Ashton: Sen son giren kızsın, şu çekingen, ufak, tefek olan [29.08 00:19]
Ashton: Mary dediklerim için özür dilerim [29.08 01:03]
Ashton: Kim olduğunu keşfettiğime göre barışalım mı? [29.08 01:03]
Ashton: Birkaç gün daha buradayız buluşabiliriz [29.08 01:05]
Ashton: Üç gün oldu bana hala kızgın olamazsın [01.09 18:32]
Ashton: En azından mesajlarıma küfrederek cevap vermeyi dene [01.09 18:33]
Ashton: Küçükken annemde yaramazlık yaptığımda beni susarak cezalandırırdı [01.09 18:35]
Ashton: En azından bir şeyler yaz insanlar seni özlüyor, iyi olup olmadığını merak ediyor [02.09 22:00]
Ashton: Bende [02.09 22:00]
Ashton: Hadi Mary [02.09 22:01]
Ashton: Özür dilerim [03.09 04:04]
Ekrana boş boş baktıktan sonra dönen sandalyemde bir tur daha döndüm. Listelerde ne kadar iç karartıcı şarkı varsa hepsini dinlemiş, çekildiğimiz resme bakmış, birazcık ağlamış ve kendimi aburcubura vurmuştum. O kadar üzgündüm ki yazamıyordum. Penelope ya da annem yaşamsal fonksiyonlarımı kontrol etmek için odama geliyordu ama onun dışında insanların hayatlarında olmamam, pek önemli değildi.
Kapım tekrar açıldığında yatağıma kıvrılmış hayali karakterlerim ile tartışıyorum. Ölümcül Erkek Arkadaş Deneyi'ndeki Felix onu acımadan öldürdüğüm için bunu hak ettiğimi söylerken, Dee benim suçum olmadığı konusunda direniyordu. Katil Harry versiyonlarından biri ise kenarda oturmuş vampir Zayn'imle konuşuyordu.
"Beynim patlayacak gibi," diye sızlandım.
"Evet. Bir cam açsan iyi olur."
Duyduğum sesle döndüm sandalyeyi durdurdum ve başımı kaldırıp ona baktım. Çünkü bir altmışsanız ve dönen bir sandalye de oturuyorsanız Luke Hemmings'e bakmak zordu.
"Seni hayal mi ediyorum?"
Odamı yavaşça süzerken benim hayal gücümün eseri olamayacak kadar mükemmel göründüğünü fark ettim. Çirkin odamda eğrelti duruyordu.
"Umarım etmiyorsundur." Dedi gülerek. "Hayal gücün biraz korkutucu."
"Luke Hemmings neden odamda?" dedim şok bağırırken. "Anne odamda bir çocuk var! Çıkar onu buradan!"
Luke göz kırparak bana bakarken gülmeye başladı.
"Sen biraz delisin."
"Teşekkürler," dedim onu izlerken. "Neden buradasın? Dur söyleme Ashton için elbette. Arkadaşlar birbiri için her şeyi yapar olayı mı?"
Yatağıma oturdu ve omuz silkti.
"Öyle diyelim." Sessiz kaldım ve ona baktım. "Ashton'ın götünü toplama niyetinde değilim," diye devam etti. "Ama ergence aşk tribinden gerçekten biraz bıktık. Ona en azından cevap verir misin?"
"Hayır."
"Hayır mı? Bak Mary, Bethie ya da kendine ne diyorsan; O Ashton Irwin. Sokağa çıktığı an bile kızlar sıraya giriyor. Ama o sana hayran."
"Aramızdakileri gereksiz romantikleştirme." Dedim yüzümü ekşiterek.
"Olanı söylüyorum," dedi. "Bence biraz özgüven problemin var. Harika bir yazarsın, gerçekten öylesin. Üstelik çok yaratıcı olan bir yazarsın."
Sessiz kalıp ona baktım.
"Şimdi lütfen Ashton'ı affet, bizde baş ağrımızdan kurtulalım."
Ve ben şaşkınca onun suratına bakarken Luke odadan çıktı. Birkaç saniye sessizce oturmaya devam ettikten sonra hızla aşağı indim. Annemi salonda dergi okurken bulunca rahatladım.
"Anne sarışın, uzun boylu, yakışıklı çocuğu eve sen mi aldın?"
"Evde sarışın, uzun boylu, yakışıklı bir çocuk mu vardı?"
Odama sessizce geri çıkarken beni fırçalayan bir Luke Hemmings hayal ettiğimi fark ettim. Kafayı yemiştim cidden.
Telefon ekranında bir bildirim daha olduğunu görünce hızla mesajı açtım. Ashton'a bu kadar sert çıktığım için özür dilemeliydim.
Ashton: Seni Victoria meleği falan beklediğimi sandın
Ashton: Bu kadar sığ ve kalıp bir adam olduğumu
Ashton: Ama işin doğrusu sen kafamdaki kızdan çok daha güzeldin hatta sen geldiğinde o olup olmadığını sormadım bile çünkü çok güzeldin
Ashton: Ama bilmeni isterim Mary, kalbi kırılan tek kişi sen değilsin
Ekrana boş boş bakarken telefonu kitleyip kenara bıraktım.
Sanırım artık Ashton Irwin'in kalbini kıran kızdım.
Merhabalar AQ yine günde 2 bölüm atan Bezzy geldi aşflwüdlwfpwlflwfp
Gördüğünüz gibi Mary'nin hayal gücü süper süper süper bir şey Luke'u bile odasında hayal ediyor
Şimdi Ashton süründü sıra Mary de 😈😈😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is Mary Shelley King? ➸ ashton irwin ✔
Short StoryBir hayran kurgu yazarının hayatını değiştirecek çok fazla şey yoktur. Kitap okumayı sevmeyen ama onun kurgularından kendini alamayan rock yıldızı hariç. ─ hayran kurgu | genç kız edebiyatı, eğlence, romantizm ❛ Ashton Irwin. ❜ TEXT. ©irwinslotus