***
Sabah derenin başımda söylenmesi ile uyandım.Deren"Hadi kalk kahvaltıya inicez"
"Tamam kalkıyorum beste kalktı mı"
Deren"Sen kaldır onu ben iniyorum emre bekliyo"
"Of tamam in sen"dedim ve yataktan kalktım banyoya girip işlerimi halledip çıktım ve bestenin odasına gittim
"Beste kalk kahvaltıyı kaçırıcaz"
"Aa aras hoşgeldin bestede uyuyordu"dediğimde beste aniden kalktı
Beste"Ne Aras mı geldi"
"Hah beste günaydın hadi hazırlan kahvaltıya inicez"dediğimde beste kafama yastık attı bende geri ona attım.
Odaya girip giyinmeye başladım şort ve göbeğimin yarısına gelen kısa thisort aldım ve giyinmeye başladım."Beste hazirmisin"
Beste"Evet hazırım hadi inelim"dediğinde telefonumu alıp kapıya yöneldim
Beste"Bu arada deren nerde"
"Sevgilisinin yanında"
Beste"Ne emreymiş ya"dediğinde güldüm ve odadan çıktık.
Aşağıya geldiğimizde emre ile deren baş başa kahvaltı yapıyorlardı emre bugrayla arası göndermiş demekki.
Besteyle yicek olduğumuz şeyleri alıp masaya oturduk.Beste"Bugün denize gitsek olmaz mı"
"Olur benim için farketmez"
***
"Beste giyindin mi"
Beste"Evet gelebilirsin"dediğinde girdim odaya denize gitme zamanı geldi de geçiyor bile.
"Hadi bak öğle sıcağına kalmayalım"
Beste"Saat daha erken bişey olmaz"
"Olsun gidelim hadi"dediğimde odadan çıktık.
Plaja geldiğimizde şezlong bulup oturduk"Giricek misin"
Beste"Yok ya ben girmicem"
"Napıcaksin o zaman"
Beste"Güneşlencem"
"Napıcam ben tek başıma denizde"
Beste"Git bugrayla yüz"
"Saçmalama"
Beste"Arkama sürer misin kremi"
"Dön arkanı" dediğimde döndü ve kremi sürmeye başladım.
"Ben denize gidiyorum gelmek istersen gelirsin"
Beste"Tamam yüz sen"dediğinde denize doğru yol aldım acaba deren nerde.
Of yüz yüz tek başına zaman geçmiyor ki diye düşünürken kıyıda ki bugrayi gördüm üff baklavalara bak ohaa kaslara bak ne diyorum ben kendine gel melis.
Bir dakika ya buğranın yanındaki kızlar kim !?!??! Neyse boşver en iyisi çıkıp bestenin yanına gitmek hızlı hızlı kıyıya yüzüp bestenin yanına gittim.Beste"Melisde geldiğine göre takım tamamdır"
"Ne takımı"
Deren"Plaj voleybolu oynicaz"
"Ay yok ben almiyim"
Beste"Hadi Melis ya mızıkçılık yapma"
"İyi tamam takımlar nasıl?"
Beste"Kızlar erkeklere karşı"
"Erkekler?"diyince arkamdan gelen sesle arkamı döndüm.
Aras"Kızlar hazirmisiniz"demek bunlarla oyniyacağız hadi bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Çetesi
Chick-Lit"Ya açarsın yada benle öpüşürsün"o polisi aramam hayatımın hatasaydı. "Açmıyorum"diyince beni yatağa iktirdi. Yavaş yavaş dudağıma yaklaşmaya başladı "Tamam açıcam"hayatım bitmişti....