Beste artık nefes almıyordu hani insanın içinde bir umut olur ya bende artık o da yoktu uçup gitmişti.
"BESTEEEEE"
Aras"BESTE GÜZELİM NOLUR UYAN LÜTFEN NEFES AL"
"BESTE LÜTFEN SENSİZ BIRAKMA BİZİ"diye bağırırken doktorlar geldi ve hızlıca içeri girdiler lütfen uyansın lütfen.
Hemşire hemen elektro şoku hazırladı ve doktora verdi bizse hâlâ dışarıda cama vurup ağlıyorduk.Deren"BESTE UYAN KARDEŞİM LÜTFEN NEFES AL"
Aras"BESTE LÜTFENN"artık hepimiz perişan olmuştuk doktorun şuan 3.denemesiydi ve bestenin nabzı hâlâ yoktu.
"BESTE NEFES AL BESTEEEE HAYIR YA HAYIR"
Deren"BESTE SENSİZ YAŞAYAMAYIZ LÜTFEN"
Aras"LÜTFEN BESTE NEFES AL"
"BESTE UYAN SENSİZ OLMAZ SENSİZ HAYATIN TADI OLMAZ"
Deren"BESTE LÜTFEN BİZİ SENSİZ BIRAKMA"Doktor elektro şoku bitirdi ve yerine koydu nasıl yani nasıl beste şimdi öldü mü hayır ölmedi hayır.
"BESTE HAYIR SEN ÖLEMEZSİN"
Aras"BESTE LÜTFEN UYAN SEN OLMADAN NE YAPARIM BEN"
Deren"BESTE BİZE BUNU YAPMA"artık hiç umudum yoktu canımdan bir parça kopmuştu sanki biz şimdi bestesiz napıcaz daha da çok ağlamaya başladım gözyaşlarım sel misali akıyordu doktorlar bestenin üstünü örtecekken bir ses geldi ve sesin geldiği yöne baktım BESTENİN NABZI ATIYORDU EVET BESTE YAŞIYORDU!!! inanamıyorum beste yaşıyor Allah'ım rüyaysa hiç uyandırma lütfen.
"BESTEEEEEE ALLAH'IM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN"
Deren"CANIM KARDEŞİM BİZİ BIRAKMAYACAĞINI BİLİYORDUM"
Aras"GÜÇLÜ BESTEM BENİM"bestemmi dedi o ne ara bestesi oldu ya.
Doktorlar serumu yenilediler ve gerekli muayeneleri yapıp odadan çıktılar hiç birşey söylemeden gittiler onlar gidince deren hızlıca sarıldım yaşadığı için ama hâlâ yoğun bakımdaydı.
O sıra buğralar geldi a dimi onlar kantine inmişler di.Buğra"İyimi durumu"
"Hâlâ yoğun bakımda"
Emre"Size yiyecek getirdik"dedi kekleri uzatarak"
"Ben aç değilim"
Deren"Canım istemiyor"
Buğra"Kızlar hadi ama akşamdan beri bişey yemediniz ve saat şuan 06:20"
Emre"Aras kardeşim al perişan oldun akşamdan beri"
Aras"Canım şuan sadece besteyi izlemek istiyor"
Emre"İyileşecek merak etme"diyip sarıldılar ve Buğrada yanlarına gidip sarıldı onları görünce besteyle olan günlerimiz geldi aklıma.
Emre"Kızlar dışarı çıkalım mı"
Deren"Hava almak iyi gelebilir"
"Şuan canım istemiyor siz çıkın"dediğimde emre ve deren gitti Buğra ben Aras bestenin camında hâlâ besteyi bekliyorduk.
Benim kantine gitmem gerekiyor aşırı derecede susadım."Kantine iniyorum bişey istiyor musunuz"
Buğra"Benimde gelmemi ister misin"
"Olur gel"dediğimde kantine doğru gitmeye başladık.
Geldiğimizde suyu alıp lıkır lıkır içmeye başladım ve bir şişe suyu bitirmiştim evet ben 2 bardak suyu içemeyen ben biten şişeyi çöpe atıp yenisini aldım lazım olucaktı sonuçta.
Düşüncelerime son verip buğranın yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Çetesi
ChickLit"Ya açarsın yada benle öpüşürsün"o polisi aramam hayatımın hatasaydı. "Açmıyorum"diyince beni yatağa iktirdi. Yavaş yavaş dudağıma yaklaşmaya başladı "Tamam açıcam"hayatım bitmişti....