2.Bölüm - Psikopat Bunlar

11.7K 350 149
                                    

Deren"Neden"

"Görmemeniz gereken şeyleri gördünüz,hiç bir şey olmamış gibi gitmenize izin mi vereceğiz"dedi biri baktığımda çocuğu dövenlerden birisiydi ama ismini bilmiyordum.

Ben"Dediğimiz gibi bu sokağa yanlışlıkla girdik ayrıca kimseye bişey söylemeyiz"

Buğra"Size neden güvenelim"

Aras"Sizin gibi kızların bu mahallede ne işi var"dediği zaman sanırım beste ile Deren daha yeni dışarı çıkıyordu yada ilk defa görüyorlardı.

Beste"Bizim gibi derken?"dediğinde arasın telefonu çaldı.Aras kısa bir süreliğine uzaklaştı o uzaklaşsa bile Buğra gözlerini benden ayırmıyordu o bana bakmaya devam ederken utancımdan dahada çok kızarıyordum.
Aras geldi ve,
"Emre annene selam söyleyecekmişsin"dediği zaman anladım bu çocuğun ismi de emre demekki o çocuğu bu üçü dövüyordu.

Emre"Tamam unutmazsam söylerim"

Aras"Dönelim size"

"Dönelim derken bizede mi zarar vereceksiniz"

Buğra büyük bir umursamazlıkla omuz silkti."Etrafınıza bakın"

Emre"Size istediğimiz her şeyi yapabiliriz kimsenin ruhu bile duymaz"dediğinde beste  öyle bir sesle yutkundu ki sesini ben bile duydum.
Yandaki sarışın çocuk bestenin saçını okşadı beste bunu görür görmez geri çekilip,
"Çek elini"dedi

"Korkma canını yakmayacağım"

Aras"Uğraşma kızla"

"Neden? hoşlandım ben bu kızdan"

Aras"Siktir git mert"dediği zaman mert kahkahalara boğuldu ve cebinden sigara çıkarıp yaktı besteye,
"Görüşürüz bebek ben kaçar"diyip gitti.
Aras"Buğra"

Buğra"Efendim"

Aras"Kızları napıcaz"

Buğra"Şimdilik bırakıcaz"dediğinde mutlu olmadım değil.Demesiyle birlikte yolu açtılar ve biz arkamıza bile bakmadan koşa koşa ara sokaktan çıktık.
Kızların bugün bizde kalmasını istiyordum gece bu korkuyla nasıl yatarım bilmiyorum.

"Kızlar"

Beste"Efendim"

"Bugün bizde kalsanız"

Deren"Olabilir ama neden"

"Bizi gördüler takip edip gece evimize gelebilirler"

Beste"Anneme sormam lazım"dedi derende onu onayladıktan sonra annelerini arayıp izin aldılar ve hep birlikte bizim eve girip anneme bile selam vermeden yukarı çıktık.

"Kızlar polisi arayalim mı"

Beste"Saçmalama öğrenirlerse yanarız"

Deren"Evet o çocuğu görmedin mi"

"Nerden öğrenecekler"

Deren"Aslında doğru"

Beste"Arayalım o zaman arası görmediniz mi ego tavan"

Deren"Emre ne öyle neymiş istediğini yaparmış"

"Hele o Buğra ne ya size neden güvenelim falan"

"Arıyorum o zaman"

Beste"Ara"

Deren"Çabuk ara gitmesinler"dedikten sonra polisi arayıp ihbar ettim gerisi onlara kalmış.

*******
Sabah annemin başımda mırıldanmasıyla uyandım.

"Kızım hadi kalk daha kayıt olacaksın"

"Besteler kalktı mı"

"Evet onlar aşağıda seni bekliyorlar hadi"

"Tamam anne çık sen giyinip geliyorum"
Diyip annemi odadan gönderdim yataktan kalkıp dolabima yöneldim 'ne giysem' sorusunu düşünürken deren ile bestenin kot şort giydiği aklıma geldi bende dolabımdan kot şort alıp üstüne göbeği hafif açık siyah badi aldım saçlarımıda düzelttikten sonra aşağı indim.Bizi babam bırakacaktı,

"Hazırım gidebiliriz"

Beste"Kalkmasaydın melis akşamda kayıt olabilirdin"

"Neyse hadi gidelim"

Deren"Beste sen kayıt oldun mu"

Beste"Hayır sen"

Deren"Bende olmadım ama geçen sene bu lisede okuduğumuz için sorun çıkacağını sanmıyorum"

Beste"Dimi doğru"diye konuştuklarından sonra ayakkabımızı giyip çıktık.
Arabada sadece antalyanin yollarını izliyordum 20 dk kadar süren yolculuktan sonra okula gelmiştik arabadan inip okulu gördüğümde ağzım açık kaldı dışı devlet okulu olmasına rağmen güzel ama içi nasıl bilmiyorum.Babamla vedalaştıktan sonra bestelerle birlikte yürümeye başladık bahçede bir sürü insan vardı biz geçerken konuşmaları durup bize bakıyorlardı okula girip müdürün odasına çıkıp kapıyı çalıp içeri girdik.İçeride bir kaç erkek vardı ama müdüre dönük oldukları için yüzlerini görmedim.

Psikopat ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin