8.Bölüm - Hesap

6.3K 231 61
                                    

Emre"Tamam ama haber verin"

"Tamam oğlum"diyip apar topar evden çıktılar şimdi biz bunlarla napıcaz tamam Emre'nin teyzesi daha önemli ama yani en son bunlarla dışarıda vakit geçirdiğimizde nolduğunu unutmuyorum ben bunları düşünürken koltukta oturup perişan olmuş emre'ye baktım.
Araslar ve deren ne kadar teselli etmeye çalışsada teselli olmuyordu o üzülünce deren ve buğralarda ister istemez üzülüyorlardı tabi bizde.

Deren"Emre tamam üzülme bu kadar"

Emre"Benim tek bir teyzem var nasıl üzülmiyim"

Aras"Senin yine var benim hiç yok kardeşim üzülme bu kadar iyileşecektir"

Emre"İyileşecek dimi"

Buğra"Tabi iyileşecek"onlar orda konuşurken bizde kendi aramızda beste ile fısıldayarak bir şeyler konuşmaya başladık

Beste"Melis bizim bir şey yapmamız gerekiyor"

"Evet ama napıcaz"

Beste"Terası var mıydı bu evin"

"Sanırım vardı"

Beste"Terasa çıkıp hava alalım sizin içinde iyi olur ne dersiniz"

Aras"Evet çok iyi olur hadi emre"

Emre"Tamam çıkalım"dediklerinde kalktılar ve hep birlikte terasa çıktık.
Şimdi çıktık ne konuşucaz daha doğrusu ne yapıcaz diye düşünürken emre'nin telefonu çaldı.

Emre"Alo anne teyzem iyimi"

Emre"Ne olmuş"

Emre"Geçmiş olsunlarımızı ilet"

Emre"Tamam annecim görüşürüz"

Deren"Ne olmuş"

Emre"Teyzem uyanmış"

Aras"Hadi gözün aydın"

Buğra"Bak bu kadar üzülmene gerek yokmuş dimi"

"Geçmiş olsun"

Beste"Geçmiş olsun"

Emre"Teşekkür Ederim hepinize"

Deren"Geçti bitti artık sende artık sıkma canını"dediğinde emre sadece gülümsedi.

Aras"Emre filminiz var mı kardeşim"

Emre"Olmaz mı odada dolu"

Aras"Film izlemeye ne dersiniz"

Beste"Evet iyi olur"

"Tamam olur da hangi tür izleyeceğiz"

Buğra"Korku"

Deren"İyi izleyelim"diyince aşağı indik biz beste Deren ile aşağıda oturuyorken erkeklerde film seçiyordu inşallah hiç birini beğenemezsiniz.
Merdivenlerden ses gelince merdivenlere doğru baktım elinde film ile iniyorlardı geri gidin gelmeyin ya.
Gelip filmi yerleştirdiler ve film başladı en köşede ben vardım çok şükür yanım boştu.

1 saat sonra
"ÇIKIN LAN DIŞARI!!!""

Beste"Bu kim"

Aras"Kızlar siz burda kalın"diyip kapıya gitmeye başladılar

"KIRDIRTMAYIN LAN KAPIYI"

"Kim ya bu"dediğimde kapıya sırtıyla vurmaya başladı

Buğra"Aras bu 12-D'deki çeteden biri olmasın"

"Bizim okulda kaç tane çete var"

Emre"4"

Deren"Ne!"

"SİZ İSTEDİNİZ LAN BUNU"dedi ve kapıya ateş etti elinde silah mı vardı hayır olamaz şimdi ne yapıcaz aras hızlı bir şekilde telefonu alıp birilerini aradı.

Aras"2-3 adam ile 3-4 silah getirin hemen emrelerin evine!"
Kapının hızlı bir şekilde açılmasıyla kapıya baktım içeri girmişti hayatım buraya geldiğimden beri hiç macerasız geçmiyor çok güzel.

Buğra"KEREM!"

Aras"SENİN NE İŞİN VAR BURDA İT HERİF"

"SİZİ GÖRMEKTE ÇOK GÜZEL"

Emre"NE GÜZELİNDEN BAHSEDİYORSUN PİSLİK HERİF"

Buğra"DEFOL GİT BURDAN"bunlar ne konuşuyor ya adamın belinde silah var ne için geldim ne yaşıyorum.

"HESABINIZI SORUP GİDECEĞİM"

Aras"NE HESABINDAN BAHSEDİYORSUN SEN HÂLÂ"

"EN İYİ SATICIMIZI NE HALE GETİRMİŞSİNİZ"ne yani bunlar uyuşturucu çetesi miydi?neyden bahsediyor hâlâ anlamıyorum.

Emre"HAKETTİ"

"NE İSTEDİNİZ DE DÖVDÜNÜZ SİMDİ HASTANEDE YERİNDEN KALKAMIYOR"

Buğra"BİZİM ÇETEMİZE BULAŞMAYACAKTI ÇETEMİZDE EN SEVDİĞİMİZ ADAMLARIMIZDAN BİRİNİ UYUŞTURUCU BAĞIMLISI YAPMAK NE LAN"şimdi anladım daha yeni jeton düşüyor ara sokaktaki bunların dövdüğü çocuk

Aras"Şimdi DEFOL GİT BU EVDEN"

"BÜYÜK PATRON ÖYLE DEMİYOR AMA"dedi ve silahı belinden çıkartınca üçü birden adama saldırdılar tabi silah yere düştü ama öyle dövüyorlardı ki yumruklardan çıkan ses adeta benim canımı acıtıyordu.
Adamı biraz daha dövdükten sonra adamı bıraktılar adam sersem bir şekilde ayağa kalkıp silahı aldı hâlâ silahı düşünüyor ya.
Adam tam gidecekken ateş etti ve sonra kaçtı.

Beste"Ahh!"dediğinde dönüp besteye baktım kanlar içinde kalmış karnını tutuyordu
BESTEEEE!!!!!

Psikopat ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin