9.Bölüm - Hastane

6.2K 210 51
                                    

"BESTEEE!"Diye yüksek sesle bağırıp ağlamaya başladım bunu duyan Aras koşa koşa gelip besteyi kucakladı.

Aras"Beste aç gözlerini"

Deren"HAYIR YA HAYIR"diyip ağlamaya başladı

Buğra"Emre siz aras ile senin arabayla gidin bizde kızlarla birlikte arkadan gelelim"

Aras"Beste yetiştiricez güzelim seni hastaneye"diyip koşa koşa çıktı bizde arkasından çıktık onlar biz arabaya gidene kadar gitmişti deren ile arka koltuğa oturup sarıldık ve hüngür hüngür ağlamaya başladık.

"Besteye bişey olursa kendimi asla affetmem"

Deren"Bestesiz hayatı düşünemiyorum"

Buğra"Kızlar sakin olun beste iyileşecek"

"Nasıl sakin olalım bizim canımızdan çok sevdiğimiz arkadaşımız vuru-"devamını aglamaktan getiremedim bile Deren ile ağlaya ağlaya bir hal almıştık.
Hastaneye geldiğimizde hızlıca arabadan indik deren ile koşa koşa hastaneye girdik bir görevli bulup sorduktan sonra koşa koşa üst kata çıktık kafamı çevirdiğimde ağlayan arası gördüm.

"B-beste nerde"

Aras"Ameliyatta"

Deren"Durumu ç-çok mu ağırmış"

Aras"Bilmiyorum doktor bir şey söylemedi"dedi perişan bir şekilde

*30 dk sonra*
Deren ile ağlamaktan gözlerimiz Kıp kırmızı olmuştu emre ve Buğra bizi teselli etmeye çalışıyordu ama dinleyen kim ağlamamız hiç durmamıştı duyduğum sesle kafamı kaldırdım doktor ameliyattan çıkıyordu hemen Deren ile kalkıp doktorun yanına gittik.

Aras"Nasıl durumu iyileşecek mi"

Doktor"Biz elimizden geleni yaptık kurşunu çıkarttık ama çok kan kaybetmiş bir de iç organlarda hasar var hastayı yoğun bakıma alacağız"dedi ve gitti.

Aras"O keremin yedi sülalesine vatana kadar sikeceğim lan!"diyip duvara yumruk atmaya başladı bizse yine daha çok ağlıyorduk.

Emre"Aras sakin ol biraz beste iyileşsin sonra zaten buluruz o iti"

Aras"Bulunca ona öyle şeyler yapacağım ki acıdan bayılamayacak bile"

Buğra"Ne yapacaksan sonra yaparsın ama önce sakin ol"

Deren"Ya siz neyden bahsediyorsunuz bizim arkadaşımız burda can çekişiyo siz sakin olmadan ve neler yapacağınızdan bahsediyorsunuz"

"Gel Deren dışarı çıkalım"dedim burun çekerek 'tamam'anlamında kafa sallayınca çıktık

"Deren besteye bir şey olmayacak değil mi"

Deren"Bilmiyorum Allah kahretsin ki bilmiyorum ama ya beste öl-"

"Hayır hayır öyle bişey olmayacak sağ salim yine bizimle olucak"diyip birbirimize sarıldık.Bir süre sonra yanımıza beste ve emre geldi

Buğra"Kızlar bakın biz arası sakinleştirmeye çalışıyoruz eğer sakinleşmezse gidip şimdi adamı öldürür"

"Nasıl yani adamı gidip öldürürmü katil misiniz siz"

Emre"Aslında öldürmek gibi şeyler bize ters ama yanlış yapana bizde ceza veriyoruz ki kerem çok yanlış bişey yaptı"dediğinde Emre'nin telefonu çaldı

Emre"Eyvahh annem arıyor evdeki kan lekesini görmüş olmalı açmazsam daha çok şüphe ve endişe duyar"diyip telefonu açtı.

Emre"Efendim annecim"

Emre"Deren elinde bıçak varken bıçağı düşürdü de ondan oldu şimdi hastanedeyiz merak etmeyin"

Emre"İyi iyi"

Emre"Tamam görüşürüz"diyip telefonu kapadı.

Deren"Yukarı çıkalım mi artık"

"Evet bencede çıkmalıyız"diyince kalktık ve yukarı çıktık ama burası boştu.

"Nerdeler"diye sorarken yanımıza bir hemşire geldi

"Koridorun sonundaki oda"diyip gitti bizde hızlıca oraya yürümeye başladık arası gördüğümde pencereden besteye bakıyordu.
Yanına gittik gittiğimizde de de doktor geldi.

Aras"Yanına girebilir miyiz"

Doktor"Şuan içeriye misafir almıyoruz ama size şunu belirtmek isterim ki hasta hâlâ hayatı tehlikeyi atlatabilmiş değil"diyip gitti doktor gidince içeri hemşire girdi.

Buğra"Biz bir şeyler alalım gel emre"diyip gittiler hemşire işlerini yapıp tam çıkacaktı ki bağırmaya başladı ne olduğunu anlamaya çalışırken çıkıp doktora bağırmaya başladı.

Aras"BESTE LÜTFEN BUNU BİZE YAPMA AÇ GÖZLERİNİ"

Deren"Neler oluyo"
Kafamı çevirdiğimde bestenin nabzının yavaşladığını gördüm.

"BESTEE HAYIRR"bunu duyan Deren baktığım yöne bakınca o da ben gibi bağırmaya başladı.

Deren"BESTE NOLUR BİZİ SENSİZ BIRAKMA"

Aras"HAYIRRR BESTEEE"

"YAPABİLİRSİN BESTE LÜTFEN UYAN"

Deren"BESTE LÜTFEN KALK BİZ SENSİZ NAPICAZ"

"BESTEE SENSİZ HAYAT BİZE CEHENNEM"

Deren"BESTEE LÜTFEN

"BESTE HAYIR YAŞAYACAKSIN"

Aras"BESTE GÜZELİM NEFES AL LÜTFEN"
Demesiyle duraksadım çünkü beste nefes alıyordu ama yavaş bir biçimde şimdi nefes almıyor mu BESTEE HAYIR!!!

Psikopat ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin