Február 11, szerda
Ma szokás szerint együtt indulunk suliba. Maja sebesen gépel valamit a telefonján, odakukkantok, hogy kivel is beszélget, de hirtelen lezárja a készüléket.
- Kivel beszélgetsz ennyire? – vonom kérdőre.
- Tudod, már nagyon régóta akarok valamiről beszélni – húzza az időt. Göteborg utcái ilyenkor fagyosak, sötétek. Maja az új The North Face kabátját még jobban összehúzza magán, a kötött sapkáját, pedig kiveszi a táskájából és ráhúzza a barna hajára. – Van barátom.
- Tessék? Mármint, ez jó dolog. De mégis ki? – lepődök meg. Majának sokszor volt már barátja, ellentétben velem.
- Jakob. Tudod, aki a Sjölins-be jár. Tudom, neked nem az eseteid az ilyen fiúk..
- Miért ne lenne az esetem? Vagyis miből gondolod? Nem tudom kiről beszélsz, szóval lehet az esetem. Vagyis.. - összezavar,, ebből jól nem jöhetek ki már.
- Nem örülsz? - néz rám bánatos szemmel.
- Dehogynem! - rámosolygok és megölelem. Szeretem ha boldog. Olyankor én is az vagyok.
- Na szuper. Ma délután találkoztok. Nagyon jó fej, vicces és irtó cuki! - örömében ugrándozik, ez nagyon rossz. Maja hivatalosan is szerelmes. Olyankor elvonul mindentől és mindenkitől. Nem kommunikál, csak a fiúval foglalkozik.
Az út további részében ő csak sms-ezi, én pedig nézelődök. Sokszor hangosan felnevet, olykor csak mosolyog. Szerencsémre a sulinál szembe jön velünk Sofia, és vele beszélgetek.
Órákon sem figyel, csak mobilozik, helyette is jegyzetelek. Borzasztóan dühít ez a fiú, hogy ennyire elvonja Maja figyelmét. A mai találkozótól elment a kedvem, de miatta megteszem. Remélem számol azzal, hogy suli után edzeni szeretnék menni és utána találkozni a pasikájával.
Nyugi, Nellie. Nyugalom.
Maja vonzó lány a fiúk számára. Tökéletes alakja van, bármit megehet, egy dekagrammnyit nem fog hízni, ellentétben velem, akinek edzőterembe kell járnia heti négyszer, és oda kell figyelnie az evésre. Így sem a legtökéletesebb, de legalább rám jön az S-es méret.
Barna haja és zöld szeme rabul ejti a kiszemelt fiúkat. Sokat hord crop topokat a rossz idő ellenére, mondván a suliban van fűtés.Kíváncsi vagyok erre a Jakob-ra.
- Szia Nell. Akkor suli után? Ha talizunk itt a suli előtt és busszal elmegyünk egy mekibe? - ajánlja fel lelkesen a programokat Maja. Szívesen helyeselnék, de a meki nem tetszik.
- A meki helyett inkább valami sushi? Nem nagyon szeretnék gyors kaját enni. - húzom el a számat.
- Nekem mindegy, csak Jakob ajánlotta fel a mekit. De szólok neki máris. - veszi elő a telefonját és gyorsan pötyög egy üzenetet az istenített Jakobnak.
- Meg nem jó, suli után. Elmennék edzeni még. Hoztam magammal a cuccomat, innen egyből odamennék. - valóban hoztam magammal, hisz időpocséklás hazamenni.
- Nekem nyolc. Akkor megyünk eléd. - húz egyet a vállán, majd elindul. Ő vajon azt hiszi, hogy edzés után mindenki illatos és tökéletes?
- Pontosan. Haza megyek, lefürdök, átöltözök és találkozunk a sulinál. - rámosolygok, majd magához húz.
- Annyira reménykedek benne, hogy szimpatikus lesz és hogy jól kijöttök. Fontos nekem nagyon.
- Ígérem, minden jó lesz. De még van egy óránk. Menjünk. - karon ragadom, majd megindultunk a második emeletre. Az utolsó óránk történelem, és a középkort vesszük, annak az érdekes, unalmas részeit.
YOU ARE READING
hűtlenségi bizonyítvány
Teen FictionJakob hivatalosan is a leghűtlenebb barát. Maja nem érdemelné meg őt, de a szíve mégis hozzá húz. Nellie, Maja legjobb barátnője. Nellie tizenöt éves, átlagos gimnazista. Vannak barátai, de nem túl sok. Szunnyadó vulkán, ha valaki felidegesítí, ki...