- kochanie - powiedział przedłużając to słowo. Jimin natychmiastowo się odwrócił ale ty spojrzałaś na Kook'a ignorując obecność starszego. - za ile będziemy?
JungKook nachylił się nad tobą i wyszeptał.
- nie wiem kotku, poczekaj trochę i może poprzytulać się ze swoim chłopakiem - oboje zaczęliście się śmiać ,a ChimChim założył słuchawki i udawał ze nie interesuje go to co robicie. Wiedziałaś jak patrzy co jakiś czas w lusterku czy przypadkiem Kook nie przesadza.
- a znasz to? - zapytał maknae. Tak, do tego doszło wasze życie, opowiadaliście sobie suchary o kpop'ie - co robi Gdragon w parku?!
Wzruszyłaś ramionami. Wiedziałaś ze to będzie mocne.
- wejście smoka!!! - krzyknął a ty wybuchałaś śmiechem.
- a w którym parku? Jiminie? - Kook zrobił mine pedofila (tzw. Lenny face) i powiedział:
- niewykluczone - poruszył znacząco brwiami a Chimmy słysząc to wkurwil się do tego stopnia ,że rzucił telefonem.
- skończycie w końcu?! Mam dosyć tego ze obsciskujecie się przy mnie i opowiadacie mało śmieszne żarty!! Czy wy widzicie żebym się śmiał?! - warknął. Nigdy mie widziałaś go w takim stanie. Wymieniłaś porozumiewawcze spojrzenia z Kook'iem. Zaczęliście się śmiać. W głębi duszy było ci szkoda Parka no ale cóż, takie jest życie.
Jimin wyraźnie zdenerwowany odwrócił się w stronę okna i więcej do was nic nie powiedział. Wreszcie mogliście wyjść z samochodu i przesiąść się do samolotu. Napotkaliście masę ARMYs po drodze. Chłopscy tłumaczyli ze jesteś osobą ze staffu. Gdy wsiedliście już do naszego srodka transportu przytuliłaś się do Jungguka a Parka rozrywało od srodka widząc was razem. Naprawdę się w tobie zakochał a przez swoją głupotę musiał teraz cierpieć. Wtulona zasnęłaś.
CZYTASZ
Come back baby || Jimin x Reader 2 [Zakończone]
FanfictionDruga część daddy kinka z tobą i Jiminem w roli głównej. Czy chłopak cię odnajdzie i przekona spowrotem do siebie? Czy zaufasz mu na nowo? Czy oddasz mu się? Okładka: @natsunoowari_ 18 w #bangtanboys - 28.07.2019r.