ANNIE;
"Bu el sanatları dükkanında ne işi olabilir ki?"
Hepimizin bunu sorguladığına emindim."Adreste gerçekten burası yazıyor değil mi?"
"Evet burası yazıyor, aldıktan sonra gideceğimiz yer de şu adres." Sadie'ye kağıdı gösterdi ve Sadie başını salladı. Birkaç dakika etrafı inceledik.
"Şu adamın kartında yetkili mi yazıyor?"
"Evet." dedi Sadie, ön koltukta gergin bir şekilde otururken.
Dudaklarını ısırıyor ve bu işi nasıl yapacağımızı düşünüyordu.
Hiç suçu olmadığı halde bunlara karışıyor olması beni biraz tedirgin ve mutsuz etse de yapacak bir şeyim yoktu.
Ona bizden bir süreliğine uzaklaş, senin de bu olaya karışmanı istemiyorum desem beni ters tepeceğine emindim.Biz bir aileyiz ve iyi günde de kötü günde de beraberiz derdi, işin sonu hapis bile olsa.
Onu çok seviyor hatta hayatımda olduğu için Tanrı'ya teşekkür ediyordum. O bizden küçük olsa bile sanki bizden büyükmüş gibi davranıyordu, güzel planları vardı ve zor durumlarda oluşturduğu daha da güzel olan planları vardı.
"Ben gidiyorum." dedi ve emniyet kemerini çıkardı.
"Ona söyleyeceğim ve o da bize ihtiyacımız olan şey her neyse onu verecek.""Bu kadar kolay olacağını sanmıyorum." Ruby başını iki yana salladığında Sadie tekrar konuştu.
"Zor olacak bir şey yok, ona ait olan şey her neyse bize verecek ve bizde teslim edeceğiz."
"Tamamdır kızım." dedim. "Bu iş sende."
Arabadan indi ve adımlarını sertçe atarak ona ilerledi.İşi başından aşkın gibi olan adamın karşısına geçti ve ona bir şeyler söyledi.
Beklediğimin aksine adam başını iki yana salladı ve elindeki kağıtlara dönüp etrafındakilere emir yağdırmaya devam etti.Sadie ona doğru bir adım daha attı ve benim sevimli bulduğum bir tavırla konuşmaya başladı.
Fakat adam yine aynı tepkiyi vermişti en sonunda yapacak bir şey olmadığına kanaat getirip arabaya döndü.
"Ne oldu?" dedi Ruby o biner binmez.
"Kendisinde değilmiş."
"Ne demek istiyorsun?"
"Paket onda değilmiş."
"Değil miymiş yoksa sana mı vermiyor?"
"Bana vermiyor tabii ki Ruby, mantıklı düşün."
"O zaman bu adama kibarlık yaramıyor." dedim ve çantamın içindeki silahı kontrol edip arabadan indim.
Kapıyı kapatmadan önce sordum. "Adı neydi?""Mike." dedikten sonra kapıyı kapattım ve oraya adımladım.
"Hey Mike!" diye seslendiğimde bana döndü.
"Bize hemen o siktiğim paketi ver."
"Ben de yok."
"Yalan söyleme." dedim ve çantamı açıp hafifçe içini gösterdim ve daha sonra çantama elimi sokup silahı elime aldım.
"Hemen şimdi."
-
SADIE;
"Bu bizim birbirimizi son görüşümüz olabilir." dedi Ruby. "Öldük biz, neden bu işe giriştik ki bıraksaydık kendi işini kendi yapsaydı."
"Evet, ben de öyle düşünmüştüm ama bunu siz istediniz." dediğimde Ruby gözlerini devirdi.
Ben de ona aynısını yaptım ve polis memurları en sonunda arabaya gelip bagajı görmek istediler.Hepimiz aynı anda arabadan indik ve Ruby bagajı açtı, o an nefesimin kesildiğine yemin edebilirdim.
Polis karton kutuyu kestiğinde gözlerimi sıkıca kapatıp açtım fakat beklediğimin aksine kutudan silah, uyuşturucu ya da diğer kötü şeyleri görmemiştim.
Gördüğüm tek şey rulo haline getirilmiş duvar kağıtlarıydı."Duvar kağıtları da arada değişmek istiyor değil mi?"
"Evet." dedi Annie sahteliği fazlasıyla belli olan bir kahkahayla. Bizde onu onaylar gibi yaptık ve daha sonra polis bize iyi yolculuklar diledi ve bizde tek kelime etmeden arabaya tekrar bindik.
Polislerden uzaklaştığımızdan emin olduktan sonra Ruby arabayı durdurdu ve hep birlikte koşarak arka tarafa geçtik. Annie bir ruloyu aldı ve dikkatlice açtı.
"Bu adam duvar kağıtlarını ne yapacak ki?" dediğinde ona cevap veremedim çünkü duvar kağıdının iç kısmındaki şey nefesimi kesmişti.
"Hem de çocuk odası için almış, bir çocuğu mu var acaba?" dedikten sonra bizim tahminlerimizi almak için duvar kağıdını aşağıya doğru indirdi.
"Hey, o suratlar ne öyle?"
Ruby konuşmadan Annie'ye direkt göstermek ister gibi ruloyu çevirdi.
Ve Annie sesli bir küfür savurdu.Çünkü duvar kağıtlarının iç kısmında para basılıydı ve bu o adamın kalpazan olduğuna işaret ediyordu.
-
BU FOTOĞRAFI EFSANE SEKSİ DEĞİL YA
YAAA GÖRDÜNÜZ ZAYN PİÇİ NELERLE UĞRAŞIYOR
E HADİ KIZLAR ARABAYI VERDİ DİYELİM ZAYN'E DAHA SONRA NELER OLACAK?
BU ARADA HALA ADINI BİLMİYORLAR LDMDLD
BENCE EN ÇOK SADIE'Yİ SEVİYORSUNUZDUR AMA YİNE DE SORAYIM HANGİSİNE KARŞI NE HİSSEDİYORSUNUZ??? YAZIN BİZDE BİRAZ EĞLENELİM YAV
#SADIE
#ANNIE
#RUBY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tears of the sun | zm
Fanfiction"Eğer özgürlüğe ve aşka sahip olduysan başka bir şeye ihtiyacın kalmamıştır." •good girls