@pinkelephant: @MaryShelleyKing Ashton'ın neden online olmadığını biliyor musun?
@MaryShelleyKing: Hayır, oradan bakınca Ashton'ın kahyası gibi mi duruyorum? @pinkelephant
İnsanların bir haftadır bana sürekli Ashton'ı sormasına sinirleniyordum. Belki kabalaşmıştım ama bir haftadır bana yazmak dışında kendine yeni bir okuma listesi oluşturan ve onları okuyup yorumlayan Ashton Irwin son sorunumdu. Belki ilk beşte dördüncü olabilirdi. Genel olarak sorunlarımın başında bilgisayarımın bozulması vardı. Aklımdakileri bölümlere dökemedikçe beynim patlayacak gibi hissediyordum. İkinci sorun ise Penelope'ydi. Tartıştığımız geceden beri suratıma bakmıyordu. Sadece bir arkadaşı olan biri için onu kaybetmek biraz zordu. Ayrıca, sanırım Penelope'yi düşündüğümden daha çok umursuyordum.
Duvardaki Green Day posterimin kenarı ile oynarken telefonum titredi. WriteYourOwnCoins'e girdiğimde fantastik kurgular okuyanların kraliçe dediği benim kadar başarılı olan Trish'in mesaj attığını gördüm.
Trish: Sheylo!
Trish: Ashton'ın twittini gördün mü?
Mary Shelley: Yine ne atmış 😒
Trish: Git ve bak 😂
Oflayarak Twitter'a girdim ve arama butonuna Ashton'ın adını yazdım. Ana sayfaya girdiğimde hayranların Ashton ile soru-cevap oynadığını gördüm. Profilinde biraz gezinirken Ashton'ın hayranları ile olan iletişimine şaşırdım. Onlara karşı şakacı, romantik ve ilgiliydi. Sanırım bu yüzden onu seviyorlardı.
ASHTON IRWIN ☑️
@ashtonirwin
"Mary Shelley King hala benim favori yazarım millet. Ama beni engellediği için güncellemeleri göremiyorum. #AshtonaÖzgürlük""Ne sikim!" diye bağırdım öfkeyle. Yatakta oturur pozisyona girerken Ashton'a inanamadım! Yine yapmıştı işte, yine muhteşem popüler hesabında beni ifşalamıştı.
KRALINIZ MARY
@kingmaryshelley
"@ashtonirwin 'in ne kadar sinir bozucu olabileceğini bilmiyorsunuz. Bye."
Birkaç yüz bildirim alırken ofladım ve uygulamaya girip Ashton'ın engelini kaldırdım.Mary Shelley: Sana kaç kez hesaplarında benden bahsetme dedim?
Mary Shelley: Ash, bundan gerçekten hoşlanmıyorum
Ashton: Bakın kim engeli kaldırıp ilk mesajı attı :)
Ashton: Sana peşinden koşmam dedim
Mary Shelley: Sana mesaj atayım diye beni sinirlendirdin!
Mary Shelley: SANA İ-NA-NA-MI-YO-RUM
Mary Shelley: Ama kabul edeyim, kandım, zekice
Ashton: Sağol :-D
Mary Shelley: Ah ifadelerine güncelleme gelmiş
Mary Shelley: Olamaz!
Ashton: ;-)
Mary Shelley: Yemin ederim bir daha engellerim ve bu sefer ne yaparsan yap kaldırmam
Ashton: Tamam :-[
Ashton: Ve demek artık bana Ash diyorsun (:
Ashton: Arkadaş mı oluyoruz yoksa?
Ashton: Kurgularındaki gibi akdnadoejfks
Mary Shelley: İyi geceler Ashton (-:
Arkadaşlar önceki bölümlerde bahsi geçen ünlü şarkıcı, kız ve kızın liseli aşkı hikayesi olan Rüyalar Gerçek Oluyor, Dreams Come True adı ile profilimde. Lütfen destek olun, bir göz atın. Teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is Mary Shelley King? ➸ ashton irwin ✔
Short StoryBir hayran kurgu yazarının hayatını değiştirecek çok fazla şey yoktur. Kitap okumayı sevmeyen ama onun kurgularından kendini alamayan rock yıldızı hariç. ─ hayran kurgu | genç kız edebiyatı, eğlence, romantizm ❛ Ashton Irwin. ❜ TEXT. ©irwinslotus