-Brandon POV-
Vi ligger stille i den samme stillingen i noen minutter før jeg virkelig er tissetrengt og må reise meg opp. Jeg fjerner armene mine som er rundt han og går ut av sengen, nærmest ruller ut. Jeg småløper til badet og skynder meg på do. Jeg gjør meg ferdig og går ut. Jacob har gått til kjøkkenet for lyden av vannkokeren høres. Jeg går til kjøkkenet, setter meg ned i den nærmeste vinduskarmen og tar opp mobilen. Jeg gjør det jeg alltid gjør om morgenen, går inn på Instagram og Snapchat. «Noen ønsker til frokost?» Jeg ser opp og trekker på skuldrene. «Ikke egentlig» svarer jeg og hopper ned og går bort. Jacob sukker litt starter å lage noe. Han blir ferdig og vi spiser mat, vasker opp og går for å ordne oss. Jeg får låne klær igjen. Jeg går ut av badet og lar han får det, går til sofaen og setter meg ned og skrur på tv-en hans. Jeg tar opp den ene foren i sofaen og setter/legger meg mer komfortabelt og ser på tv-en. Etter en liten stund kommer han og settet seg ned på den andre enden. «Har du noen planer for idag?» spør jeg og ser på han litt trøtt. «Nei jeg tror ikke det, har du?» spør han og møter blikket mitt. «Spørs» svarer jeg og ser på tv-en. Jeg kan se det forvirrende utrykket han har i ansiktet i sidesynet. Etter at vi har sett på tv-en en stund reiser meg opp. «Jeg tror jeg drar hjem, vi møtes vel nok engang snart» sier jeg og går til gangen. Jacob kommer etter og står i døråpningen når jeg går ut. Jeg mumler et lite hade og går nedover trappene. Jeg ser rundt på husene rundt meg og starter å gå mot parken. Det er overraskende mange folk her men det skyldes vel det nydelige været. Jeg stapper hendene i lommene og går forbi mange folk som enten sykler, går, sitter i gresset, spiller ballspill eller noe annet. Jeg føler meg litt innpakket her jeg kommer med lang bukse og alle de andre står i shorts og bar overkropp.
-Jacob POV-
Leiligheten føles litt tom uten han, det var litt rart. Vi var jo fake, og snart skulle vi ikke lenger være sammen. Jeg kjente et lite stikk i hjerte, shit Jacob du skal ikke tenke sånn. Jeg ristet litt på hodet og prøvde å finne på noe annet. Jeg tok ut telefonen fra lomma og ringte Oliver «Hei bruh» sa han og jeg rullet med øynene «Hei Oli, har du planer i dag?» spurte jeg «Nei, ikke som jeg kommer på» svarte han og jeg smilte «Lyst å finne på noe?» spurte jeg når jeg hørte noen kom inn på rommet hans og sa noe, det var stille noen sekunder før jeg hørte et opphisset Oliver «Jacob, Carla kom nettopp inn og lurte på om vi ville bli med på etterfesten til Gucci-runwayen» sa han og jeg hylte inni meg «JAAA» sa jeg «Og det beste av alt, hun fikk tak i 4 billetter som vil si at du kan ta med Brandon» hylte han og jeg trakk telefonen litt fra øret «OMG!! Så kult! Jeg skal ringe han nåååå» sier jeg med en så opphisset stemme jeg kan «Bye bitch» sier han og så legger vi på «Faen» bryter jeg ut mens jeg går gjennom kontaktene mine, jeg fikk aldri nummeret hans. Jeg begynner å trave rundt i leiligheten «Han jobbet i en tatoverings sjappe» sier jeg høyt for meg selv mens jeg griper tak i jakken min og begynner å google alle tatoverings sjappene i nærheten. Jeg starter med den første jeg går inn ser litt etter han før jeg går til resepsjonen og spør om han jobber her, men for svaret nei. Da var det bare å begi seg rundt, etter noe som føles ut som 92277282 butikker kommer jeg endlig inn på en butikk hvor jenta i resepsjonen svarer ja og viser meg inn i sjappa hvor Brandon står og tatoverer en jente på låret, jeg er litt sjalu men prøver å ikke la det gå inn på meg «Brandon, det er noen som ville se deg» sier hun og Brandon snur seg skotter opp og snur seg tilbake «Takk Taylor» sier han og gjør ikke noe mer. