-Brandon-
Jeg smiler som faen og kysser han tilbake når leppen hans møtes mine. Jeg har lyst til å legge meg ned over han å ligge å kose men jeg vet han er ganske sulten og jeg begynner også å bli nok så Sulten. Jeg fletter hånden min i hans og stopper å kysse han når leppene er litt hovne. Jeg smiler og drar han med til døren. Vi går ut og jeg låser døren etter oss. Vi går videre nedover gaten hånd i hånd. Hjertet mitt hamrer fortere og fortere før hver gang han klemmer hånden min og prøver å legge hodet sitt på skulderen min. Jeg ser på han og beundrer han bare. «Stopp å se på meg» sier han tilslutt med en rosafarge i kinnene. «Går ikke» sier jeg og drar han inn i armene mine og kysser han. Jeg stopper når han begynner å bli litt Mo i knærne. Jeg smiler. Vi går inn på restauranten foran oss og vi får raskt et bord med vindusplass utover byen og retningen av stranden. «Hva sier du til å dra å bade i morgen om det blir fint vær?» spør jeg når vi har funnet oss plassene. «Høres himmelsk ut» svarer han og tar opp menyen. «Delemeny?» spør jeg og legger hånden min over hans. «Så romantisk du var da» sier Jacob. Jeg blunker til han. Jacob ser ned i menyen med et smil. «Drikke?» spør han. «Trenger ikke, har deg» svarer jeg og smiler mer. Jacob sparker meg i leggen med knall røde kinn. «Auch» sier jeg. «Ikke så høyt» sier han åpenbart flau. Jeg ler litt over Søtheten hans. «Du, jeg kan gjerne rope for hele denne restauranten at du er min» sier jeg helt dønn seriøs. «det vet jeg alt» sier han og snur hånden sin så innsiden våres møtes. «Jeg tar en øl da» sier jeg. Servitøren kommer og vi bestille Maten vår. Med engang han går ser jeg på Jacob som ser ut av vinduet. Jeg ser der han ser før jeg flytter blikket tilbake på han. Etter en liten stund kommer maten vår og begge tar opp gaffelen. Jeg der på hvor klisjé vi er som bestilte spagetti med kjøttboller. Jeg tar en kjøttbolle som ligger rett foran Jacob og tar den i munnen. «Hey! Den skulle jeg ta» sier han. Jeg ler. «Du kan få den tilbake?» spør jeg og hever det ene brynet med et smil. «Nei æsj, Brandon vi er på restaurant» Jeg ser på Jacob spørrende. «Også?» Jeg tar litt spagetti i munnen og suger det inn. Jacob himler med øynene. Jeg smiler bare og tar mer i munnen. Jeg merker at det blir tungt å suge det inn og ser at Jacob har den andre enden i munnen. Jeg rister på hodet med et smil og fortsetter å komme nærmere han. Vi kysser på midten når begge står litt lent over bordet. «Vi er så jævlig klisjé» sier jeg og biter av. «Det må til noen ganger» Sier Jacob og blunker. Jeg ser litt sjokka på han. «Hva har skjedd med deg?» spør jeg og drikker litt. «Trodde du ikke jeg hadde det i meg?» kan legger armene litt i kryss. «Nei du er jo søtnosen min» sier jeg og klyper han i kinnet over bordet.
-Jacob POV-
Jeg rødmer litt og ser bort og merker at en mann ser på meg, jeg ser litt rart på han før jeg snur meg tilbake og ser på Brandon «Hva?» sier han og ser deg rundt «Ser du han med skinnjakken og solbrillene?» spør jeg og Brandon snur seg og ser på han «Ja...?» sier han med en mørk tone «Det er sikkert ingenting, men han driver å ser på oss» sier jeg og prøver å børste det bort «Han skal faen meg ikke..» begynner han å mumle og når jeg skal til å spørre hva han sa blir vi avbrutt «Næmmen hei Brandon, visste ikke at du hadde fått deg type, og i hvertfall ikke en så søt en» sier han blunker mot meg, jeg ser fort ned og griper hånden til Brandon «Nei sorry, trodde ikke det var nyttig informasjon» sier Brandon tilbake og jeg kan høre hvor sur han er «Så det er derfor jeg ikke har sett deg i det siste?» sier han med et hånlig smil «Hvem vet? Men jeg tror det er på tide at du peller deg vekk, Ian» svarer Brandon og ser stygt på han «Nei, moroa har jo så vidt startet» sier han og slår seg ned «Jacob la oss gå» sier han og reiser deg opp og jeg følger etter «Går dere så fort, bare etter litt små erting?» sier Ian og ler, Brandon tar opp lommeboken sin fort griper noen lapper legger de på bordet og går fort ut av restauranten «Kom» sier han og drar meg bort til blokken hans og inn i leiligheten og smeller døren igjen og låser «Hve-» begynner jeg men blir avbrutt «Sorry for at jeg dro deg ut før vi var ferdige, hvis du fortsatt er sulten kan vi bestille pizza eller kinesisk?» spør han med jeg rister på hodet «Jeg tror det går bra, men hvem var han?» spør jeg og ser på han «Vent jeg er fortsatt sulten, du er det sikkert du og la meg ringe» sier han og plukker opp mobilen sin og bestiller når han er ferdig tar jeg mobilen hans og legger den bort, dytter han ned i sofaen og setter meg bestemt på fanget hans sånn at ansiktene våre er mot hverandre «Svar på spørsmålet mitt!» sier jeg og begynner å leke litt med håret hans, Brandon roer seg litt ned og lener seg mot berøringen min og legger armene sine rundt meg. Jeg smiler oppmuntrende mot han og han drar meg nærmere seg og kysser meg før han svarer.
YOU ARE READING
Just the two of us
RomanceEn park som deler to gutter fra hverandre, men er det nok til å stoppe dem? Og hva vil skje hvis en av de tør å krysse den?