-Brandon-
Jeg hadde aldri trodd at jeg faktisk ville gå med på å fortsette å kysse men men kroppen min driver meg mot han. Jeg legger den ene hånden bak i håret hans og drar ansiktet hans mot meg. Jeg skal nok får Mariel til å tro på oss. Jeg presser leppene mine mot hans igjen og biter han veldig tydelig i leppa så munnen hans går litt opp. Jeg starter å tungekysse med han der og da og bryr meg katta om de andre. Nå fokuserer jeg kun på Jacob som virker litt overrasket. Jeg fortetter bare og legger en hånd på låret hans like over kneskålene. Jeg fører den oppover låret hans og kommer helt opp til skrittet hans. Jeg legger hånden utenpå og klemmer til. Jacob stopper opp noen sekunder men jeg tvinger han på igjen noe han egentlig ikke har noe mot. Jeg vil virkelig overbevise Mariel Så jeg drar til Meg Jacob ordentlig og får han på fanget mitt med et bein på hver sin side av mine og med ryggen mot de andre. Jeg hvisker han i øret. «håper du ikke har noe imot dette» sier jeg og kysser han igjen. Jeg kysser han hardere enn før og får han til å lage litt småe lyder, tennende lyder. Jeg må ta en hånd nedentil for å fikse på at han ikke merker det alt for godt, noe han har gjort og ser på meg. Jeg gir han et «ikke se på meg sånn» blikk og denne gangen kysser han meg først. Jeg lener meg tilbake og han følger etter. Jeg stopper etter en liten stund når jeg merker aktivitet nedentil til han også og at leppen hans er litt hoven. Jeg lar han setter seg tilbake på plassen sin. Elias ser på meg med store øyne. Jeg blunker. Mariel derimot har presser brynene sammen og er sjokka. «Trodde du ikke jeg hadde det i meg?» spør Jacob. Jeg ser på han og blikket mitt detter ned til hånden han har på skrittet. Jeg smiler for meg selv og prøver hardt å ikke le. «Så søt» tenker jeg. Jeg tvinger igang en samtale som fører til flere og vi får noe å snakke om. Det kommer til det punktet at vi alle begynner p bli litt lei av å sitre i ro og vil vel helst hjem. Vi betaler og går ned. Vi sier hade til hverandre og skiller lag. Når jeg og Jacob er alene sår han meg litt hardt i siden. «Hva om de så det!» sier han åpenbart flau. «Jeg håper de gjorde det baby» sier jeg og drar han til meg. Han smiler og jeg kan ikke la være å ikke kysse han på panna. Vi kommer fram til hvor han bor. Jeg inviterer meg selv inn og når vi kommer opp og har kommet oss inn og låst døren slenger jeg fra meg jakka og skoene. «Vi steller oss» sier jeg og drar han med på badet. Jeg stiller han foran på badet, plasserer hendene på hoftene hans og kysser han på nakken. Jacob smiler og ler fordi det kiler. Jeg stopper og lar han pusse tennene i fred. Vi blir ferdig etter en stund. Bare ved å være så nær han igjen gjør meg mer lysten på han. Jeg klarer ikke stoppe meg selv og tar tak i han. Jeg presser han inntil veggen og meg selv inntil han. Jeg legger leppene mine inntil hans og stryker en hånd over låret hans og går på innsiden av låret også. Jeg tvinger armene hans over hodet på han og holder den fast. Jacob gir fra seg noen svake stønn. Tydligvis et det ikke kun jeg som har lyst på han, han har å lyst på meg. Jeg slipper sakte hendene hans og de lander på skuldrene mine, etter litt starter han å fikle med håret mitt og drar mitt i det jo mer jeg kysser og hvor hardt. Jeg presser det ene låret mitt mellom hans og han sprer beina bare mer. Jeg smiler mot huden hans og biter han litt. «Babyboy» sier jeg og presser underlivet mitt litt mot hans.
-Jacob POV-
Jeg kan ikke lyve å si at det ikke kjennes alt for godt å bli tatt på av Brandon, jeg må jobbe hardt med meg selv for å ikke stønne høyt. Jeg leker med håret hans og drar i det når jeg kjenner hendene hans glir over kroppen min og lysten blir for sterk. Jeg kjenner hendene hans gli over lårene mine og munnen hans som flytter seg mot halsen min. Han presser det ene låret sitt mellom benene mine og jeg sprer bena. Jeg kjenner at han smiler mot huden min før han biter den "Babyboy" hvisker han og presser underlivet sitt mot mitt og et lite stønn utslipper munnen min og jeg kjenner med en gang at kinnene mine blir røde og varme. Jeg kjenner at han smiler igjen, "Ikke hold igjen, jeg vil høre deg" sier Brandon og jeg blir bare enda rødere menn åpner munnen litt og slipper ut litt flere stønn. Jeg kjenner plutselig hendene hans på utsiden av lårene mine "Hopp" hvisker han og det tar meg ikke lang tid å adlyde og jeg hopper og kjenner hendene hans under rumpa mi. Jeg tar sjansen, nå som vi på samme hødye, og legger hånden min i håret hans igjen og presser munnen min mot Brandon sin, han virker litt overrasket men kysser meg tilbake. Han beholder den ene hånden under rumpa mi, men flytter den andre til hofta mi og begynner å skyve opp skjorte min. Jeg får gåsehud begynner å tukle mer med håret hans. "Jeg håper du ikke bryr deg om denne" hvisker han før han river den opp og drar skjorten av meg før han kaster meg på sengen, han kommer mot meg og legger seg over meg, jeg napper i skjorten hans "Du og" sier jeg litt sjenert mens jeg prøver å gjemme meg litt bort, Brandon ler litt og drar av seg skjorten.
YOU ARE READING
Just the two of us
RomanceEn park som deler to gutter fra hverandre, men er det nok til å stoppe dem? Og hva vil skje hvis en av de tør å krysse den?