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre så jeg bestemmer meg for å sette meg ned å vente, etter hva som virker som for alltid er han ferdig og følger henne ut og jeg følger etter dem «Hei» sier jeg og han snur seg «Hei» svarer han «Jeg bare...ehm....du skjønner...» prøver jeg «Spytt det ut» sier han mens han vasker hendene sine «Vennene mine har fått billetter til en Gucci etterfest, og fikk tak i 4 billetter siden vi to er «sammen» sier jeg «Så jeg lurte på om du ville» spør jeg og han viser ikke mye i ansiktet sitt før han sier «Sorry, skiftet mitt slutter ikke før 23» sier han og smilet mitt synker litt «Det går bra...sorry for at jeg brukte opp tiden din» sier jeg og skal akkurat til å gå når resepsjonsjenta kommer, Taylor tror jeg, «Vent! Jeg kan covre skiftet ditt» sier hun «Taylor du har jobbet siden 09, jeg kan ikke be deg om det» sier han og et stikk av dårlig samvittighet renner gjennom kroppen «Du ba ikke om noe, du gjør aldri det. Du har covret 100 av mine skift, jeg tar det. Bli med kjæresten din nå» sier hun og blunker mot oss jeg skal til å rette henne når Brandon bare tar hånden min og går ut «Jeg likte det, at hun kalte oss kjærester» tenker jeg «Jeg også» svarer Brandon og jeg dør av flauhet, JEG SA DET HØYT!
-Brandon POV-
Jeg går et stykke hånd i hånd med han men slipper den etter litt. Jacob holder fortsatt hånden min så jeg fletter fingrene mine i hans. Jeg har jo ikke noe imot å holde han. «Skal vi ha på oss noe mer fancy eller noe?» spør jeg og ser ned på det jeg har på som ikke er noe fancy. «Uhm» sier han og ser på meg. «Kanskje lurt» svarer han svakt. «Du slipper å føle deg slem, jeg er ikke en person som tar det ille opp» sier jeg og ser rett fram. Det blir stille helt til vi kommer til meg. Jeg låser opp og går inn. «Jeg må unnskylde rotet» sier jeg og går mot rommet. Jeg finner meg noe som er noe av det mer fancye jeg har. Jeg går ut i stuen og ser på Jacob der han ser rundt i det rotete huset mitt. «La oss gå» sier jeg og går til døren, Jacob følger etter og venter på meg på gaten. Jeg låser og går til han. Vi har avtalt å møte vennene hans utenfor. Jeg er ikke akkurat en person som er så flink til sosialisere meg men det får gå. Vi kommer fram og 4 andre folk står det og vinker til Jacob når de ser han. Jeg henger bare med. Vi stopper opp foran dem. «Folkens møt Brandon, Brandon møt Charlotte, Elias, Toby og Mariel» Jeg håndhilser alle sammen og gir dem et smil. vi går inn i bygget, gir billettenog opp noen trapper. Jeg snur meg litt til siden og merker at Mariel stirrer på meg. Jeg ser fram igjen og vi kommer fram til to store dører som er åpne. Jeg følger mengden inn samme med Jacob og vennene. Vi er heldige og får plasser på første rad. Jeg setter meg ned og ser på scenene. «Gigantiske» tenker jeg og ser rett over på person ovenfor meg. Jeg lar blikket vandre fra person til person. «Det starter snart» hører jeg Jacob si og klapper meg litt på låret. Jeg ser på han og en rødfarge farger hele ansiktet hans. «Du trenger ikke bli så flau, du kan ta på meg» sier jeg og ser mot «inngangen» til scenen hvor det kommer høye lyder fra og lysende skrues av for at Lysene på scenen skal skrues på. Jeg lener meg tilbake i stolen.
BINABASA MO ANG
Just the two of us
RomanceEn park som deler to gutter fra hverandre, men er det nok til å stoppe dem? Og hva vil skje hvis en av de tør å krysse den?