-2 Hafta Sonra-
Sabah gözüme gelen güneş ışığıyla uyandım ilk defa kendim kalkmıştım sanırım tam yataktan kalktığımda annem odaya girdi."Kızım bavulun hazirmi"
"Hayır niçin"
"Kızım bugün tatile gidiyoruz 2 saat sonra çıkıcaz yola acele et"
"Kimle ve nereye"dediğimde annem çoktan odadan gitmişti bende banyoya girip işlerimi halledip odama geçtim yatağımın altından büyük bavulumu çıkarıp içine kıyafetlerimi koymaya başladım.
Bavul kapanmıyor ya ama bunların hepsi gitmeli ve gidicek.
"Anneeeeee"
"Efendim kızım noldu"
"Anne bu bavul kapanmıyor yardıma ihtiyacım var"
"Kızım 3 aylık tatile gitmiyoruz alt üstü 2 haftalık tatile gidiyoruz"
"Anne bunların hepsi lazım"dediğimde birlikte kapatmaya çalıştık ve kapattık
"Teşekkür ederim annecim"dediğimde annem odadan gitti şimdi sıra sırt çantamı hazırlamakta içine şarj aletimi kulakligimi diş fırçamı vb şeyleri koyduktan sonra giyinip aşağı indim bir an heyecanlandim acaba nereye gidicektik şimdi kimle diye sorarsam cevap vermeyebilirler en iyisi nereye diye sormak.
"Biz nereye gidiyoruz"
"Marmaris'e"dediğinde çok sevindim çünkü marmaris en sevdiğim şehirlerden bir tanesi.
1 saat sonra
"Hadi gidiyoruz"diye babam seslenince kalktım ve zar zor bavulumu aşağı indirdim çok ağır patlamadan götürebilsem bari.
Annemler bavulları yerleştirmeye başladılar bana diyene bak kendisi 2 bavulla gidiyor onlar yerleştirirken bende arabaya binip kulakligimi taktım.
Babamlarda binince yola çıktık inşallah güzel geçer.***
Arabanın durmasıyla uyandım ve camdan dışarı baktım karşımda koskocaman bir otel duruyordu şuan çok mutluydum 2 hafta boyunca bu oteldeyiz değmeyin benim keyfime.
Annem ile babam arabadan inince bende indim arkamı döndüğümde birde ne göreyim beste ve deren şuan aşırı derecede mutluyum asıl tatil şimdi başlıyor."Kızlar sizin geleceğinizi bilmiyordum"
Beste"Bizde bilmiyorduk"
Deren"Kızlar otel süper değil mi ya"
"Evet tabikide ve biz napıcaz otelle kalmayıp.."
Beste"Marmarisi alt üst edeceğiz"
Deren"Marmarisi alt üst edeceğiz"dediklerinde gülmeye başladık
Beste"Kızlar bunlar araslar değil mi ya"dediğinde gösterdiği yöne baktık.
"Cidden onlar"
Deren"Yaa emrede gelmiş yakışıklım benim"
"Kızım biz başka bir otele rezervasyon yaptırmıştık siz burda kalıcaksiniz bişey olduğunda ararsınız"
"Ama anne"
"Kızım bişey olmaz yanınızda Buğralar var dikkat edin kendinize"diyip gittiler tek benim ailem değil beste ve derenin de ailesi gitmişti of ya bu işte bişey olduğu belliydi zaten Allah'tan ki beste ile deren var.
Kızlar ile bavullarımızı alıp zar zor taşımaya başladığımızda gelen sesle duraksadım arkamı döndüğümde pişmiş kelle gibi sırıtan buğraları gördüm,Buğra"Yardım lazım mı"
"Hayır gerek yok"
Beste"Komik mi"
Aras"Kesinlikle hayır"
Beste"İyi,çok ısrar ettiniz taşıyın bari"dedi ve bavulu arasa uzatti dereninkini zaten emre taşıyordu şimdi taşırken düşmesem bari onlar giderken zar zor taşımaya çalışıyordum taki buğranın gelip tek hamleyle bavulu elimden almasına kadar.
"Ben taşıyordum
Buğra"Tabi canım"dediğinde ilerlemeye başladık resepsiyona gidip bestelerle birlikte kalacağımız odanın anahtarını aldık ve yukarı çıkmaya başladık.
Burası ev gibi bir yerdi üç tane oda var hepsinde de çift kişilik yatak vardı birde oturma odası var.
Boş bulduğum ilk odaya girdim"Kızlar burası mükemmel"
Beste"Evet çok güzel"
Deren"Yataklarda çok rahat"diye konuşurken eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
"Kızlar bugün yüzücek misiniz"
Beste"Evet ama havuzda yüzelim"
"Evet bencede"
***
"Kızlar ben hazırım hadi inelim"Beste"Bende hazırım"
Deren"Hadi inelim"dediğinde plaj çantalarımızı alıp indik bulduğumuz boş şezlonglara oturup krem sürmeye başladık bu sıcakta kızarmış tavuk gibi olmak istemiyorum daha fazla dayanamayıp kızlarla suya girdik.
Bir saat kadar yüzdükten sonra kızlarla çıkıp güneşlenmeye başladık."Kızlar burası çok güzelmiş buranın arka tarafında Aquapark var yarın oraya gidelim"
Beste"Çok iyi olur"
Deren"Evet bencede"dediğinde deren ayağa kalktı noldu acaba ve yanına emre geldi tabi onun arkasından buğra ve aras.
Deren ile emre birlikte havuza girerken bizde beste ile çılgınlar gibi fotoğraf çekiliyorduk çok güzel fotoğraflarımız olmuştu.Bu bölüm birazcık kısa olmuş olabilir ama gelecek bölüm inşallah daha güzel olucak ve daha uzun olucak....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Çetesi
ChickLit"Ya açarsın yada benle öpüşürsün"o polisi aramam hayatımın hatasaydı. "Açmıyorum"diyince beni yatağa iktirdi. Yavaş yavaş dudağıma yaklaşmaya başladı "Tamam açıcam"hayatım bitmişti....