8. Kihyun×Marcsika 2.0

69 4 0
                                    

Miután Kihjani megkérte Marcsika kezét a koncerten elvitte magukkal Kórejába. Ott aztán bemutatta a Sztársipes emberkéknek akik boldogan fogadták őket.

Elkezdték szervezni az esküvőt is mert az kell. A tervek szerint 664 főt hívnak meg így összesen 666 ember lesz a lakodalmon.

Mivel ugye ezzel a kapcsolattal felbomlott a SóvKi ezért Sónu szed lett és inkább elhívta magával Szuhót aki szintén szomcsikah volt mert Léj Csájnába volt. Így a két líder együtt jelent meg a jeles alkalmon.

Természetesen a HjángVonhó együtt jelent meg. Meghívták még az egész ekszót, encétét - amitől Téjong kikészült, hiszen 17 kis csemetét nem könnyű egy helyre terelni, még ha nem is mindenki fiatalabb nála - tvájszot és mindenkit aki fontos volt. Dzsuhán volt Kihján tanúja, Marcsikáé pedig egy ismeretlen csöves, mert nem találtak nála megfelelőbb embert erre a nemes célra. Ezt a jóembert nevezzük most Emánuelnek. Szóval Emánuel kísérte az oltárhoz drogos Marcsit és volt egyben a tanúja is.

A lagzin aztán ment a partika. Mindenki az Aranka szeretlekre meg a Beviszlek a nádas közére táncolt - böszt muzsikák evribádi ;) .

Ezek után az ifjú házaspár elutazott a nászutazásra (elfelejtettem hogy hívják ne kövezzetek meg😂), ahol kis Kihjanikat gyártottak. Sorra születtek a pulyák, szám szerint 13 akiket a szevöntín tagjairól neveztek el.

~és most egy kis betekintés a család életébe~

Egy szép kis szerdai nap volt. Marcsika - aki már 16 éves volt - éppen Dinót pelenkázta aki ugyebár a legfiatalabb poronty volt. Közben Dzsosua az apukájával készülődött óvodába további 10 testvérével együtt. Az utcán néha furán néztek Jo Kihjaniékra hiszen nem megszokott az ekkora család, de ők ezt nagy ívből letojták.

Már délután négy óra felé járhatott az idő amikor Eszkápsz hazaérr az iskolából.
-Visszavagyok szukák!- üdvözölte szeretett családtagjait.
-Hájheló fiacskám! Mi a stájsz? Bájdövéj nem tudnád kivinni Dinóka pelenkáját?- édesanyja szerette feladatokkal ellátni Szungcsolt hiszen úgy gondolta így felkészülhet az apaságra.
-De szülőanyám máris!-A 8 éves kisfiú-matematikailag nem jó ez így de hát hú kerz?- örömmel szedte össze a pelusokat és vitte ki őket a kukába.

Este aztán szeretetben, békességben megvacsoráztak mind a tizenöten, szkájpoltak a monszta ekszel és álomra hajtották burájukat.

Hóp ju lájkd it.

Kéjpáp Tizennyócplusz Meg Minden Másحيث تعيش القصص. اكتشف الآن