5

4.8K 194 31
                                    

Chłopak wrócił dopiero po 40 minutach.

- gdzie tak długo byłeś?! - zapytałaś ostro odbierając od niego podpaski.

- po te jebane tampony! - krzyknął.

- kupiłeś tampony?! Miały być podpaski do chuja pana! - warknęłaś.

- oczywiście wziąłem podpaski ale tez jakieś tampony! Wybrałem tego tyle bo nie wiem jakie wolisz - powiedział.

- a odpowiesz na moje pytanie ? - mruknęłaś już spokojniej.

- paparazzi mnie pytało co niosę w torbie... [T.I] ostatni raz... musiałem powiedzieć ze dla mamy niosę podpaski! Ty wiesz ze ona mnie zabije?! - powiedział chłopak.

- jeżeli się o to boisz to nie powinieneś krzyczeć - odezwała się kobieta która właśnie weszła do pokoju.

- dzień dobry pani Jeon - przywitalas się.

- Cześć [T.I]. - odparła z uśmiechem po czym zwróciła się do syna - a ty JungKook mógłbyś być milszy dla niej bo przechodzi ciężkie dni których wy faceci nie zrozumiecie. - spowrotem odwróciła się w twoja stronę - spokojnie kochana. Teraz Kookie będzie milszy, prawda ? - syknęła patrząc się w jego szkole.

- tak - szepnął chłopak spuszczając głowę.

- idę na zakupy. Chcecie coś ? - zapytała

- ja poproszę jakieś słodycze, jeżeli oczywiście mogę - powiedziałaś.

- nie, dziękuje mamo - burknął chłopak a kobieta wyszła zostawiajac was samych.

- jesteś nieznośna.

- ja wiem - pokazałaś mu język i poszłaś się ubrać.

Come back baby || Jimin x Reader 2 [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz