4.Bölüm - Manyaklar

10K 347 118
                                    

Buğra bana ben ona şaşırmış bir şekilde bakarken içerden emre ile aras geldi ne bunlarda mı burda bilsem gerçekten gelmezdim.
Hâlâ buğraya şaşırmış şekilde bakarken annem konuşmaya başladı,

"Siz tanışıyor musunuz"

"Evet kendisi bizim sınıfta"dedim göz devirerek.Beste ve deren arkamda şaşırmış bir şekilde bakarken buğranın yanında duran kadın konuşmaya başladı,

"Oğlum içeri davet etmeyecek misin"

"Tabi buyrun"dedi bende içeri girdim neden en önde ben vardım ki keşke dereni geçirseydim.
Buğranın annesi yani tahminim olarak söylediğim kadın buğrayı alttan cimcikledi,

"Oğlum arkadaşlarınıza da sarılsanıza"dediğinde kızlar ile birlikte birbirimize değişik bir  şekilde birbirimize bakıyorduk.
Buğra annesinin sözünü dinledi ve emre ile arasa kaş göz işareti yapınca emre derene aras besteye buğrada bana sarıldı.

Buğra"Sizde hoşgeldiniz kızlar"

"Hoşbulduk"

Melek Teyze"Geçelim mi artık"

"Tabi tabi buyrun"

Annem"Arzucuğum yine döktürmüşsun"dedi ama kime dedi hangisi arzu diye düşünürken buğranın yanından gelen kadın konuşmaya başladı,

"Abartıyorsun sevgi her zamanki gibi"dediler ve gülmeye başladılar neresi komik ama şuan konu o değil ama kesin buğranın annesi diye düşünürken masaya oturduk.
Servisler yapıldıktan sonra yemeğe başladım o sırada annemler neler neler konuştu ama hiç birini dinlemedim o yüzden bilmiyorum.
Masadan kalktık kızlarla birlikte lavaboya gitmeye karar verdik ama lavabo nerde bu koca evde nerden bulucaz.

Deren"Lavabo ne tarafta"

Arzu Teyze"Oğlum kalk göster"dedi oğlum dediği kişide buğraydı evet doğru tahmin etmişim buğranın annesi.

Buğra"Tamam"diyip oflaya oflaya kalktı onun arkasından Aras ile emre de gelmeye başladı üçü birden olmamalı ama ya.
Buğra yanımıza geldi ve yukarı işareti yapınca merdivene doğru yol aldık önlerinde giderken utanmamak elde değildi.
Yoldan beri çeneleri hiç susmadı ne planlar kuruyorlardı acaba.

Buğra"Sağ tarafta"

"Tamam teşekkürler"diyip lavaboya girdik.

Beste"Kızlar inanamıyorum bizim burda ne işimiz var"

Deren"Bir bilsem annemin zoruyla yaşadığım şeylere bak"

"Kızlar burdan gitmemiz lazım ama nasıl"

Beste"Ya birazdan odana götür derse"

Deren"Saçmalama neden öyle bir şey desin"

"Görmedin mi herşeyi buğralar yapsın istiyor daha doğrusu buğra ve arkadaşları"

Beste"Evet bizi yakınlaştırmaya çalışıyorlar"

"Aşağı inmekten başka bir çağre yok"

Deren"Evet hadi inelim daha fazla dikkat çekmeyelim"

Beste"Evet"diyip ellerimizi yıkayıp kurulayinca tuvaletten çıktık of ne uzun koridor git git bitmiyo biraz daha gittikten sonra birisi tarafından odaya çekildim buna hiç şaşırmadım çünkü böyle birinden bu beklenirdi ama ben tek değildim beste ve derende yanımdaydı.
Gözlerimi odanın içinde gezdirince karşımızda ayakta dikilen üç adet öküz gördüm.

