3 GÜN ÖNCE, AKŞAM ÜZERİ;
"Bunu nasıl yapabildiniz?"
"Sadie, paraya ihtiyacımız vardı. Leslie'nin ameliyat olması gerekiyor ve hala donör bulamadım eğer ilaçlarını da alamazsam-" gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
"Peki sen?" dedim Ruby'e dönüp.
"Bana bakma, evin ipoteğini ve çocukların ihtiyaçlarını ödemem lazım, Dean artık yok.""Bunlar bahane değil." dediğimde Annie göz yaşları içinde konuştu.
"Eğer polis en sonunda biz olduğumuzu anlarsa ne yapacağız?""Anlamayacak." dedim bir şeyler düşünmeye başlarken. "Çeteye parasını ödeyip bu işten kurtulacağız, Jay hala sizden şüphelenmiyor zaten."
"Sen ne kadar olduğunu anlamadın sanırım." dedi Ruby tekrardan. "100 bin dolar çaldık ve birileri bunu geri almak istiyor."
"Peki neden o kadar aldınız?"
"Sadece 30 bin almaya çalışmıştım." dedi Annie ve daha sonra ekledi. "Daha önce elime o kadar para geçmediği için ne kadar alırsam 30 bin olabileceğini hesaplayamadım."
Ruby ve ben onu dinledik ve söylediklerinden sonra hep birlikte kahkahalara boğulduk.Gülüşmeler bitti ve birkaç dakikalık sessizlikten sonra tekrar konuştum. "Nasıl ödeyeceğiz ki? Bir yıl tüm vardiyaları alsam bile o kadar para biriktiremem."
"O zaman," dedi Ruby ve alt dudağını dişleri arasına aldı. "Bu sefer banka soymaya ne dersiniz?"
Kıçımın altındaki yastığı ona fırlattım ve gülmemi bastırdım. "Sizin yüzünüzden ben de boku yiyeceğim!"
"Korkma." dedi Annie ve devam etti. "Polislerin listesine bile girmedik sende biliyorsun."
"Sorun o değil." dedim ve gözlerimi devirdim. "Yani biraz da o ama listede adınızın bile olmamasına seviniyorum ben sadece bu çeteyi dert ediyorum. Parayı vermezsek gerçekten bizi öldürecek gibi görünmüyorlar mı?"
Ruby derin bir nefes verdi. "Aldığımız her şeyi satacağız." dediğinde başımı salladım. "Ama arabalar değerini kaybeder."
"Her neyse. Bir şekilde halledip 100 bine ulaşacağız."
"O çete o kadar parayı nasıl yapmış olabilir ki?" dedi Annie bunu ciddi bir şekilde düşünürken. "Bence bu işin içinde bir iş var."
"Paralarını verip onlardan kurtuluyoruz, tamam mı?"
"Evet ve bir daha da böyle bir şey yapmıyorsunuz." odama çıkmadan önce tekrar konuştum. "Bu arada polisler hala inceleme yapıyor, yani hala tam anlamda sıyırmış sayılmazsınız."
"O parayı kıçımızı yırtsak bile tekrar bulamayız." dediğinde beni dinlemediklerini bildiğim için başımı iki yana salladım.
Zor günler geçireceğimizi biliyordum.Annie ve Ruby çılgın ve artık birer suçlulardı ama onları seviyordum ve bunun üstünden birlikte gelecektik.
-
OĞLUM SİZ PARAYI BULUN PARAYI
ARKADAŞLAR BİZİM BU SADIE'Yİ KİM OLARAK DÜŞÜNÜYORSUNUZ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tears of the sun | zm
Fanfiction"Eğer özgürlüğe ve aşka sahip olduysan başka bir şeye ihtiyacın kalmamıştır." •good girls