 💩🙀😾😺😹

Mikor odaért Jánkuk bungalowjához bekopogtatott az ajtón, amit már csak a szent lélek tartott össze.
-Hé, te! Dzsángkuk gyere ki snsbsjjs!!! Annyi koffein van a szervezetembe mindjárt összeesek ynsnsj! ☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕🤒🤕🥴😵☠️☠️☠️💀☠️☠️☠️☠️
-Jövök már DZSONGHI! Ne keverj monstert kávéval hányszor megmondtam már neked!!!!!! Te pernahajder!!!! - szólt az igen dühös junghkoook.

Még egy pár percig beszélgettek orbitális magas hangos fülsüketítő hangon, majd Yunghi akcijóba™ lendült. 🙀🙀🙀
-Szóval juncock jóbarátom egy életem egy halálom mochi keresésre indulok veled. Választási lehetőséged nincs, nem is volt, nem is lesz. Most indulunk rakj kaját, piát!!

Ezután elindultak. Út közben összeszedték Namjúnt és Dzsint, akik egy árokban mékáutoltak. 😾🥰😾🥰😾
-Ájm rili szori tu bother you de ti is kellenétek nekünk az akciómhoz junó. - mondta jongi
-Okay, okay segítek nektek, de elfelejtettem már ezt a furcsa nyelvet, so i kinda only can beszél angol és egy little bit of this furcsa nyelv. What's it called, magyar? Jin, honey segíts i can't do this egyedül.
-Jesz, Námjún máj love magyar ez a nyelv, ne aggódjatok hamar hozzá lehet szopni™.-közvetített Dzsin.

Szóval mostmár négyen vagy hányan, nem tudok számolni elindultak tovább. Rájöttek, hogy a Földet enyhén sok lenne körbemenni, tekintve, hogy pénzük nincs. Értesítették hát Jéhopppot és Vébetűt, hogy jöjjenek ők is a Nyugatiba. Egy Irénke koncert még belefér. A Titanic hallgatása után Riana áriája véget ért, a hat csórókoporsó pedig, mostmár ténylegesen útnak indult.

Már három napja járták Budapestet és környékét, mikor aztán valamelyik filyú ötletén felkerekedve visszatértek Kőbányára. Jongi rengeteg sok soulmate au-t olvasott mostanában tumblr-ön (az író is.🙄 jó na mindig azt adja be mit csináljak.) és érezte, hogy valahol itt kell lennie szíve választottjának. Bandukoltak még egy darabig, mire Jungi meglátott egy fiút ülni egy félig leszakadt padon. A fiú mOcHiT eVeTt.
-Hé, te! Mi a neved? Adsz a mocsidbol? - kérdezte roppant kifinomultan az úriemberünk.
-Jesz of korsz, májkölkorsz. Zsimin vagyok, de nem a Zámbó! - kacsintott flörtölésképp amint megtudtuk Zsimike. 😉😉😉😉
Nos erre Jongi abszolút rögtön érezte, hogy Zsimin az ő ✨lélektársa✨ amit Zsimi is érzett természetesen, mert ennek ÍGY KELL LENNIE.

Zsimin és Jongi ezután boldog házasságban éltek tovább, néhány gyerekkel (69) amíg meg nem unták az örökké valóságot, ugyanis ők HaLhAtAtLaNoK BSBShshwjwoHsvwhJwowjHahw sziasztok.

Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden MásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora