To byl trapas. No nevadí. Pevně jsem sevřel Daikiho ve svém obětí a odmítal ho pustit. Nakonec mu nezbývalo nic jiného než usnout. Vypadal tak klidně, bezstarostně. Dokonce se ke mě začal i tisknou po nějaké době. Nad tím jsem se musel usmát. Tak sladký. Rozplýval jsem se nad ním do té doby dokud mě nevyrušila Isabella.
,, Jak mu je ?"
,, Nejspíše dobře, ale ty vzpomínky se budou vracet špatně. "
,, Nejspíše. Já radši půjdu ať ho nevzbudim. Dobrou"
,,Dobrou" šeptl jsem ještě za ní. Následně jsem také usl.Ráno jsem se probudil v teplém obětí. Je to zvláštní pocit ale přesto chci pryč. Opatrně jsem se vymanil z jeho sevření a šel pomalu ke dveřím. Ta syrena spala takže vše v poho. Potichu jsem otevřel a následně zavřel. A vzhůru do světa. Upřímně povedlo se mi vzít tý holce ( pořád nevěřím že je to moje sestra ) a mému únosci peněženku. Nevím jak jsem to dokázal ale bylo to lehké a na můj vkus moc rychlé. Takže mám u sebe...ale nic ještě by jste mě okradli a to nemám v této situaci zapotřebí. Není tak špatné krást asi mi nebudete věřit ale mám z toho dobrý pocit...teda pokud někdo neokrade mě. Došel jsem k nějakému centru a zavolal si taxíka. Odvezl mě daleko od sud takže jsem za vodou. Zaplatil jsem a šel si hledat podnájem. Takže copak to tu máme. Našel jsem nějaký starý dům takže jsem ho odkoupil a hned se pustil do opravy té zříceniny. Práce mi šla od ruky a nejvíce jsem si dal záležet na sklepě. Vlastně ani nevím proč ale mám strašnou chuť někomu ubližovat.
Ráno jsem se probudil a snažil jsem se nahmatat mé rozkošné stvoření ale ono tu není!! Okamžitě jsem vyběhl z ložnice a prohledával celí byt. On nikde dokonce mi zmizela i peněženka. Je mazaný. Rychle jsem vzbudil Isabellu a po jejím probuzení jsme zjistili že tu peněženku nemá taky. Takže nikdo neví kam utek. Měl jsem tam i kartu ale blokovat mu ji nebudu nemám proč přece jenom je to pořád moje kočička a já jeho hladoví pejsek. Věčinou byl dominantní on ale teď už ho nenechám svou šanci promarnil. Budu jeho lovec. Začli jsme ho hledat. Sehnali jsme všechny seznamy kdy kdo co kupoval. Přece někde se ubytovat musel. Všechen seznam taxíku a dokonce i všechny kamery v okolí jsme prohlédli. Proč taky ne. Byl hodně nepozorný jelikož jsme hned věděli kde je. Prozatím jsme se rozhodli ho jen sledovat a získat co nejvíce informací jelikož díky stratě paměti se může chovat úplně jinak. Abych pravdu řekl chci si taky ohlídat jestli náhodou si někoho nenašel, to by jsem toho dotyčného rychle zlikvidoval. Stává se ze mě parchant a vůbec toho nelituji, proč taky vždyť si za to můžu sám. Má láska asi šla spát jelikož bylo zhasnuto, takže jsme mohli s Izzy jit nainstalovat k němu kamery. Jednu jsme dali do ložnice, kuchyně a dvě do obýváku, jelikož to byl mega obývák. Jak se mu to kurva povedlo tak rychle zrekonstruovat. Pokud vím tak na inzerátu to vypadalo stokrát hůř. Abych nezapomeň vyděl jsem sklep...no a spadla mi huba. Když jsme byl instalovat kameru v ložnici, musel jsem si ho pořádně prohlédnout. Měl tak bezstarostnou tvář. Vypadal tak spokojeně. Ještě jsem ho naposled políbil na rtíky a pohladil po hlavičce. Bohužel pak už na mě Izzy volala ať pohnu tou svou prdeli. Ať je ráda že ho nevzbudila, to by si jinak pěkně odskákala.
Ráno jsem se probudil. Přišel jsem si strašně sám. Tak opuštěný a sám. Asi si koupím nějakýho mazlíčka. Já už vím koupím si rybičky a psa. Už jsem se chystal jít do zverimexu když v tom jsem si všiml hrozné...úplně katastrofální.....věci...kde....se...tu.... vzaly...ty...kamery. jde se stěhovat. Hned. Tentokrát si dám pozor aby mě nenašli. Takhle mě sledovat. Že se nestydí. No naštěstí ten barák můžu tady nechat. Našel jsem nějakou pěknou vilu. Zavolal jsem stěhovákům aby vše odvezli. Všechen nábytek jsem tady nechal abych to mohl prodat za dráž. Koupil to nějakej týpek za slušný prachy. Takový dva milióny. No jo no jsem prostě dobrej. Stěhovaci mu už volali že to už dovezli. Cestou jsem se ještě stačil stavit ve zverimexu. Hned mě uchvátilo jedno štěně. Holka. No vono to je spíše vlče. Ale je k sežrání. No ještě ty rybičky a bude to dokonalé. Koupil jsem dvě zavojnatky a Nemo. Dojel jsem před vilu a začal vše vybavovat z krabic. Sklep je prostorný a velký takže se tam vše vejde. Rybičky jsem dal do obýváku který je spojený a kuchyní a pelíšek pro mé vlče jsem dal do ložnice. To stěhování mě tak zmohlo že jsem ulehl do postele a hned usl.
,,Izzy máme problém"
,, Co je?"
,, Je pryč!" Panikařit jsem. Na žádných kamerách nebyl a ani na městských. Pomalu ale jistě jsem začal hysterčit. Uklidnil mě až pohlavek od Izzy. Začla na mě křičet ať se sklidním, že vyvádím jak holka po rozchodu. No vona je to prakticky pravda. On na mě zapomněl takže už se mnou nic nechce mít. To je dilema. Ale já ho tak strašně chci...a bude můj ať chce nebo ne. Najdu ho a už ho nepustím. Bude u mě tak jako já tenkrát u něho.V klidu jsem se přestěhoval do vili a stihl jsem odkoupit firmu....jak jsem to udělal....sám nevím...ale bylo to jednoduché.
Uběhl už týden a já si s firmou vědu dobře. Kdo by to kdy řekl že já budu... prozatím.....úspěšný podnikatel. Skvělé. A on už mě nedostane. Mám doma kamery, sluhu a bodyguarda. Co více si přát. Najdu si dívku a záložním rodinu. Budeme mít dvě děti a ještě kočku. Bude to dokonalá budoucnost.
ČTEŠ
Textový Vrah
DiversosRozeznaš sen od reality a normální od nenormálního? Nic není nikdy tak jak se zdá a nemůžeš soudit dokud nepoznáš, ale stejně všichni soudí dřív, než odhalí ta tajemství.