- dziękuje JungKook - wyszeptalas gdy byliście na miejscu.
- co się stało? - zapytał zmartwiony.
- w-wyobraź sobie ,że jest dziewczyna która została zmuszona przez swoją przyjaciółkę do założenia konta na takiej jednej stronie do szukania swojego tak zwanego daddy. Dużo osób do niej pisze i większość z propozycja o ruchanie. Zainteresowała ją jedna wiadomość , od chłopaka który chciał się poznać. Rozmawiało im się wspaniale ,ale on nie chciał jej zdradzić swojego imienia. Denerwowało ją to ale szanowała jego decyzje. Pewnego dnia po szkole wpadła na swojego idola z którym się spotkała po raz kolejny i kolejny. Pewnego dnia celebryta odprowadza ja do domu ale to co zastają mrozi im krew w żyłach. Mieszkanie jest przewrócone do góry nogami i wszystko jest zniszczone. Znany mężczyzna bierze do siebie daną dziewczynę. Ona dostaje wiadomość ze w przeprowadzce do nowej szkoły musi radzic sobie sama bo jej rodzice sobie tak po prostu wyjechali. Kobieta nie daje rady i w wiadomościach przeprasza swojego internetowego „tatusia" ze nie dała rady z życiem i ma zamiar skoczyć z najwyższego budynku w Busan. W momencie skoku ktoś ją łapie a tym kimś okazuje się celebryta. Unikał odpowiedzi na pytanie skąd wiedział. Po dwóch tygodniach dziewczyna postanawia odnowić kontakt z swoim daddy ponieważ im się urwał. Gdy do niego pisze idol otrzymuje wiadomości. Wkurza się i chciała napisać aby mu nie przeszkadzać bo śpi śle okazuje się ze to właśnie ona do niego pisze. Ufała mu a on jej nie powiedział tej ważnej rzeczy ,ze to on jest tajemniczym mężczyzną z internetowej strony... - westchnęłaś.
- [T.I].... jeżeli to twoja historia z Jiminem to... - nie dokończył tylko mnie przytulił - będę cię wspierać. Ale dupek! Spokojnie.... możesz zamieszkać u mnie. Nie powiem mu ze tu jesteś.
- dziękuje Kookie - odparłaś i dałaś mu buzi w policzek.
Zauważyłaś ze JungKook się uśmiechnął i szepnął: „urocza".
CZYTASZ
Come back baby || Jimin x Reader 2 [Zakończone]
FanfictionDruga część daddy kinka z tobą i Jiminem w roli głównej. Czy chłopak cię odnajdzie i przekona spowrotem do siebie? Czy zaufasz mu na nowo? Czy oddasz mu się? Okładka: @natsunoowari_ 18 w #bangtanboys - 28.07.2019r.