***
Sabah zilin çalmasıyla uyandım yataktan kalktım aşağı inip kapıyı açtım"Hoşgeldin annecim"
"Hoşbuldum kızım daha yeni mı kalktınız"
"Beste ile deren uyuyor da babam nerde"
"O şirkete geçti"
"Anne ben çok acıktım"
"Tamam kızım sen git besteleri kaldır ben size kahvaltı hazırlarım"
"Canım annem"diyip öpüp yukarı çıktım.
"Kızlar kalkınnnnn"
Deren"Ne varr"
"Kalk kahvaltı yapıcaz"diyince Deren yavaş yavaş kalktı ama beste hâlâ uyuyordu.
"Beste hadi kalkkk"
Beste"Noldu ya"
"Kahvaltı yapıcaz kalkk okula geç kalıcaz"
Beste"Tamaam"diyip kalktı bende aşağı inip anneme yardım etmeye başladım hem yardım ediyordum hemde dün ne olduğunu düşünüyordum.
Tabi ya üç sapık arkamızdan geliyorlardı ve sonra buğralar bizi kurtarmıştı hayır olamaz şimdi biz nasıl gidicez okula off.
Tabakları koyup masaya oturdum 1-2 dk sonra besteler de gelince kahvaltıya başladık.Deren"Okula geç kalmayalım"
Beste"Daha 45 dakika var"
Biraz daha yiyip masadan kalktım yukarı çıkıp beyaz şortumu alıp giydim üstüne de mavi çizgili göbeği açık thisort alıp giydim.Aslında okula hiç gitmek istemiyordum ama anneme söyleyecek bir bahanem yoktu.
Saçlarımı düzelttikten sonra aşağı inip,"Kızlar çıkalım mı"
Deren"Çıkalım anca gideriz"
Beste"Yürüyerek gidicez dimi"
"İstiyorsanız taksiye binelim"
Beste"Hayır gerek yok"
Deren"Hızlı yürürsek bir şey olmaz bence"
"Evet bencede"dedim ve ayakkabılarımı giyip yola çıktık.
"Kızlar dünü hatırlıyorsunuz değil mi"
Deren"Hayır"
Beste"Deren nasıl hatırlamazsın"
Deren"Yoksa o üç sapığın el-"
"Evettt"
Beste"Nasıl giricez şimdi biz okula dün teşekkür bile edemedik"
"Hadi kızlar bişey olmaz"diyip okula girdik sınıfa geldiğimizde çantaları koyup çıktık.
(Okulda klasik şeyler olduğu için okulu geçtim)
***
Eve geldiğimde annem alt katta yoktu eşyalarımı bırakıp üst kata çıktım annem odasında film izliyordu.
"Anne ben geldim"
"Hoşgeldin kızım"
"Odamdayım"diyip tam gitmeye yöneldim ki annemin dediği şeyle duraksadım.
"Akşama hazırlan"
"Nereye gidiyoruz"
"Müge teyzenlere yemeğe davetliyiz"
"Peki"diyip odama gittim ve en sevdiğim diziyi açıp izlemeye başladım.
2,5 saat sonra
Annemin söylemesiyle dizimi kapatıp giyinmeye başladım.
Multimedya:Giydiğimiz kıyafetler
Hafif makyaj yapıp çıktım."Hadi kızım"
"Tamam anne geliyorum"diyip daha hızlı inmeye başladım evden çıkıp arabaya bindim.
Yolda bestelerle hem konuşup hem gülerken arabanın durduğunu farkettiğimde telefonu kapadım sanırım gelmiştik annem inince bende indim annem önden bende arkasından gidiyordum.
Annem Zile bastı ve kapıyı emre açtı Hayırrr olamaz ne yani müge teyze Emre'nin annesi miydi??.Emre"Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk oğlum hoşbulduk"
"Hoşbulduk"dedim ve içeri geçtik ve içerde arzu teyzeyi gördüm ama Buğra yoktu sanırım gelmemişti diye düşünürken üst kattan inen buğrayı görünce birden yüzümü astım.
Ama besteler yoktu gülşen ve melek teyze vardı mutfaktan çıkan beste ile dereni gördüğümde gülümsedim."Herkes burda olduğuna göre geçelim mı"
Arzu"Evet evet"dediklerinde masaya geçtik beste ve deren yanıma oturunca yine bir araya gelmiştik.Yemekler servis edildince herkes yemeye başladığında bende yemeye başladım yine sofrada konuşulanları dinlemiyordum.
Biraz daha yiyip gerçi çekildim ama bu sefer lavaboya gitmek gibi bir niyetim yoktu.
Herkes yemeğini yedikten sonra masa toplandı ve oturma odasına geçtiler biz ise mutfakta ayakta konuşuyorduk.
Biraz daha konuştuktan sonra içeri geçtik 10-15 dk sonra Emre'nin annesinin telefonu çaldı."Ne!Hangi hastane"
"Tamam hemen geliyoruz"demesiyle herkes ayaklandı.
Emre"Anne noldu"
"Teyzeni hastaneye kaldırmışlar"
Emre"Hadi gidelim neden duruyoruzki"
"Siz burda kızlarla birlikte kalın"diyip hızlıca çıkıp gittiler onlarla bir gece daha mı?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Çetesi
ChickLit"Ya açarsın yada benle öpüşürsün"o polisi aramam hayatımın hatasaydı. "Açmıyorum"diyince beni yatağa iktirdi. Yavaş yavaş dudağıma yaklaşmaya başladı "Tamam açıcam"hayatım bitmişti....