4

1.2K 76 14
                                    

Dlouho jsem přemýšlel ale nakonec jsem se zvedl. Pomalu jsem otevřel dveře a jako pes po čtyřech jsem došel k jeho posteli. Vyskočil jsem na postel a schoulil se do klubíčka. Po chvíli mě obejmul dvě paže. Vklydu jsem uslyšel.

Slaďoučké ve všem no nic jelikož mi zacinkal mobil musel jsem do práce. Nějakej debil prostě otravuje v nejlepších chvilkách. Vzal jsem telefon a odešel do kuchyně kde jsem hovor přijal.
,, Dobrý den co potřebujete"
,,Co asi debile někoho zprovodit ze světa."
,,Koho??"
,, Ve květinové ulici je největší barák a v něm žije Rakota. Nechce nám prodat firmu a přitom nam dluží, peněz má dost takže by si i dostal dost slušně zaplaceno."
,,To se mi líbí😈"
Típl jsem hovor a vydal se pro potřebné vybavení, přesněji pro destrukci kamer, nějakou střelnou zbraň, a samozřejmě nůž.
Vzal jsem si roušku a mikinu s kapucí, kalhoty roztrhané a logika rukavice.

Poslouchal jsem ten rozhovor nic moc jsem nepochtil ale něco se chystá. Podle nich dedukci jsem v zapadlé čtvrti a to znamená že tu kdež vrahové. Také jsem slyšel..... nabíjení zbraně!!?? Snad mě nechce zastřelit. Začal jsem se klepat. Zámek... dveře.... zámek....a pak už jen ticho. Nakoukl jsem ze dveří od ložnice...nikdo nikde. Zkusil jsem dveře....zamčeno. přes okna jsou prkna takže zase nic. Šel jsem zpátky do ložnice. Lehl jsem si na postel a usl.

Heh jsem na místě. Kamery jsem už zničil a to jedním ovladačem. Odemkl jsem sponou nic složitého. A teď hlavní chod našlapoval jsem opatrně byla asi 1 ráno. Celé město spalo krom vrahů. Jistě doufám že se nic nestane. Potichu jsem nakukovala do pokojů. Našel jsem malého haranta ale toho zlikviduji později byl mu totiž přibližně rok ten asi poldy nezavolá, ale nechápu jak ho můžou nechat takhle samotného. Bohužel po chvíli jsem to zjistil oni nespali byli v tom nejvyšším patře takže to dolů nešlo slyšet. Za co to mě trestáte za to že jsem vrah. Aspoň se nebudou moci bránit teda doufám že nepoužívají bič. Vrazil jsem dovnitř zrovna pro ně v nejlepším okamžiku...teda pro mě...jestli mě chápete. Po jednom jsem hodil nůž a po druhým taky. Obojí jsem trefil do hlavy. Nože jsem si vzal a prohledal ostatní pokoje. Nic jen ten harant. Tak jsem ho prostě taky zabil.

Dlouho se nevracel bál jsem se přece jenom jsem tu sám. Slyšel jsem dveře. Vzpomněl jsem si že umím štěkat....tak jsem toho využil. Začal jsem štěkat. Dveře se odemkli. A vešel on můj " pán ", ale něco bylo jinak. Byl celý od krve. Začal jsem couvat. On jen zavřel a nevšímal si mě.

Věděl jsem že se mě bojí, ale nechtěl jsem to řešit. Byl jsem špinaví a potřeboval jsem se umýt. Vlezl jsem do koupelny a nechal se konejšit vodou. Potom jsem si lehl do postele a usl.

Napsal jsem svému Protivovi.

No to snad ne nemohl si najít jinou chvíli.

K: můj páníček je vrah×_×

P:spím nech mě ráno můžeš psát.

K: promiň dobrou.

UPS to se nepovedlo. Tak nic opatrně jsem si lehl k " páníčkovi " a usl. Ráno jsem se probudil na dece která byla na zemi. Předem mou byla miska s granulemi a ještě jedna s vodou. To jsem to dopadl.

Textový VrahKde žijí příběhy. Začni objevovat