Musiałaś w końcu zanieść papiery do nowej szkoły. Poprosiłaś Jin'a o podwózkę. Naturalnie mamuśka nie umiała ci odmówić wiec już po 20 minutach byliście na miejscu. Poszłaś z SeokJin'nem do sekretariatu bo sama się wstydziłaś. Pomimo iż były wakacje to i tak w budynku znalazły się dziewczyny w twoim wieku. Gdy tylko zobaczyły z kim przyszłaś zaczęły do was podbiegać i błagać, dosłownie na kolanach, o zdjęcia i autografy. Nie pozostało wam nic innego jak uciec. Szybko znaleźliście drzwi do sekretariatu i weszliście zamykając je za sobą.
- [T.I]? - spojrzałaś na niego- nigdy więcej - wydyszał. Skinęłaś tylko głowa i podeszliście do dużego biurka obok którego znajdowała się drukarka.
- dzień dobry - odezwał się SeokJin. - jestem opiekunem prawny [T.I] i chciałbym złożyć jej papiery świadczące o przeniesieniu do tej szkoły.!
- proszę położyć tu świadectwo z zakończonego roku, oraz kartę obiegową ucznia - powiedziała przymulonym głosem sekretarka.
- proszę bardzo - odparł chłopak - coś jeszcze ?
- nie, dziękuje można już iść.
Już byliście przy drzwiach , ale SeokJin miał inne plany.
- wybacz za to co teraz zrobię... albo nie, JungKook będzie musiał. - wziął cię na rece i zaczął uciekać do samochodu przed fanami. Zamknął drzwi a pojazd otoczyła grupka dziewcząt.
- nie wyjedziemy. - westchnęłaś.
- mam swój sposób. - chłopak uśmiechnął się chytrze i wziął swoją czapkę a następnie mazak, który zawsze trzymał w tylnej kieszeni spodni. Na materiale napisał: „przepraszam, obiecuje ze następnym razem zrobię sobie z wami zdjęcie" i podpisał się „K.S.J.". Otworzył okno i wyrzucił przedmiot jak najdalej. Wszystkie kobiety pobiegły tam a wy mogliście spokojnie wrócić do dormu.
CZYTASZ
Come back baby || Jimin x Reader 2 [Zakończone]
FanfictionDruga część daddy kinka z tobą i Jiminem w roli głównej. Czy chłopak cię odnajdzie i przekona spowrotem do siebie? Czy zaufasz mu na nowo? Czy oddasz mu się? Okładka: @natsunoowari_ 18 w #bangtanboys - 28.07.2019r.