"Bizden hâlâ ne istiyorsunuz"

Buğra"Burda ne işiniz var"

Beste"Bilerek geldiğimizi mi sanıyorsunuz"

Deren"Bize akşam yemeğine gidicez denildi"

Buğra"Bizede misafir gelecek denildi"

"Bizi buraya bunu sormak için mi çağırdınız"

Emre"Hayır"

Beste"Anlatıcak mısınız"

Aras"Mahalleye tek tek sordurduk kimse polisi aramamış"dediğinde beste sessiz bir şekilde 'manyak' dedi bestenin yanında olduğum için duymuştum ama içten içe gülmedim değil.

"Ne yapalım"

Buğra"Polisi sizin aradığınızı biliyoruz"

Beste"Psikopatlığı bıraktınız şimdi ajanlığamı geçtiniz"

Aras"Bunun için ajan olmaya gerek yok her şey açık açık ortada"

Deren"Ne gibi"

Emre"Mahalle bizi tanır söylediğinde sonu olacağını biliyor ama siz bizi tanımıyorsunuz"

"Tek bu mu yani"

Buğra"Hayır tek o değil neden hemen siz gittikten sonra geldiler"

Beste"Belki bizi görüp ihbar ettiler"

Aras"Hayır sokak baştan sona doluydu biri olsa görürlerdi"dediğin de yakalanma hissi girdi içime.

Buğra"Verin telefonları"

"Ne münasebet canım"

Buğra"Arama kaydına bakicam"

Beste"İnsanın özel hayatı diye bir şey var ama dimi"

Aras"Merak etme telefonunu karıştırmayacağız arama kaydına bakacağız"

Deren"Ben size güvenip vermem"

Emre"Peki siz vermezseniz biz alırız"dedi ve yavaş yavaş yaklaşmaya başladılar of keşke çantamda bıraksaydım.
Bir anda gelip ceplerimize bakmaya başladılar.
Ama bizim parmak izimiz var açmaları kolay değil.Telefonlarımızı alıp önce bestenin telefonunu açmaya çalıştılar parmak izi olmadan açamayacaklarını anlayınca,

Aras"Aç"

Beste"Açmam çünkü buna hakkınız yok"

Aras"Öyle mi"dedi ve besteyi iktirip kapıya yasladı yavaş yavaş dudağına yaklaşmaya başladı,

Beste"Tamam açıcam"dedi ve açtı tek tek aradı ama bulamayınca besteden uzaklaştı.Aslında en çok korkması gereken kişi bendim kayıt benim telefonumda.

Emre"Deren açıyor musun"

Deren"Hayır açmıyorum"

Emre"Buğra arası ve kızları al dışarı çık"

Buğra"Tamam sen nasıl istersen"

Deren"Hayır hayır çıkmasınlar gerek yok"

Emre"Bende öyle düşünmüştüm aç"dedi ve deren açtı ne kadar arasada bulamadı.

Buğra"Açıyor musun"

"Hayır böyle bir şeyi anca rüyanda görürsün"

Buğra"Ya açarsın yada benle öpüşürsün"

"Açmayacağım"

Buğra"Sen bilirsin "Diyip yatağa iktirdi üstüme çıkıp ellerimi tuttu,

Buğra"Emin misin "

"Ne olursa olsun açmayacağım"

Buğra"Peki"diyip yavaş yavaş yaklaşmaya başladı

"Dur tamam açıcam"diyip açtım of hayatım bitmişti o kayıdı silmek aklımın ucundan bile geçmedi.

Buğra"Düşüncelerimiz doğruymuş"

Aras"Size güvenip sizi bıraktık"

Beste"Mecbur bıraktınız aramaya"

Buğra"Neyse bu konuyu başka zaman hallederiz şuan ortam müsait değil"dediğinde sesli bir şekilde yutkundum ve dik dik bana bakmaya başladı.
Üstümden inince kapıyı açtı 'Gidin' işareti yapınca odadan hızla çıktık biz aşağı inince onlarda arkamızdan geldi.

Buğra"Kızlar telefonunuz lavaboda kalmış"

"Teşekkürler"dediğimde sadece gülümsedi.

"Buğra oğlum kızları sahilde gezdirsenize evde sıkılmışta olmazsınız"

"Ne!"

Psikopat ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin