szó egy csomo ido utan itt vagyok helohelo. eppen itt vagyok Fandora88 rezidenciajan lol
my memory is like goldfish's so nem emlekszem egyik gyerekuk nevere se, de megoldjuk.egyszer volt ho nem volt, volt egyszer egy kihján és drogos marcsi rezidencia. éltek az azthiszem 15 gyermekükkel. ebből kb 8 a pincében élt, tudjátok jó szülő dolgok.
marcsi egy millenial volt, pulyái pedig gen z-k. erről fog basically szólni ez a rész. idk van e lány gyerekük most lesz.
szóval pulya no1 azaz let's name her etelka. gen-z problémák első elszenvedője.
éppen göndörítette a haját egy hajvasalóval, mikor kedves mArCsi begyütt a szobájába.
-Mi ezt már a korai kétezres évek óta csináljuk!!!!!!! A szüleink nem vettek nekünk egy hAjVasaLóT és egy HaJgöNdörÍtőT is. 😡👹
-um chile anyways so. - válaszolta etelka CuRsIvE🤭✨.ok ez eleg lapos volt de remelem ertettetek a tiktok referencet.
nade.
drogos marcsi és kijhán sütöttek, főztek a putrijukban. a kályha adta az otthon melegét, bár ez a pincébe a gyemekekhez nem ért el annyira de az mindegy.
spagettit főztek, mondván azt nem lehet elrontani, mikor eszkápsz begyütt a kOnyHáBa.
-mi lesz a zaba muter? - kérdezte intelligensen.
-az asszony fozi a shaphagettith.-monta kihlyan.
-ja jo mentem cs. - koszont el eme prozai fordulattal az ifjú eszkápsz.nos a főzés egészen idilli volt, ameddig ki nem gyulladt a fazék.
-Kihján csinalj MáR vAlamIt!!!!!!
-jo jo jo pánikolok énis.- bátorítónak bedobott egy pár felest, majd meghúzta a dankó pista üvegét.
-tyű most egy tűz van van négy? - kérdezte enyhén ittas állapotban. 🤭
marcsika olyan desz glaret nyomott, hogy kihjan tudta hogy he fü©ked up. amd he fü©cked up big time.
kihívták a tűzoltókat, akik eloltották a tüzet. szerencsére senkinek nem lett CO mergezese.another day
kihján épp keverte a reggeli napindító mixét. ez redbull, fekete kávé és egy kis vodka vot. best KoMbináciÓ ever. bejött marcsi.
-szia férjem mi a gecit iszol.
-napindító mix. du ju vant szám?
-jeszofkorsz májkölkorsz pour me some. - ezzel romcsiba megitták a kissé sürgősségi gyanús italt.elfáradtam ennyi volt, legyen szép napotok, byeeee🥰🥰😂🥵🥺🤣😏🤣😏🤩😏🤩😏🌊🍌🥬🍞💧🕵️♂️🍞💧😉🤠🤠🤠🤠🤠😢🤠😢🤠👍🏼🤩👍🏼🤠🌊🥬💧🍞💧
KAMU SEDANG MEMBACA
Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden Más
Fiksi PenggemarEgyedi stílusban megírt csodálatos oneshotok. /ne vedd komolyan ez egy VICC/ ok visszanézve cringe is/ honestly itt nőttem fel, néha írogatok hozzá 👍🏼